Stránka 1 z 2
F31 320D 135kW N47TU 2012+ rozvody
Napsal: čtv 21.09.2017 07:58
od Kaspi89
Ahoj,
na různých místech jsem se dočetl, že motory N47 mají problémy s vytahaným řetězem klidně již ve 100.000km a že u motorů do rv 2011 si mám dát pozor na servisní historii, zda byly rozvody měněny. Nikde jsem se ale již nedohledal, jestli u F31 od 2012 u motoru N47TU je toto již v pořádku a nebo v lepším stavu?
Děkuji za odpověď od kohokoliv znalého
Re: F31 320D 135kW N47TU 2012+ rozvody
Napsal: úte 26.09.2017 11:16
od roman007
Ja mam na 318d (N47D20C) r.v. 9/2013 najeto 153000km poctivych a zacinaji se "ozyvat" rozvody hlavne kdyz je motor studeny. Po zahrati OK. Auto mam v zaruce CarGarrantie, chtel jsem je nechat vymenit, ale zaruku uznaji prej jen kdyz se ten retez roztrhne.
Nastesti mam v Praze jeden osvedceny super servis, delaji jen BMW, (nechci delat reklamu) a necham to udelat u nich. U nich jsou ceny BMW deleno dva

Re: F31 320D 135kW N47TU 2012+ rozvody
Napsal: čtv 28.09.2017 10:54
od JaraX
všecky N47 na to trpí, od prvních po poslední verze.
Re: F31 320D 135kW N47TU 2012+ rozvody
Napsal: čtv 28.09.2017 11:06
od roman007
Tak ted se mi ten zvuk zda v normalu. Snad vydrzi do dalsi servisni prohlidky ve 180000km a necham je preventivne vymenit.
https://youtu.be/5b98_xQ0PnA
Re: F31 320D 135kW N47TU 2012+ rozvody
Napsal: sob 20.01.2018 19:48
od masilkov
Ahoj,taky by me zajimalo jestli v nekterem roce probehla zmena rozvodů. Pred pěti lety jsem delal potkanou x3 z roku 2007. Vyslo to asi na 70 tisic. Ted mam moznost koupit c3 z roku 2012. A ma najeto 280tisic. Tak by me zajimalo jestli se mam na co tesit. Auto jezdilo celou dobu na servis do BMW. Nevi nekdo jestli uz jsou v tomhle aute lepsi rozvody???
Re: F31 320D 135kW N47TU 2012+ rozvody
Napsal: sob 20.01.2018 21:07
od JaraX
v citroenech se moc nevyznam,
ale u N47 proběhlo několik inovací rozvodů, tuším 2009, 2011, a ještě jedna, ani jedna ale nevyřešila problém s rozvodama a žádná N47 nemá věčné rozvody. a osobně N47 považuju ve všech BMW jako untermotorizaci a když naftu tak alespon tu N57.
ale i N47 i N57 je třeba rozvody dělat,
Re: F31 320D 135kW N47TU 2012+ rozvody
Napsal: sob 20.01.2018 21:13
od masilkov
Asi budu muset proverit. Jestli nahodou uz retez nebyl delany.
Re: F31 320D 135kW N47TU 2012+ rozvody
Napsal: sob 20.01.2018 21:20
od JaraX
tak nějak, zjistil bych kdy to bylo dělané, a pak každých 100-150tkm měnil znova. ale stejně se muže stát cokoliv, oni u těch N47 třeba i rády praskaj bloky.
Re: F31 320D 135kW N47TU 2012+ rozvody
Napsal: sob 20.01.2018 21:26
od masilkov
Dokazal by mi to tady nekdo proverit?
Kdyz dam vin?
Re: F31 320D 135kW N47TU 2012+ rozvody
Napsal: sob 20.01.2018 21:58
od JaraX
jedině v BMW (pokud to samo bylo děláno tam)
snad to nebereš jako rozhodující faktor proto jeslti to auto koupit nebo ne.
Re: F31 320D 135kW N47TU 2012+ rozvody
Napsal: sob 20.01.2018 22:19
od masilkov
Hele docela jo. Ale ja uz jsem to tak nejak asi koupil. 2012 v plne nalozi.dvoje kola. Cerstve po servisu v bmw za 270tisic. Bral si novou x5. V bmw mu nabidli 280. Tahle xtrojka je jeho seste bmw a rikal,ze je to zatim nejlepsi co mel.
Re: F31 320D 135kW N47TU 2012+ rozvody
Napsal: sob 20.01.2018 22:21
od JaraX
plná nálož, klasika

