Stránka 1 z 1

320d se 150 tisíci kilometry

Napsal: ned 03.12.2017 11:36
od Pilatus12
Dobrý den,

můj kamarád zvažuje koupi BMW 320d E90 (tuším, že N47, 184 koní). Auto má najeto něco těsně přes 150 tisíc. Osobně nemám zkušenosti s takto vysokým nájezdem, takže jsem se chtěl zeptat, na co je u těchto kilometrů třeba dát pozor a jaké závady je třeba do budoucna očekávat (nebo si na ně dát pozor při předváděcí jízdě). Neměl bych mu spíše poradit starší auto s menším nájezdem?

Předem díky za názory!

Re: 320d se 150 tisíci kilometry

Napsal: ned 03.12.2017 12:00
od icecold
zjistil bych, jestli už byly dělané rozvody. Tyto motory totíž jsou pověstné jejich praskáním

Re: 320d se 150 tisíci kilometry

Napsal: ned 03.12.2017 18:54
od JaraX
a taky praskáním bloků a odcházením turb :) + běžné dieselové problémy

Re: 320d se 150 tisíci kilometry

Napsal: ned 03.12.2017 23:07
od Pilatus12
JaraX píše:a taky praskáním bloků a odcházením turb :) + běžné dieselové problémy
Dá se to odcházející turbo nějak zjistit při testovací projížďce (např. pískání nebo snížený výkon), nebo je to plus mínus nepředvídatelná věc? V kolika km podle vás nejčastěji odchází? Chápu, že to nelze říci úplně přesně, ale jde mi řekněme o nějaký odhad. Díky moc.

Re: 320d se 150 tisíci kilometry

Napsal: pon 04.12.2017 01:32
od JaraX
nedá, někdy turbo píská a vydrží ještě 100tkm, a z toho je vše ok a druhý den to nejede. tak odešlo našim v 90tkm na 320d.
lepší zvolit jinou motorizaci.
v E90 je nejlepší 330i N52, v F30 pak 335i N55