BMW E60 530d 160kw podtlak / turbo problém
Napsal: pát 18.08.2017 20:31
Zdravím,
delší dobu se potýkám s problémem na mé E60 530d 160kw, tím problémem je neochota motoru jít do vyšších otáček jak cca 3500ot. V tu chvíli se motor chová, jako by byl v omezovači a aby automat přeřadil, je nutno ubrat plyn.
Už jsem pátral po fóru a bohužel jsem našel jen vlákna, kdy vinou byl DPF filtr, resp regenerace. To ale není můj případ, protože DPF od výroby nemám a ač nejsem automechanik, trošku bych tipoval buď váhu vzduchu, vakuovou pumpu nebo regulaci na turbu. Turbo má "provozní vůli" nic strašného, ale zároveň i s tímto problémem se mi poslední dobou stává, že turbo nesepne v cca 2,2k ot. ale mnohdy začne tlačit až kolem 2,7k ot. s tím, že kolem 2 - 2,7k je slyšet syčící vzduch který někde tlačí. Podtlakové hadičky jsou OK.
Vím, že se zde najde plno odborníků co mi napíšou, že jsem si neměl kupovat naftu, přes internet se to těžko určí nebo že jsem si už dávno odpověděl sám. Byl bych ale vděčný, kdyby mi někdo alespoň poradil po čem jít, jestli to většinou bývá regulace turba, díra v sání, špatná vakuovka, váha vzduchu nebo něco jiného.
Předem děkuji za rady.
delší dobu se potýkám s problémem na mé E60 530d 160kw, tím problémem je neochota motoru jít do vyšších otáček jak cca 3500ot. V tu chvíli se motor chová, jako by byl v omezovači a aby automat přeřadil, je nutno ubrat plyn.
Už jsem pátral po fóru a bohužel jsem našel jen vlákna, kdy vinou byl DPF filtr, resp regenerace. To ale není můj případ, protože DPF od výroby nemám a ač nejsem automechanik, trošku bych tipoval buď váhu vzduchu, vakuovou pumpu nebo regulaci na turbu. Turbo má "provozní vůli" nic strašného, ale zároveň i s tímto problémem se mi poslední dobou stává, že turbo nesepne v cca 2,2k ot. ale mnohdy začne tlačit až kolem 2,7k ot. s tím, že kolem 2 - 2,7k je slyšet syčící vzduch který někde tlačí. Podtlakové hadičky jsou OK.
Vím, že se zde najde plno odborníků co mi napíšou, že jsem si neměl kupovat naftu, přes internet se to těžko určí nebo že jsem si už dávno odpověděl sám. Byl bych ale vděčný, kdyby mi někdo alespoň poradil po čem jít, jestli to většinou bývá regulace turba, díra v sání, špatná vakuovka, váha vzduchu nebo něco jiného.
Předem děkuji za rady.