Tak pro info. Dlouho jsem se E61 nevenoval, takze to auto spis porad nekde stalo a nejezdilo se s nim, ale ted jsem mel par dni volno, takze jsem prolezl vsechno co se dalo, tentokrate vice od podlahy, no spis od strechy. Stropnice ven, abych se lepe dostal ke kabelum, kontrola predelani svazku patych dveri, cekal jsem nejakou pohromu, ale zrejme jsem svou praci odvedl dobre, protoze tam to bylo netknute, tak jsem to pri te prilezitosti jeste trochu lepe vyvazal a premotal, tez uz to to auto prezije

Problem to ale neodsatranilo. Jenze kdyz jsem se potreboval dostat k druhemu konci tech opravovanych klabelu, tak jsem prisel na to, ze mi nefacha otevirani okna patych dveri. Bezne ho nepouzivam, takze nebyt toho, ze jsem potreboval odsroubovat ten plast patych dveri, tak jsem na to asi neprisel.
To opet ukazovalo na problem se svazky, takze jsem sel tak nejak najisto, ale tema jak vite to nebylo. Takze jsem zacal kontrolovat ten zamek. Rozborka na atomy, uvnitr je maly motorek, zkusil jsem tho pripojit na externi napeti a nic. Tak fajn, motorek v haji, zkusim opravu. Kazdy dkdo mel doma autodrahu to zna

Uhliky v pohode, vynuti zda se taky, hejbe se to, ale ten sberny krouzek zadelany a zdalo se, ze i pospojovany k sobe, takze procistit drazky, prostyrikat sprejem na kontakty a voila motorek na adapter pracuje. Takze vsechno slozit a chvile napeti a........ nic.... F*ck...
Tak draty v pohode, motorek v pohode, overeno i na aute, ze to pracuje jak ma, ale tlacitkem ani prd. Takze tlacitko. Prekvapil me zpusobe rozdelani z vrchu, dyt do toho muze kazdy trouba nehtem vlezt, no neresit, to auto ma vice divnych featurek... Jenze uvnitr je flexi kabel, na kterem se prd pozna, coze to dela nebo nedela, namerit se to nijak neda, musel bych najit prechod mezi tim kabelem a normalnimi draty, navic tezko rict jaky odpor to tam spina, protoze to neni klasicke tlacitko.
Zda se to cele v pohode, ale tak neslo uz jinak, dostal jsem blby napad, ze to zkusim od sebe rozlepiut, protoze to jsou snad 3 vrstvy plastu a dvoje kontakty (proste jako v klavesnici napriklad).
Tak kdyz uz to znicit, tak poradne, tenky sroubovacek z boku a pekne skrz, prekvapive, ze jsem to neznicil, ale fakt rozlepil. Na radu prisel opet sprej na kontakty, ono to umi i slusne cistit to lepidlo, takze po chvili jsem dostal plast hezky od sebe a hlavne, kdyz jsem to zkusil spojit tak.. cvak...
Jako nejen ze jsem rozchodil otevirani zadniho okna, to me tak netrapilo, ale co hlavni, ten spinac byl podle vseho porad sepnuty, ale okno se samo neotviralo, proste to nedelalo nic, nijak se to nedalo zmenit, nijak se to nedalo diagnostikovat. Test na sepnuti tohoto spinace jsem nikde nevidel. Mel to u sebe i Snejk, mel to u sebe i druhy kamarad co dela diagnostiku vozidel, na tohle nikdo s zadnou diag neprisel.
Takze nasledoval okamzite test, zamceni auta a neskutecne slouhych 25 minut, nez ta blbe kontrolka u P radici paky zhasla ! Pak jsem sel zkusit to tlacitko. A na stisk reaguje uz uspane auto probuzenim, zkontrolvoanim snad vseho vcetne motoroveho prostoru kde procvakaji nejaky ventily, zrejme na podtlaku a to byl ten blbej zvuk, ktery byl porad slyset, kdyz se to vybijelo. Takze stupidni spinac otevirani okna patych dveri zabrani autu se uspat a to se do rana vybije... Funny...
Takze az se budfete nudit a ten dementni soused od vedle s e61 bude mit zase blby kecy, kolicek na pradlo pres noc na tomhle spinaci mu udela moc prijemny rano
