Stránka 1 z 1

E46 M54 nejde diagnostikovat

Napsal: pon 04.09.2017 21:46
od JaraX
už mi tu prošla rukama jedna, ted tu mam druhou E46 obojí M54, diagnostikovat jde jen motor, jinak nic, ani budíky, ani zadna jina jednotka, prostě jen motor, zkusil jsem druhe budiky, odpojit mraky jednotek a nic.
má někdo podobnou zkušenost než na tom stravim mladí?

Re: E46 M54 nejde diagnostikovat

Napsal: pon 04.09.2017 22:26
od PetoK
Odpoj LWS, prip. RJ bixenonov... casta vada...

Re: E46 M54 nejde diagnostikovat

Napsal: pon 04.09.2017 23:16
od starML
- .. jo, jo, dodělávané bixenony, pravděpodobně jejich měniče někdy ruší signál diagnostiky,
- jestli používáš interface Made in PRC, tak zkus zkratovat piny 7 a 8 v interface viz obrázek níže,
- která auta toto propojení vyžadují najdeš na tomto obrázku, e46 je mezi nimi https://3.bp.blogspot.com/-1vnN1a1dO0w/ ... 1%2529.png ,
- a protože to rozmazané, posílám Ti lepší verzi obrázků emailem :D

Obrázek

Re: E46 M54 nejde diagnostikovat

Napsal: úte 05.09.2017 06:13
od JaraX
to s těma pinama samozřejmě vím, zkoušel jsem i víc kabelů, BMW scanner atd. nic to auto nenačte, jen motor, což jasně vypadá na budíky že nepřekládají sběrnici, ale dal jsem druhé z auta které jede a nic.
bixenony to má origo, měl jsem odpojení lichtmodul, tak otázka jeslti to dostatečně odpojí xenony, ještě je mužu zkusit, ještě mě čeká zkusit xenony, DSC, a airbagovku a pak to zapálím :)

Re: E46 M54 nejde diagnostikovat

Napsal: úte 05.09.2017 11:26
od Joshuax
No M54 uz asi nema vubec 20pin pod kapotou ne ? Nevim jak to bylo u 46tky na tom prelomu vyroby, ale treba usa 36tka ma dve K linky na tom kulatym konektoru pod haubnout na pinech 17 a 20. obd2 konektor uvnitr auta ma ale jenom propojeni na DME na pinu 20, ale signal z ostatnich jednotek na pinu 17 uz tam nevede. Je to tam spojeny ve vicku toho 20ti pinu mezi pinama 20 a 2. Pin 2 je prave ten kabel, co vede na pin 7 nebo 8 v OBD2 konektoru uvnitr auta. V takovem pripade staci ve vicku spojit piny 17 a 20, aby se obe linky propojily do pinu 2, potazmo tudiz do vnitrniho obd2 konektoru. Ale jak rikam, tak to je u usa 36tky, tak jenom jestli to neni nejak podobne hybridni treba z nejakyho swapu, nebo tak neco.
Evropska verze 36tky osazeny pin 17 ani nema.

Re: E46 M54 nejde diagnostikovat

Napsal: úte 05.09.2017 11:38
od JaraX
ano některé první E46 mají oba konektory, todle má jen OBD

Re: E46 M54 nejde diagnostikovat

Napsal: ned 10.09.2017 18:52
od Totic
No já teď potřeboval smazat svítící chybu bagů na palubce, ale v jednotce SRS to nic nenašlo. E60 hliníková popelnice + M54 mrdka z krtka. Ale myslím, že spíš mechoš má marnou diag box Carsoft a nějakej origo drahej Wurth, oboje o ničem..

Re: E46 M54 nejde diagnostikovat

Napsal: ned 10.09.2017 18:55
od JaraX
to chce Inpu nebo Istu.
o E60 mi nemluv nebo tu moji převlečenou E60 zapálím, i když ona možná chytne sama jak začne pršet.

Re: E46 M54 nejde diagnostikovat

Napsal: úte 12.09.2017 10:07
od JaraX
ta E46 elektrika je fakt debilní, čím dal víc si říkam jak je E65 super na to hledat nějaky problem.

pokročil jsem, už se dostanu do jednotek, ale musím odpojit víc věcí, když odpojím DSC, xenony, a steering angle sensor, tak mužu diagnostikovat cely zbytek auta, když cokoliv z toho připojím, tak se nedostanu nikam, ta sběrnice je jakoby moc zatížená, jako by neměla výkon, otázka co na tu sběrnici dává napětí, DME? IKE?
čím víc zapojím jednotek, tím menší napětí je na tom pinu v OBD, čím víc odpojím, tím větší napětí, až odpojím určity počet jednotek, tak mužu diagnostikovat.

Re: E46 M54 nejde diagnostikovat

Napsal: úte 12.09.2017 21:01
od starML
Hmm, tak pár odkazů níže, více jsem nevyhrabal...
https://www.bmwgm5.com/K-Bus_Troubleshooting.htm
http://www.e38.org/bussystem.pdf
:D

Re: E46 M54 nejde diagnostikovat

Napsal: sob 16.09.2017 17:55
od nykto
Baterka, alternátor, niejaké dorobené budíky napojené na zbernicu priamo? Rýchlosť odozvy nastavená na LPT/COM?

Re: E46 M54 nejde diagnostikovat

Napsal: pát 22.09.2017 15:01
od Totic
JaraX píše:to chce Inpu nebo Istu.
o E60 mi nemluv nebo tu moji převlečenou E60 zapálím, i když ona možná chytne sama jak začne pršet.
Včera konečně INPA v poho přistoupila a pomazala chybu SRS (a pásů), nicméně se to vrací..

Celý problem mám spojený s PLUS kabelem od baterky, kde je vystřelená pyropatrona po předchozím majiteli. Oni tam strčili jen nějakej odpůrek, aby tomu zavřeli hubu :roll: , ale teď to píše německy něco jako: "odpor od pyropatrony je příliš vysoký". Idrive to zobrazuje samozřejmě jako "Restraint systems faulty" + svítí bagy a pásy na palubce.

Tak bych se rád zeptat zdejších zdatných elektrikmanů, kolik mám být správně odpor na +kabelu baterky za pyropatronou ?? Chci to pozkoušet, než seženu celej náhradní kabel. Tolik veškerej problem..

Re: E46 M54 nejde diagnostikovat

Napsal: pát 22.09.2017 18:43
od starML
O problému s Battery Safety Terminal (BST) na (+) kontaktu baterie si můžeš přečíst zde http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.p ... al&start=0 . ANO - dá se to "očůrat" odporem, ale pouze to oddálí nebo na nekonečno odsune vyřešení problému. Ten problém je možnost automatického odpojení silového přívodu od baterie, která umožní osádce opustit vozidlo v případě havárie a znemožní důvod zahoření vozidla při zkratu. Správné řešení je nový (+) kabel s pyrotechnikou, cca 150 Euro.
:D

Re: E46 M54 nejde diagnostikovat

Napsal: sob 23.09.2017 18:11
od Totic
Děkuju za odkaz teď vím zase něco víc. Věděl jsem k čemu to slouží, ale ne až tyhle BST detaily. :)