Stránka 1 z 1

nečistý chod 530D E60 - 160 kW

Napsal: úte 16.05.2017 20:21
od Kalimero43
kuci, má někdo zkušenost? cca po 2000 otáčkách se to srovná a předtím to trochu zavibruje.
https://youtu.be/Fly41qZdlgs

Re: nečistý chod 530D E60 - 160 kW

Napsal: úte 16.05.2017 20:42
od TANN3R
Má ten motor reálně problém s volnoběhem? Jako škubání, zakopávání.. Někde kolem 1800ot tyhle R6 všechny tak divně zavibruji, u manuálu je to cítit víc než u automatu. Jinak vstřiky na stolici.

Re: nečistý chod 530D E60 - 160 kW

Napsal: úte 16.05.2017 20:51
od Kalimero43
při startu po cca 3 sekundách houpne a pak než se to ohřeje tak to trochu někdy na volnoběh mírně škube. má to 250 tis.

Re: nečistý chod 530D E60 - 160 kW

Napsal: pát 19.05.2017 14:11
od Kalimero43
tak všechny vstřiky vyměněny za repas z BMW a žádná změna...

Re: nečistý chod 530D E60 - 160 kW

Napsal: pon 05.06.2017 22:59
od meda321cz
egr?

Re: nečistý chod 530D E60 - 160 kW

Napsal: stř 07.06.2017 22:22
od Kalimero43
Ještě jsem měnil váhu a pro jistotu na chvilku vyndal PDF. Výsledek nula....Je to asi takto.

Nastartuju a cca po 3-5 sekundách normálního startu a zvuku jednou mírně zakoktá a pak běží normál.
Když to za studena na volnoběh pomalu vytáčím tak cca mezi 1600 až 1800 to začne kopat a lítá to viz. video až za hodnotu 5!
Jak se dostanu přes 2000 tak se to srovná a je vše úplně v pořádku.

Za studena je při jízdě mírně cítit tato nesrovnalost a jak se to ohřeje tak to tam je, ale úplně nepatrně, že bych to nežešil a na tom grafu se dostávám mírně za hodnotu 5.

Mohl by to být ten EGR?

Re: nečistý chod 530D E60 - 160 kW

Napsal: úte 11.07.2017 12:26
od Kalimero43
Tak nikdo netuší?? a co třeba hydroměnič?

Re: nečistý chod 530D E60 - 160 kW

Napsal: úte 11.07.2017 14:51
od Joshuax
Samozrejme by to mohl byt egr. Muze to byt cokoliv, co ti ovlivnuje smes ve valci. nekoukal jsi za studena do sani, jestli ti tam nelezou spaliny na volnobeh ? Staci shodit trubku z intercooleru a je tam docela dobre videt.
Vstriky jsi zkousel prohodit ?

Re: nečistý chod 530D E60 - 160 kW

Napsal: úte 11.07.2017 21:30
od Kalimero43
S původníma vstřikama to bylo úplně stejné. Nejdříve jsem vyměnil na 5 válci a poté zbytek. Pokud by to byl ten EGR nedělalo by to na dalších válcích? Ta kontrola se dělá za běhu??

Re: nečistý chod 530D E60 - 160 kW

Napsal: stř 12.07.2017 08:32
od Joshuax
Covece me to taky ukazovalo korekce snad jenom na jednom valci, ale na kterem, to ti uz nepovim. Vadna vaha vzduchu, hazelo mi to tam misto rovneho sognalu nejake sinusoidy, jednotka z toho byla na prasky, egr otviral za studena i na volnobeh, posilalo to tam kraviny, lambda na vyfuku samozrejme zase vsechno spatne, takze jako konecne vysledek to proste funguje tak nejak vselijak. On to ten dieselovy sestival proste utlaci tak jako tak, ale ten chod je proste takovy hruby, clovek pozna, ze je neco spatne.

Jinak se to samo ze dela za chodu, vypada to asi takhle:

https://www.youtube.com/watch?v=hZ3fgXES1KY

Re: nečistý chod 530D E60 - 160 kW

Napsal: stř 12.07.2017 11:45
od Kalimero43
Aha! díky za info určitě na to kouknu. Jinak váhu jsem měnil a tak možná ještě tu lamdu?