Re: F31 320D 135kW N47TU 2012+ rozvody
Napsal: sob 20.01.2018 22:30
od masilkov
Nevim no,
Rok výroby leden 2012 Koupeno od prodejce jako předváděcí auto 15.10.2012 Najeto: 282 000 km Auto nebylo bourané
8-mi stupňová automatická převodovka
6, nebo 8 airbagů
závěs (koule) na přívěs elektricky ovládaný
přední světla „bi-xenony“ automatická dvojitá klimatizace
dešťový senzor
automatická ruční brzda, v koloně se nemusí stát na brzdě, jenom přidáním plynu se auto nastartuje a rozjede
Zatím je to nejlepší BMW které jsem měl, a to je již šesté BMW.
> Průměrná spotřeba 7,1 l/100 km.
> Servis prováděn výhradně u autorizovaného prodejce
> Začátkem prosince 2017 nové zimní pneumatiky
> Sada letních pneumatik i s ráfky je v ceně
> Jak zimní, tak letní gumy jsou tzv. dojezdové „runflet“
> Střešní nosič na „hagus“ také v ceně
> V roce 2017 vyměněno:
prosinec 2017přední brzdové kotouče a destičky. prosinec 2017 přední tlumiče s příslušenstvím
září 2017 zasní brzdové kotouče a des
Re: F31 320D 135kW N47TU 2012+ rozvody
Napsal: sob 20.01.2018 23:32
od JakoobCZ
Já nerozumím tomu, proč pořád pokoušíte štěstí. N47 byl pokus o nový design motoru, co se nepovedl a čím více najeto, tím větší šance, že prasknou rozvody, nebo to prdne to mezi válci a můžete to poslat ze srázu. Je to úplně stejné, jako když se o vlákno vedle řeší N63 a opět se zkouší, jestli by náhodou nejezdila bez poruchy. Ty auta stojí zlomek původní ceny a má to svůj důvod.
BMW bylo vždy vyhlášené na 6 válce a potažmo více. Nešetřete na tak zásadní věci, jako je pohonná jednotka a kupte si motor, který něco vydrží. K čemu vám bude spotřeba 6-7 litrů, když vozíte vepředu časovanou bombu v ceně desítek až stovek tisíc. Až se to posere, rozložte si cenu do najetých kilometrů a rázem budete mít spotřebu jako majitel Ferrari.
K tomu si u dieselu přidejte turba, vstřiky, sestavu všemožných čidel, EGR a můj oblíbený DPF. Ty auta se vyplatí v záruce, ale ne ojeté z bazaru. Na druhou stranu, alespoň dáváte práci servisákům

Re: F31 320D 135kW N47TU 2012+ rozvody
Napsal: ned 21.01.2018 05:19
od TANN3R
Hlavně vybírat si u Fka motorizaci ohledně spolehlivosti, je asi jako se rozhodovat, kterou pohlavně přenosnou chorobu je nejlepší chytit.
Mě spíš zaujala ta "plná nálož". Poprosil bych Masilkova, aby nám sem hodil posledních sedm čísel vin, ať se můžeme pokochat..
Re: F31 320D 135kW N47TU 2012+ rozvody
Napsal: ned 21.01.2018 06:42
od masilkov
Wbawy31080L882257
Re: F31 320D 135kW N47TU 2012+ rozvody
Napsal: ned 21.01.2018 11:00
od JaraX
je to plná nálož s hadrovýma mechanickýma sedačkama, základním audiem, bez navigace, základní xenony, základní tlumiče, bez adaptivního řízení, bez vyhřívaných zadních sedaček, bez headupu, bez kamer, bez speed limit displaye, bez LDWS, bez FLA, bez el otvírání kufru, bez vyhřívání volantu, dokonce ani ty blby elektrický zrcátka to nemá

dokonce ani parkovací senzory to nemá a to už je fakt co říct.
je to uplně normální holota a ještě s nahovno motorem. kolik to auto stojí? 100 tisíc?
tady se můžeš podívat co je plná výbava
http://www.bmwbrochures.co.uk/X3/files/ ... 19c00a.pdf
Re: F31 320D 135kW N47TU 2012+ rozvody
Napsal: ned 21.01.2018 11:09
od JaraX
Re: F31 320D 135kW N47TU 2012+ rozvody
Napsal: ned 21.01.2018 13:58
od kawaman
Ti lidi se snad nikdy nepoučí. Všude samé plné výbavy....

Re: F31 320D 135kW N47TU 2012+ rozvody
Napsal: ned 21.01.2018 14:06
od Thomeeno23
masilkov píše:Ahoj,taky by me zajimalo jestli v nekterem roce probehla zmena rozvodů. Pred pěti lety jsem delal potkanou x3 z roku 2007. Vyslo to asi na 70 tisic. Ted mam moznost koupit c3 z roku 2012. A ma najeto 280tisic. Tak by me zajimalo jestli se mam na co tesit. Auto jezdilo celou dobu na servis do BMW. Nevi nekdo jestli uz jsou v tomhle aute lepsi rozvody???
Oprava potkané X3 za 70 tis.? To mi přijde jako hodně lidová cena. Vždyť jen výměna rozvoďáku a těsnění pod hlavou u toho musí vyjí minimálně na polovinu nebo ne?