Stránka 1 z 1

"překopání z ""hlíny na "železo""

Napsal: stř 20.09.2017 17:04
od zedmen
co je k temu potřeba z 525i na 528i?vím,že nejen motor,kabeláž,budíky a pedály-kvůli lankům na akcelerátor....nechce se mi prodávat a kupovat jiný neb je to samé šolichman.....motor samo double vanos...dá sa to "přehaklit ne?"

Re: "překopání z ""hlíny na "železo""

Napsal: stř 20.09.2017 17:41
od LUBEC
A proč bys to dělal? :shock:
V ničem si nepomužeš nebo budeš stavět turbo a vic jak 2 bary tlak.
2,8 sing I double vanos jsou hlíny.
M50b25 je posledni litina u né ///M motorů

Re: "překopání z ""hlíny na "železo""

Napsal: pát 22.09.2017 20:50
od Totic
Ale je fakt, že M52 (hliník) se po letech ukazuje jako lepčí držák než elektronika M54 olejnička. :)

Re: "překopání z ""hlíny na "železo""

Napsal: pát 22.09.2017 21:02
od zedmen
LUBEC píše:A proč bys to dělal? :shock:
V ničem si nepomužeš nebo budeš stavět turbo a vic jak 2 bary tlak.
2,8 sing I double vanos jsou hlíny.
M50b25 je posledni litina u né ///M motorů

to ne na foukačku,ale už mě ta 2.5 blbne a furt něco a jak jsem odkoho slyšel jsou to shit motory a opravovat se to nedá.....rozdělat pré jo,ale dát to kupy už ne,nové závity a silnější šrouby a pak to praská a může to jít do ()....měl jsem pučené bimmery s 2.8 a spokojenost,když byla m54 zas v opravě.....proto jsem m54 přejmenoval tv novela esmeralda....furt něco na nekonečné opravy a vůz je z říše odněkad z wiehlu.....