e39 525 tds hoří pojistka 15,svítí dobíjení,dobíjí 14-14,5
Napsal: stř 17.05.2017 00:58
Zdar lidi,dnes se mi stala tahle věc,s kterou si nevím rady.Z ničeho nic se rozsvítila kontrolka dobíjení. Kontrolka stále svítí,ale alt. dobíjí jak na výstupu,tak na konci u baterie-14-14,5 V,reaguje a dorovnává zátěž(výhřev zadního okna,klima,všechny světla),nicméně kontrolka stále svítí.
Byla spálená pojistka č. 15,auto je z Itálie,rv.11.98.,360 tis manuál-dle IT osazení pojistek č. 15 je gestiome motore:řízení motoru , dle CZ č. 15 diag. konektor,řídící systém motoru,imobilizér.
Odpojil jsem alt. kompletní přívod veškeré el. připojení,....dál vylučovací metodou čidlo teploty motoru 4 pin,štekr el. hlavy vstřik. čerpadla,relátka,řídící jednotku,relé v krabici řídící jednotky,4 pin konektor váhy vzduchu ,relé v kufru,ne najednou,postupně.......,dobíjení stále svítí,ale dle multimetru alt dobíjí,a stále jde do hajzlu poj. č. 15 . V motoru žádné narušené viditelné vedení od kun a podobných zmrdů.
Před 14 dny bylo měněno čidlo teploty nafty v el. hlavě vstřikovacího čerpadla,hlava rozebrána a vyčištěna(elmg regulace bez potenciometru,vše bez vůlí,zasrané koloniální pseudonaftou jako prase),čidlo teploty pro RJ 4 pin , nastavena dávka a poté auto fakt neskutečně ožilo s průměrnou spotřebou dle BC i snad v reále do 6,5lt!!
Start studený i teplý na "drc".
Po současné závadě BC ukazuje dojezd 150 km (v nádrži cca 25 lt nafty,okamžitou spotřebu-neměl jsem ty nervy to projíždět).
Shrnu: svítí stále dobíjení-dobíjí 14-14,5 V,na zátěž reaguje(repase alt před 2 roky Valeo 95 A-ložiska,uhlíky,sběrný kroužek),pojistka 15 furt hoří i při odpojených spotřebičích.Poradí někdo??? Díky
Byla spálená pojistka č. 15,auto je z Itálie,rv.11.98.,360 tis manuál-dle IT osazení pojistek č. 15 je gestiome motore:řízení motoru , dle CZ č. 15 diag. konektor,řídící systém motoru,imobilizér.
Odpojil jsem alt. kompletní přívod veškeré el. připojení,....dál vylučovací metodou čidlo teploty motoru 4 pin,štekr el. hlavy vstřik. čerpadla,relátka,řídící jednotku,relé v krabici řídící jednotky,4 pin konektor váhy vzduchu ,relé v kufru,ne najednou,postupně.......,dobíjení stále svítí,ale dle multimetru alt dobíjí,a stále jde do hajzlu poj. č. 15 . V motoru žádné narušené viditelné vedení od kun a podobných zmrdů.
Před 14 dny bylo měněno čidlo teploty nafty v el. hlavě vstřikovacího čerpadla,hlava rozebrána a vyčištěna(elmg regulace bez potenciometru,vše bez vůlí,zasrané koloniální pseudonaftou jako prase),čidlo teploty pro RJ 4 pin , nastavena dávka a poté auto fakt neskutečně ožilo s průměrnou spotřebou dle BC i snad v reále do 6,5lt!!
Start studený i teplý na "drc".
Po současné závadě BC ukazuje dojezd 150 km (v nádrži cca 25 lt nafty,okamžitou spotřebu-neměl jsem ty nervy to projíždět).
Shrnu: svítí stále dobíjení-dobíjí 14-14,5 V,na zátěž reaguje(repase alt před 2 roky Valeo 95 A-ložiska,uhlíky,sběrný kroužek),pojistka 15 furt hoří i při odpojených spotřebičích.Poradí někdo??? Díky