e36 320i rv.1996
Napsal: pon 18.09.2017 06:33
Dobrý den.
Dávám do kupy tuhle e36. Má hodně málo najeto a asi rok stála. Vůz dám tento týden našim "technikům", ale zeptám se zde přímo zkušených majitelů. 1. Motor, když je studený chytne nabrnk, ale taky to není pravidlem. Když je zahřátý, celkem dlouho točí (3 vteřiny) a pak chytne a to ještě tak, že se mu jako nechce. Může to být cívkou ? Nebo jen špatné svíčky ? 2. Při krajních polohách vytočení volantu servo hučí více, než u jiných aut. Dokonce při volnoběhu a vytočení volantu nadoraz vpravo servo více zahučí a motor zhasne. 3. Včera během jízdy jsem zacítil jako kouř (něco jako když se pálí kůže) a rozsvítila se kontrolka airbeku - a svítí. Prohlížel jsem pojistky, zběžně, ale zdají se být všechny cajk. Je mně jasné, že ten smrad měl co do činění s tím airbekem. děkuji všem za rady a výměnu zkušeností
Dávám do kupy tuhle e36. Má hodně málo najeto a asi rok stála. Vůz dám tento týden našim "technikům", ale zeptám se zde přímo zkušených majitelů. 1. Motor, když je studený chytne nabrnk, ale taky to není pravidlem. Když je zahřátý, celkem dlouho točí (3 vteřiny) a pak chytne a to ještě tak, že se mu jako nechce. Může to být cívkou ? Nebo jen špatné svíčky ? 2. Při krajních polohách vytočení volantu servo hučí více, než u jiných aut. Dokonce při volnoběhu a vytočení volantu nadoraz vpravo servo více zahučí a motor zhasne. 3. Včera během jízdy jsem zacítil jako kouř (něco jako když se pálí kůže) a rozsvítila se kontrolka airbeku - a svítí. Prohlížel jsem pojistky, zběžně, ale zdají se být všechny cajk. Je mně jasné, že ten smrad měl co do činění s tím airbekem. děkuji všem za rady a výměnu zkušeností