Stránka 1 z 1
					
				e92 330d xDrive 2006- podvozek
				Napsal: ned 24.09.2017 20:43
				od server8
				Zdravím,
měl bych dotaz ohledně podvozku na výše zmíněné auto. Je možnost  použití jiných tlumičů, pružin jako např. m-paketových či jiných sportovních? Nebo je nutnost použít pouze OEM věci, resp. věci pouze pro xDrive?
Díky za odpověď.
			 
			
					
				Re: e92 330d xDrive 2006- podvozek
				Napsal: ned 24.09.2017 20:53
				od pavproch
				Mám e91 MY2011 330i xDrive a mám tam už  třetí setup: napřed OEM (asi 150 tis km), potom krátce komplet podvozek KW V1 a fčíl  Sport pružiny HR a druhou várku Koni Yellows..... 
Je třeba počítat s výrazně nižší životností předních tlumičů.... zatímco OEM mi vydržely vysoko nad 100 tis km, tyhle žluťásky pouze asi 35kkm.... nicméně i to je výrazně víc než ten šrot KW - po 15tis km a bylo po nich...
Jezdím ale hodně po českých tankodromech okresního formátu a to tak, že s plným využitím 200kW pod haubnou.... proto asi ta nízká životonost, no...
EDIT: viz níže, sem idiot
			 
			
					
				Re: e92 330d xDrive 2006- podvozek
				Napsal: ned 24.09.2017 21:01
				od server8
				Jasně, s nižší životností tlumičů tak nějak počítám, šlo mi ale spíš o to, jestli je možno tyto věci použít na xDrive. Z tvého příspěvku není jasné, jestli ho máš nebo ne, každopádně díky. 

 
			
					
				Re: e92 330d xDrive 2006- podvozek
				Napsal: pon 25.09.2017 07:30
				od pavproch
				Sem idiot.. jasně že mám, jenom sem to tam zapoměl napsat, sorry
			 
			
					
				Re: e92 330d xDrive 2006- podvozek
				Napsal: pon 25.09.2017 08:48
				od server8
				Takže nebylo třeba vybírat něco specificky pro xDrive, chápu to dobře, že si zvolil standartní díly?
			 
			
					
				Re: e92 330d xDrive 2006- podvozek
				Napsal: pon 25.09.2017 09:53
				od pavproch
				Ne tak úplně. Všechno to jsou/byly díly určené mj. pro moje auto tj. 30i xDrive. 
Speciálně přední náprava je diametrálně odlišná a díly ze zadohrabu na ni pasovat nebudou.
			 
			
					
				Re: e92 330d xDrive 2006- podvozek
				Napsal: pon 25.09.2017 11:44
				od server8
				To jsem potřeboval vědět, díky.
			 
			
					
				Re: e92 330d xDrive 2006- podvozek
				Napsal: sob 28.10.2017 20:14
				od elCHe
				Mam 330xd a jezdim na tlumicich Bilstein B8 a Eibach tlumice neni to tak tvrdy a jizda pekne citelna  

 
			
					
				Re: e92 330d xDrive 2006- podvozek
				Napsal: úte 31.10.2017 14:09
				od server8
				Já právě přemýšlím o B6tkách, B4 jsou prý vyloženě náhrada OEM a to asi ani nechci, jelikož to odpružení je až moc silný a dokáže to slušně bouchnout.
			 
			
					
				Re: e92 330d xDrive 2006- podvozek
				Napsal: stř 01.11.2017 13:34
				od omaro1
				Zdravím,
Mám e90 330xi n53 200kW rv 2007. Po anabázi s KW V1 hledám trvanlivější řešení přitvrzení podvozku.
@pavproch píseš o Tvém stávajícím řešení, životnost předních tlumíčů 35kkm, můžu se zeptat, jak jsou na tom s životností zadní tlumiče? Případně jak dlouho vydrží pružiny?
Kdybys si náhodou vzpomněl na ceny tlumičů, pružin, bylo by to super, samozřejmě stačí zhruba.
Ještě by mě zajímalo, jak se auto na tomto podvozku chová, třeba v porovnání s KW V1.
Díky moc za postřehy.
Pokud jsi něco z toho už psal někde jinde na fóru, tak se omlouvám.
			 
			
					
				Re: e92 330d xDrive 2006- podvozek
				Napsal: stř 01.11.2017 17:36
				od pavproch
				Taky nevím, esli sem to už tu někde psal či ne....  
 
 
2 ks př. + 2 ks z. Koni Yellows = 18tis kaček
HR Sport (sada) = 8 tis 
(vše escape6)
OEM = měkkota
KW V1 = prkno (až moc)
Koni + HR  = něco mezi tím, spíš ale tužší, velmi příjemné na dobrém povrchu, na dírách to krapet drncá, ale drží, neuskakuje....
Zadní Koni se i po cca 50 tis km "tváří" velmi OK, ale neměřil sem je...