Jaký nejméně nespolehlivý motor byste doporučili do 1er?
Napsal: čtv 15.06.2017 15:36
Ahoj,
sháním 1er jako druhé auto do města a blízké okolí. Bohužel, co se týče motorů stále se snažím sehnat nejlepší ze všech hrozných motorů, které se tam dávaly. Bohužel asi všechno bude o velkém kompromisu kompromisu. Obecně jsem vycházel z toho, že na ty krátký trasy by se hodil benzín víc než diesel, ale když vidím ty nepovedený benzíny, tak už si říkám, že je to celkem jedno. Na roku výroby mi celkem nezáleží, spotřebu také neřeším.
Cenově a hlavně pro účel auta není potřeba N52 (tj. shánět miniauto za 300tis).
N47 rovnou vyřazuju, není třeba rozvádět
N43 stejně tak, když pominu podobně marný rozvody, tak rozhodně u auta, který skoro nejede nebudu platit výhledově NOx senzor, HPFP, vstřiky za desítky tisíc za stejnou cenu jako u mojí N53B30, která ale aspoň jede
N45 jak tak vidím taky velký špatný z pohledu těch rozvodů, navíc to ještě vůbec nejede, jako jedinou výhodu vidím absenci valvetronicu
zůstává mi:
N46 v 120i - ta mi z toho dává nejvíc smysl, ale je jich jako šafránu, všechno dost bouraný a ani v DE toho moc není
N46 v 118i - snad asi nějaká tahle klapne, protože se 120i to bude těžký, o tý spolehlivosti ale taky nemám valný mínění. Sice jezdím jednou N42 v E46(ze který vychází) a tam zatím nic neřeším, ale napínáky pořád dokola, řetěz, valvetronic, vanosy, taky nic moc..
no a pak je tu ještě:
M47 v 118d a 120d - sice jsem se tomu do města vyhýbal, hlavně proto, že mimo problémy dieselu ještě neseženu verzi bez DPF (v DE vůbec), ale když si tak přehodnotím ty benzíny, i ten DPF pokud by odešel se dá sehnat už teď druhovýroba za 15tis a minimálně je ten motor ještě poctivě udělanej (alespoň z pohledu těch rozvodů).
Jak to vidíte vy? Díky za všechny komentáře nejlépe z praxe.
sháním 1er jako druhé auto do města a blízké okolí. Bohužel, co se týče motorů stále se snažím sehnat nejlepší ze všech hrozných motorů, které se tam dávaly. Bohužel asi všechno bude o velkém kompromisu kompromisu. Obecně jsem vycházel z toho, že na ty krátký trasy by se hodil benzín víc než diesel, ale když vidím ty nepovedený benzíny, tak už si říkám, že je to celkem jedno. Na roku výroby mi celkem nezáleží, spotřebu také neřeším.
Cenově a hlavně pro účel auta není potřeba N52 (tj. shánět miniauto za 300tis).
N47 rovnou vyřazuju, není třeba rozvádět
N43 stejně tak, když pominu podobně marný rozvody, tak rozhodně u auta, který skoro nejede nebudu platit výhledově NOx senzor, HPFP, vstřiky za desítky tisíc za stejnou cenu jako u mojí N53B30, která ale aspoň jede
N45 jak tak vidím taky velký špatný z pohledu těch rozvodů, navíc to ještě vůbec nejede, jako jedinou výhodu vidím absenci valvetronicu
zůstává mi:
N46 v 120i - ta mi z toho dává nejvíc smysl, ale je jich jako šafránu, všechno dost bouraný a ani v DE toho moc není
N46 v 118i - snad asi nějaká tahle klapne, protože se 120i to bude těžký, o tý spolehlivosti ale taky nemám valný mínění. Sice jezdím jednou N42 v E46(ze který vychází) a tam zatím nic neřeším, ale napínáky pořád dokola, řetěz, valvetronic, vanosy, taky nic moc..
no a pak je tu ještě:
M47 v 118d a 120d - sice jsem se tomu do města vyhýbal, hlavně proto, že mimo problémy dieselu ještě neseženu verzi bez DPF (v DE vůbec), ale když si tak přehodnotím ty benzíny, i ten DPF pokud by odešel se dá sehnat už teď druhovýroba za 15tis a minimálně je ten motor ještě poctivě udělanej (alespoň z pohledu těch rozvodů).
Jak to vidíte vy? Díky za všechny komentáře nejlépe z praxe.