Stránka 1 z 1
Výběr e61 benzín
Napsal: ned 17.12.2017 11:49
od dejve39
Zdravím všechny milovníky modrobílých vrtulí
Už delší dobu koukám po benzínových e61, ale nevím kterou motorizaci mám zvolit. Můj roční nájezd je do 10tis km. Práci mám 1,5 km od baráku a nato mám jiné auto. Jde mi hlavně o spolehlivost motoru, spotřebu neřeším. Zajmá mě které motory by jste mi doporučily, jak si proti sobě se spolehlivostí stojí motory r6 a v8?? A kterým motorům bych se měl vyhnout?? Předem díky za rady, odpovědi a zkušenosti. Přeju hezký den
Re: Výběr e61 benzín
Napsal: ned 17.12.2017 14:07
od JaraX
když už chceš E61 tak pokud chceš šetřit, tak idealně nějaká N52, pokud se chceš i svést tak N62,
určitě neber 4 válce, ani dvoulitry, jen od 2,5i nahoru, a taky se vyhni přímovstřikovému N53 motoru s kterým je spousta problémů a svezení osmiválce ti taky nenabídne.
Re: Výběr e61 benzín
Napsal: ned 17.12.2017 17:12
od JakoobCZ
Jednoznačně N62, tedy 550i a tmavé spodní prádlo k tomu
Pokud ti časem bude vadit spotřeba, tak to foukneš...
Re: Výběr e61 benzín
Napsal: stř 20.12.2017 22:12
od Popp
Ahoj, nebudem ti radit ale suhlasím s Jaraxom na 100% no a moj prípad
Ja jazdím teraz v e61 545i s LPG a moj ročný nájazd je cca 100.000km (doteraz som jazdil v e39 540i s LPG)
Spotreba: na 65L nádrž +- 400km
Manželka jazdí v e60 550i bez LPG ročný nájazd bude max 20.000km (doteraz jazdila v e39 540i a X5 e53)
Spotreba: +- 13L mesto a na dialku +- 10L
Jeden z mojích zákazníkou ma e61 525i a spotrebu má 13L v priemere a pre zmenu známi odnás z fight klubu ma 530i a uff katastrofa neviem ale aký má presne typ motoru
Samozrejme je doležite v akom stave kupiš to je jasné.
Napr. čo sa týka servisu teraz som menil tlakovy snímač oleja 140kč, pretesnoval som podtlakovu pumpu 510kč, menili mi zadne ložiska v servise obe značka SKF a cena 5500kč, kupoval som nový kryt prevodovky 2400kč original BMW, výmena oleja v prevodovke s vanou a filtrom 9.000kč takže servis pohode pre každého smrtelníka v ČR, neviem teda kolko by stály napr rozvody.