Stránka 1 z 2
Dodelani dynamic drive
Napsal: pon 08.05.2017 16:39
od Jackj07
Ahoj vsichni, vybiram petku v kombiku a jedna se mi ted moc libi. Ma vse co pozaduji krom dynamic drive. Asi je blbost se ptat, zda jde na auto dodelat

ale precijen, co by to stalo a muselo se prekopat? Kdyz bych nasel nejakou bouracku s dd a chtel dily a jednotky prehazet?
Diky za odpoved a variantu najit jiny auto s dd samozrejme znam

Re: Dodelani dynamic drive
Napsal: pon 08.05.2017 20:06
od kawaman
Je fajn, že znáš tu variantu, tak se jí drž

Dodělat to půjde, ale pod kilo se asi nedostaneš..
Re: Dodelani dynamic drive
Napsal: pon 08.05.2017 20:12
od Jackj07
Hlavne zvazuju, jestli je to takova nutnost, to bych taky uvital treba komentar, jak hodne je to znat do zatacek, motorizaci vybiram 535d a rikal jsem si, kdyz uz, tak uz se vsim

Re: Dodelani dynamic drive
Napsal: pon 08.05.2017 20:40
od Misanek
Znát to jde dost
Re: Dodelani dynamic drive
Napsal: pon 08.05.2017 21:18
od Jackj07
Takze radsi vzit auto pred fl s dynamic drive a pekne vybave(komforty, L7, head up, soft close,...) nez auto po fl bez dd? Nebo je po fl lepsi koupe diky novejsimi motoru, novejsimu idrivu, novejsimu interieru? Mam hrozny dilema abych pravdu rekl

Re: Dodelani dynamic drive
Napsal: pon 08.05.2017 22:03
od petan22
Tak zrovna u 535d bych šel spíš do předFL než do FL. Už jen kvuli podtlakovým turbum a popřipadě lip řešitelným vstřikum. A pokud má navíc ještě DD tak bych nepřemýšlel.
Re: Dodelani dynamic drive
Napsal: pon 08.05.2017 22:20
od Misanek
jj, sice neni tak pěkná jak facelift (aspoň podle mě), ale obrovská výhoda je méně náchylný motor na kvalitu nafty s větší spolehlivostí. Nehledě na větší výbavu teda.
Jenom si pak nech zkontrolovat stav rozvodů
Re: Dodelani dynamic drive
Napsal: úte 09.05.2017 00:10
od TANN3R
Hlavně predface má nejlepší možnou verzi motoru, M57N. Pozdější 210kw verze je už M57N2, takže nejlíp hned po koupi řešit rozvody, jinak se může to auto hodně prodražit..
Rozdíl mezi autem s DD a bez je jako den a noc. Pokud má dynamic, je komfortnější a zároveň neporovnatelně rychlejší. Pokud koupíš auto bez, tak doporučuji hlavně se nikdy nenechat svést autem, co ho má

Re: Dodelani dynamic drive
Napsal: úte 09.05.2017 11:04
od Jackj07
já se právě byl dívat už na auto s DD a poFL, ale ten prodejce byl úplnej magor, hrozně na všechno spěchal a s autem jsem se projel chvíli po městě a konec, takže jsem neměl šanci nic poznat, bohužel už se nedalo s prodejcem rozumě domluvit na detailnější prohlídce, tak bůhví, co v tom bylo
víc jsem se projel s předFL autem bez DD a přišlo mi že plave po tý silnici i oproti dvojkovýmu Superbu s kterým teď jezdím, což se mi vůbec nelíbilo, ale to bylo asi na vině kol, který na auto nepatří, neorigo 19" ještě s 1cm podložkama a navíc středícíma kroužkama na zmenšení středový díry...
Re: Dodelani dynamic drive
Napsal: úte 09.05.2017 11:43
od JaraX
ja bych auto bez DD už nechtěl, je komfortnější a sedí uplně jinak,.
proč nevezmeš rovnou v8? tam dostaneš víc výbavy za stejnou cenu,.
Re: Dodelani dynamic drive
Napsal: úte 09.05.2017 12:26
od Jackj07
Prosimte koukal jsem taky na ty V8, ale tam je uz o neco vyssi cena a trochu me vystrasilo pretesneni motoru, v ty e60ce se do toho nikomu nechce kvuli mistu oproti 7er, co jsem koukal

a taky co to stoji, ale to mi nejspis napises ty vic, kdyz ty motory servisujes denne

