Stránka 1 z 1
E60 - kabeláž čidla hladiny chladící kapaliny
Napsal: pát 18.08.2017 09:28
od M4we
Zdar,
na autě mi neustále vyskakuje hláška "Coolant level too low", vždy chvíli cca 5 min od nastartování za jízdy..Chladivo nikde nemizí, motor se chladí korektně. Teď jsem najezdil 400km v kuse se zapnutým teploměrem na BC a teplota v pohodě, hladina taky neubyla. Vyměnil jsem senzor (bratru 408,-Kč orig BMW a vypadá jak kdyby ho někdo vytiskl na 3D tiskárně

) hlásí to neustále. Ještě jsem se v tom pořádně nevrtal, ale prvně se ptám, zda někdo nevíte, kam vede/kde končí kabeláž od tohoto senzoru? Pak mě napadla ještě expanzka, ale její výměnu zatím beru jako poslední možnost. Našel jsem dost informací na zahr fórech, ale nikde žádné schéma zapojení. Plovák v expanzce vypadá ok
Díky za rady
Re: E60 - kabeláž čidla hladiny chladící kapaliny
Napsal: sob 19.08.2017 16:37
od pxw
..
Re: E60 - kabeláž čidla hladiny chladící kapaliny
Napsal: sob 19.08.2017 21:10
od JaraX
a ještě seřidit panty na kufru ne? co má klima s vodou?
jinak už sem pákrát vidět že to bylo expanzkou, ten stejny problem. pokud jsi expanzku neměnil, tak bych první investoval do origo BMW expanzky, jak jsou stare taky rady praskaj a lepší než zustat viset někde ve světě.
Re: E60 - kabeláž čidla hladiny chladící kapaliny
Napsal: pon 21.08.2017 13:14
od M4we
JaraX píše:a ještě seřidit panty na kufru ne? co má klima s vodou?
jinak už sem pákrát vidět že to bylo expanzkou, ten stejny problem. pokud jsi expanzku neměnil, tak bych první investoval do origo BMW expanzky, jak jsou stare taky rady praskaj a lepší než zustat viset někde ve světě.
Díky za odpověď
Nepsal jsem nic o klimě, nebo jsem napsal nějakou kravinu???
Právě divný na tom je, že expanzka byla snejkem měněná společně s akci přetěsnění motoru (akce trubka ventily atd atd...), je to teď cca 2 roky...a nechce se mi věřit, že by to tím bylo, no každopádně pokud bych kupoval novou, tak jedině origo, na těhle věcech bych nešetřil, ale co jsem koukal, tak umí stát nějaký 2-3 tisíce

Ještě jsem to nezkoušel proměřit, jen nevím, kam ty dráty vedou...E60 je totiž na elektriku mrcha...
Zajímavý taky je, že se to vždy objeví až po chvíli jízdy cca 5-7 min od rozjetí. Nejdřív to začlo tak, že se kontrolka rozsvítila až po delší době, třeba když jsem předjížděl a motor vytočil...a teď je to pokaždé zhruba po těch 5 minutách nezávisle na stylu jízdy.
Re: E60 - kabeláž čidla hladiny chladící kapaliny
Napsal: pon 21.08.2017 13:29
od JaraX
pxw tady radil že máš doplnit klimu
jinak jsem si nějak neuvědomil že to je e60, nějak jsem žil předtuše E65, tam se elektrika nesere, u E60 odchází vstupy budíků, řešil jsem několik E60 kde nešla vnější teplota a bylo to v budíkách, todle bude asi to samy.
Re: E60 - kabeláž čidla hladiny chladící kapaliny
Napsal: pon 21.08.2017 13:45
od Hoody4
Re: E60 - kabeláž čidla hladiny chladící kapaliny
Napsal: pon 21.08.2017 13:46
od M4we
Aha, klima jede v pohodě
No díky za tip..to bych ještě mohl omrknout, zkusím to proměřit. Díky
Re: E60 - kabeláž čidla hladiny chladící kapaliny
Napsal: pon 21.08.2017 14:02
od JaraX
samozřejmě posrat se muže vše, ale myslel jsem že se nějak nesere pravidelně, určitě se už posralo na E65 uplně vše, těch aut je mraky, a asi není věc co se neposrala, ale prostě na E60 se sere elektrika furt, řeším to tady pořád, ELV, IBS, CCC, zlomeny kabely k PDC, do kufru, budiky, diversity, todle se vubec v E65 nesere (taky proto že tam většina z toho neni)