ztracený výkon :) poradte mi prosím děkuji
Napsal: sob 10.02.2018 21:21
Zdravím vás všecny, mám dovezený bmw 320 td 110kw compact z německa
nastal problém byla děravá hadice k turbu a tu jsem vyměnil. vyměnil jsem vzduchový filtr (pěkně zasranej) kabinový totéž , vyměnil jsem olej, i s filtrem jenže jsem se ještě nedostal k tomu abych vyměnil palivový filtr.
no a teď k samotnému jádru věci , najeto 290 000 km motor má krásný pravidelný chod na volnoběhu, startuje na poprvé řetěz není vybehaný žádné cinkání nic takového neslyším jestli bylo turb děláné či repasované tak to opravdu netuším.
po té co jsem vyměnil hadici k turbu tak spotřeba klesla ale ne o tolik
při rozjezdu turbo slyším avšak je to líné řekněme že do 2500 ot/min s lehkým přidním plynu jsem schopen konstantně zvyšovat rychlost ale takovým stylem že bych nepředjel ani traktor ,dam li plný plyn tak mám pocit že by se to dusilo . dosáhnu li 2500 ot/min tak vystřelim jak raketa .takto při každém stupni. při 5 stupni jsem od 2500 ot/min mohl jet kolik jsem chtěl s tím že akcelerace byla výborná
nikde nic neklepe motor nevydává žádne pazvuky nepravidelný chod tam není
dal jsem to u kamarada na diagnostiku a hodnota na 1. vstřiku šla do -85 přitom povolená je -5 +4 cca
poté něco s váhou vzduchu,
timto se chci zptat jestli to muže být například zanesenej palivový filtr , nebo vadný vstřík , regulace tlaku turba či něco jiného.
semtam ty výpary z vyfuku smrdí jak rozkleplý vajíčka který někdo nechal týden na lince.
nastal problém byla děravá hadice k turbu a tu jsem vyměnil. vyměnil jsem vzduchový filtr (pěkně zasranej) kabinový totéž , vyměnil jsem olej, i s filtrem jenže jsem se ještě nedostal k tomu abych vyměnil palivový filtr.
no a teď k samotnému jádru věci , najeto 290 000 km motor má krásný pravidelný chod na volnoběhu, startuje na poprvé řetěz není vybehaný žádné cinkání nic takového neslyším jestli bylo turb děláné či repasované tak to opravdu netuším.
po té co jsem vyměnil hadici k turbu tak spotřeba klesla ale ne o tolik
při rozjezdu turbo slyším avšak je to líné řekněme že do 2500 ot/min s lehkým přidním plynu jsem schopen konstantně zvyšovat rychlost ale takovým stylem že bych nepředjel ani traktor ,dam li plný plyn tak mám pocit že by se to dusilo . dosáhnu li 2500 ot/min tak vystřelim jak raketa .takto při každém stupni. při 5 stupni jsem od 2500 ot/min mohl jet kolik jsem chtěl s tím že akcelerace byla výborná
nikde nic neklepe motor nevydává žádne pazvuky nepravidelný chod tam není
dal jsem to u kamarada na diagnostiku a hodnota na 1. vstřiku šla do -85 přitom povolená je -5 +4 cca
poté něco s váhou vzduchu,
timto se chci zptat jestli to muže být například zanesenej palivový filtr , nebo vadný vstřík , regulace tlaku turba či něco jiného.
semtam ty výpary z vyfuku smrdí jak rozkleplý vajíčka který někdo nechal týden na lince.