Re: nečistý chod 530D E60 - 160 kW

Napsal: stř 12.07.2017 12:43
od Joshuax
To by ti diag zrejme rekla, ze ti to hlasi kraviny, ty zase tak casto neodchazej, ale uz jsem se setkal s tim, ze nova vaha vzduchu stala za prd, takze ani po vymene se toho moc nezmenilo... Kazdej chce usetrit, takze koupi neco levnyho a ono to pak taky dava houby signal, spis tak nejak plus minus neco, co tam asi tak leze... Cos tam koupil ? Nebyla uz jeta ?

Re: nečistý chod 530D E60 - 160 kW

Napsal: čtv 13.07.2017 10:16
od Kalimero43
Váha je nová od Bosche a jinak jsem zjistil, že se EGR opravdu otvírá!!!! jak jsem ho odpojil tak start je v pořádku a v těch otáčkách do 2tis se to už nechvěje. Jinak na tom grafu je to dost stejný a lítá to na 5-tou hodnotu. To bych asi neřešil páč se ten chod motoru a jízda uplně změnila. Jediný je zjistit proč se to otvírá..(že by lamda??)
JINAK MOC DÍKY ZA RADY PÁNOVÉ po dlouhém hledání jsem se konečně posunul.

Re: nečistý chod 530D E60 - 160 kW

Napsal: čtv 13.07.2017 10:51
od mr_nitroz
Kdyz pujdes po podtlakove hadici od egru narazis na sani na ventil co ho ovlada. Muze byt spatny ten. Nebo cely egr.

Re: nečistý chod 530D E60 - 160 kW

Napsal: čtv 13.07.2017 11:11
od Kalimero43
Když sundám hadičku z EGRu tak přisává v těch otáčkách cca 1600-1800 a od 2000 už né. Říkám si, že ten ventil dostává pokyn a pak by neměl být špatny...nebo se pletu?

Re: nečistý chod 530D E60 - 160 kW

Napsal: čtv 13.07.2017 12:49
od Joshuax
spatne by to bylo, pokud by neotviral vubec, ale pokud otvira brzo, tak je potreba zjistit proc. neprisava se ti vzduch do sani ? Kontroloval jsi vlnovec sani zespoda ? Vaha totiz muze vazit spravne, ale pokud tam mas podle toho pridane palivo a pak je tam prisavany dalsi vzduch, tak je tam smes spatne. lambda zjisti, ze to je moc bohaty a upravi hodnoty a zrejme prida zase neco spalin, v celkovem dusledku se ten motor zacne dusit, moc plynu na malo benzinu rekl bych. Zkus zkontrolovat to sani, vlnovec je castym problemem. Pripadne je tam jeste cidlo tlaku v sani na zadni casti sani, to se da vycistit cisticem na brzdy (nic tam nestrkej, zadny jehly a podobne), pokud by bylo spatne, nebo ucpane, tak to bude taky delat neplechu.
BTW zadne podtlakove hadicky se nesmi jenom odpojit, musi se vzdy zaslepit, jinak to podrbe podtlak v celem systemu.

Re: nečistý chod 530D E60 - 160 kW

Napsal: pát 14.07.2017 10:42
od Kalimero43
O víkendu se pokusím vše zkontrolovat. Sání jsem dával před nedávnem nové a myslím, že to čidlo jsem čistil. Podtlakovou hadičku jsem ucpal.
Ještě otázka, když bude EGR takto odpojen může se něco podělat a nebo můžu zatím v klidu jezdit? Díky.

Re: nečistý chod 530D E60 - 160 kW

Napsal: pát 14.07.2017 12:48
od Joshuax
Zacne ti to hlasit chybu emisi, protoze jednotka s tim pridanym sajrajtem pocita... Pojede to, ale kdyz se dela egr delete, tak nestaci jenom zaslepit, nebo odpojit hadicka, musi se preprogramovat i jednotka datama pro verzi bez egru.

Re: nečistý chod 530D E60 - 160 kW

Napsal: pon 31.07.2017 11:33
od Kalimero43
Tak kontrola provedena a vše ok. Vyměnil jsem EGR, lamdu, tlakový snímač na výfuku a motor za studena při startu v pohodě a v těch otáčkách už to nehapruje. Jen na tom garfu je to stejné... na jednom válci to jde do mínusu a na druhým do +5! i tak se s tím dá už normálně jezdit. Něco najedu a uvidíme. Děkuji za rady pánové!