Brutálně kouřící e39 535 M62 Vanos
Napsal: pon 15.01.2018 11:13
Zdravíčko vespolek pánové..
Moje 535 M62 Vanos 1999 po jednom ranním nastartování silně zakouřila. Ale opravdu silně (olej). Po chviličce nic, čisto. 30 kiláků jízdy nic. Poté při jízdě do kopce (60 km/h, lechtání) zahulila tak, že jsem to v životě nikdy neviděl. Kopec zmizel v mlze. Hulila tak ale jenom pár vteřin. Poté zase nic. Motor jede normálně, nevaří, olej ve vodě není, ani voda v oleji. Předtím olej vůbec nebral (tak deci na 1000 Km, ale to spíš vytekl než se spálil).. Teď tak litr na 100 Km !!! Už s ním nejezdím, jenom zkouším.. Ranní start vždy silně zahulí, pak čisto. Při jízdě nic, ale jakmile jedu do kopce, po pár vteřinách zase ukrutná mlha, a za pár vteřin čisto.. Vždycky do kopce (aniž bych to honil). První mě napadlo těsnění pod nějakou hlavou. Ale svíčky jsou černý všechny stejně. Tlaky změřeny - 11,5 - 13 atmosfér.. Takže předpokládám, že tam olej hrkne do sání. Dle návodů na netu jsem vyměnil ten bazmek co je na konci sání a je v něm ovládací membrána odvětrání. Kupodivu ta stará origo byla nepoškozená. Po výměně bazmeku za nový se ale nic nezměnilo. Dělá to pořád stejně.. Nový svíčky po pár kilákách všechny černý.. Napadá mě tedy - buďto je motor KO (ale tomu neodpovídají tlaky, motor běží úplně normálně, a nedělá to furt, ale jen někdy), nebo to vypadá (doufám) na špatný olejový separátor, který je bohužel schovaný pod rozvodama jedné řady válců a je potřeba rozdělat půl motoru k výměně..
Setkal se s tím někdy někdo?
Díky moc..
Moje 535 M62 Vanos 1999 po jednom ranním nastartování silně zakouřila. Ale opravdu silně (olej). Po chviličce nic, čisto. 30 kiláků jízdy nic. Poté při jízdě do kopce (60 km/h, lechtání) zahulila tak, že jsem to v životě nikdy neviděl. Kopec zmizel v mlze. Hulila tak ale jenom pár vteřin. Poté zase nic. Motor jede normálně, nevaří, olej ve vodě není, ani voda v oleji. Předtím olej vůbec nebral (tak deci na 1000 Km, ale to spíš vytekl než se spálil).. Teď tak litr na 100 Km !!! Už s ním nejezdím, jenom zkouším.. Ranní start vždy silně zahulí, pak čisto. Při jízdě nic, ale jakmile jedu do kopce, po pár vteřinách zase ukrutná mlha, a za pár vteřin čisto.. Vždycky do kopce (aniž bych to honil). První mě napadlo těsnění pod nějakou hlavou. Ale svíčky jsou černý všechny stejně. Tlaky změřeny - 11,5 - 13 atmosfér.. Takže předpokládám, že tam olej hrkne do sání. Dle návodů na netu jsem vyměnil ten bazmek co je na konci sání a je v něm ovládací membrána odvětrání. Kupodivu ta stará origo byla nepoškozená. Po výměně bazmeku za nový se ale nic nezměnilo. Dělá to pořád stejně.. Nový svíčky po pár kilákách všechny černý.. Napadá mě tedy - buďto je motor KO (ale tomu neodpovídají tlaky, motor běží úplně normálně, a nedělá to furt, ale jen někdy), nebo to vypadá (doufám) na špatný olejový separátor, který je bohužel schovaný pod rozvodama jedné řady válců a je potřeba rozdělat půl motoru k výměně..
Setkal se s tím někdy někdo?
Díky moc..