Re: Dodelani dynamic drive
Napsal: úte 09.05.2017 12:34
od JaraX
no ja bych vzal rovnou 7er, víc výbavy, lepší svezení, víc komfortu, menší cena, levnější servis.
nevýhoda E60 je že je k tomu špatný přístup, ale to je i u nafty, za servis nafty dáš rychle co za přetěsnění V8. spíš nevýhodu vidím v nemožnosti dát do E60 rozumnou LPG nádrž, pouze asi 55L ale zase lepší jak jezdit s naftou, tam prostě na nějaké sportovní svezení zapoměn, ta radost u V8 je prostě někde jinde a propad ceny u V8 bude taky mnohem menší než u nafty
Re: Dodelani dynamic drive
Napsal: úte 09.05.2017 14:21
od Jackj07
jojo tohle jsem od tebe četl už hodněkrát, srovnání 7er s 5er a že se tam nevejde velká nádrž na LPG

Důvod je, že trvám na kombíku kvůli rodině a více se mi ta pětka líbí, ikdyž kvalitativně může být horší.
Na kolik vyjde přetěsnění té V8 a co je vše potřeba udělat, když se to dělá?
Vím, že je nafta loterie, ale V8 s výbavou a přetěsněným motorem je pomalu 400K. Mám vyhlídlé auto za 280K a těch 300K je takový můj strop.
Re: Dodelani dynamic drive
Napsal: úte 09.05.2017 14:34
od JaraX
to ti řekne Snejk, ja 5er nedělám ale tak 50k, samořezjmě můžeš mít V8 5 let a nemusíš nic přetěsnovat, můžeš taky koupit přetěsněné auto atd.
mě těchto V8 motorů jezdí asi 60-70 a přetěsnovalo se jich asi 15, prostě né každej ten motor je třeba hned přetěsnit, ale v horizontu 10let všechny

Re: Dodelani dynamic drive
Napsal: úte 09.05.2017 19:15
od RomanM3
Mdyž už se řeší ten dd, tak mam otazku zda byla možnost dd plus xdrive? Nikdy jsem tu kombinaci nepotkal...
Re: Dodelani dynamic drive
Napsal: úte 09.05.2017 19:38
od JaraX
ne jelikož by se to tam poliskalo, to maj až Fka s jinou konstrukcí zavěšení
Re: Dodelani dynamic drive
Napsal: úte 09.05.2017 19:52
od RomanM3
Diky, myslel jsem si to
Re: Dodelani dynamic drive
Napsal: stř 10.05.2017 12:22
od Jackj07
A kdyz se vratim k tematu, je nekdo schopny sepsat, co vse by se muselo prehazet z auta s DD do auta bez DD? Oboje pred FL, zjistil sem podle VIN, ze co mi majitel tvrdil, ze tam je DD tak neni

diky

Re: Dodelani dynamic drive
Napsal: stř 10.05.2017 16:52
od Totic
Viděl jsem DD zrovna někde na prodej asi Bazoš. Ale já aplikoval poměrně lowcost řešení za 5tis. a to nejsilnější stabíky z M5. Výsledek je very good, úplně se to přestalo naklánět. V DD autě se snad brzo projedu, abych měl srovnání pak poreferuju.
Re: Dodelani dynamic drive
Napsal: stř 10.05.2017 16:56
od Jackj07
taky jsem inzerát zahlídl, ale ono toho bude asi dost na výměnu, jednotky, čidla, hadice, čerpadlo, tlumiče, pružiny, stabilizátory, tyčky a já nevím co všechno, proto se ptám, jestli by to někdo dokázal sesumírovat

jinak dík za inspiraci s tím M5 stabilizátorem
