Pár problémů s E61
Napsal: stř 29.03.2017 09:03
Ahoj, před dvěma týdny jsem si přivezl z DE E61 525d, rok 2006, najeto 26x tisíc. Servisováno v origo BMW servisech, a to až do konce, poslední servis byl vloni o Vánocích. Teď problémy:
1.) Střídavě mi vyskakuje error "Break light right failure" a "Break light left failure". Žárovky tam jsou určitě správné, patice na pravém je nedotčená, na levém světle byla trošku orezlá. Po očištění kontaktů levé světlo hodí chybu jen minimálně, pravé ale skoro při každé jízdě.
2.) S vodou v levém zadním světle souvisí druhý problém - teče tam voda. Dočetl jsem se o zaneseném kanálku, nahmatal jsem onu hadici, ale vede do té díry kam má, a když do ní fouknu, tak je evidentně průchozí. Zkusil jsem sundat kryt podběhu, ale je tam jeden zarezlý šroub, který mi v tom bránil, proto jsem se nedostal k onomu špuntu, který má čumět do podběhu. Bez toho se ale dál nepohnu, že jo? Jen mi ale přijde divné, že když jsem v levé kapse našel vodu, přišlo mi, že tekla více zeshora - z míst, kde je na třech hvězdičkách chycen záchyt krytu kapsy. Byl totiž mokrý i kabelový svazek pod tímto záchytem.
3.) Zničehonic přestala fungovat dálka - respektive funguje, ale až poté, co klíč přiložím pár centimetrů od diversity modulu. Již od koupě nefunguje zadní stěrač, ale jeho ostřik fungoval. FM rádio mimo Prahu nechytí signál, GPS zatím funguje jak má. To je tedy ten slavný problém s přelámanými kabely v pantech pátých dveří?
4.) Při výměně filtrů a olejů jsem si po oddeklování spodku všiml, že u hadic intercooleru pod saharou jsou mastné fleky kolem jejich uchycení. Neřešit?
5.) O kus dál vidím, že u vany převodovky je několik šroubů špinavých od oleje. Přetěsnit? Vzhledem k tomu, že v převodovce olej nikdy měněn asi nebyl (alespoň podle faktur z BMW), tak se bojím, že po výměně by převodovka mohla začít blbnout.
6.) O další kus dál vidím, že je nejspíš od kuny překousán kabel od čidla teploty výfukových plynů, což potvrdila i diagnostika. Čidlo je už objednané, ale jak moc vadí, když s tím budu jezdit, než mi dorazí?
Všem moc děkuji za všechny odpovědi
1.) Střídavě mi vyskakuje error "Break light right failure" a "Break light left failure". Žárovky tam jsou určitě správné, patice na pravém je nedotčená, na levém světle byla trošku orezlá. Po očištění kontaktů levé světlo hodí chybu jen minimálně, pravé ale skoro při každé jízdě.
2.) S vodou v levém zadním světle souvisí druhý problém - teče tam voda. Dočetl jsem se o zaneseném kanálku, nahmatal jsem onu hadici, ale vede do té díry kam má, a když do ní fouknu, tak je evidentně průchozí. Zkusil jsem sundat kryt podběhu, ale je tam jeden zarezlý šroub, který mi v tom bránil, proto jsem se nedostal k onomu špuntu, který má čumět do podběhu. Bez toho se ale dál nepohnu, že jo? Jen mi ale přijde divné, že když jsem v levé kapse našel vodu, přišlo mi, že tekla více zeshora - z míst, kde je na třech hvězdičkách chycen záchyt krytu kapsy. Byl totiž mokrý i kabelový svazek pod tímto záchytem.
3.) Zničehonic přestala fungovat dálka - respektive funguje, ale až poté, co klíč přiložím pár centimetrů od diversity modulu. Již od koupě nefunguje zadní stěrač, ale jeho ostřik fungoval. FM rádio mimo Prahu nechytí signál, GPS zatím funguje jak má. To je tedy ten slavný problém s přelámanými kabely v pantech pátých dveří?
4.) Při výměně filtrů a olejů jsem si po oddeklování spodku všiml, že u hadic intercooleru pod saharou jsou mastné fleky kolem jejich uchycení. Neřešit?
5.) O kus dál vidím, že u vany převodovky je několik šroubů špinavých od oleje. Přetěsnit? Vzhledem k tomu, že v převodovce olej nikdy měněn asi nebyl (alespoň podle faktur z BMW), tak se bojím, že po výměně by převodovka mohla začít blbnout.
6.) O další kus dál vidím, že je nejspíš od kuny překousán kabel od čidla teploty výfukových plynů, což potvrdila i diagnostika. Čidlo je už objednané, ale jak moc vadí, když s tím budu jezdit, než mi dorazí?
Všem moc děkuji za všechny odpovědi
