e90 - rv 2005 - bez_dpf -Kouřivost - 5rychl. stupen
Napsal: čtv 23.03.2017 16:47
Zdravím,
chtěl bych se zeptat, poslední dobou jsem si všiml ve zpětném zrcátku, že mi při vyšším rychlostních stupni jde černý dým z výfuku.
Mám e90, rv2005 120kw(320nm), bez DPF, nalitáno 260tis, původní turbo.
Chip na 140kw (400nm), u profichiptuning, dušovali se že by se kouřivost neměla zvětšit, ani že by zaslepovali EGR nebo něco podobného, chip už mám skoro rok a kouřivost jsem si všiml až poslední dobou.
Napadlo mě že by mohl být problém v tom že jsem nabrat špatnou naftu, tankuju na ONU...
Zkusil jsem tedka nabrat na shellce deisel nitro+, a už se mi zdá že kouřivost nepozoruji.
Koupil jsem si taky ELM obd2 diagnostiku a s programem pro android "Torque" jsem to projel a nevyjela mi žádná chybová hláška.
Výkon se zdá být dobrý.
Prosím poraďte, co by na kouřivost mohli mít vliv, napadá mě toto:
- Zkontrolovat EGR, to mi kontrolovali v servisu a je prý čistej, až podezřele
- Zkontrolovat sací potrubí, netěsnosti
- Zkontrolovat netějsnosti v palivovým systému
- Zkontrolovat netěsnosti v turbu
Ale logicky předpokládám, že by jakékoliv netěsnoti měly dopad i na výkon a ten se zdá být stále stejný.
Chtěl bych se poradit, co by mohlo být dalšími příčinami nadměrné kouřivost.
A nebo mám neřešit, a čekat až se případný problém projeví?
Díky za info
chtěl bych se zeptat, poslední dobou jsem si všiml ve zpětném zrcátku, že mi při vyšším rychlostních stupni jde černý dým z výfuku.
Mám e90, rv2005 120kw(320nm), bez DPF, nalitáno 260tis, původní turbo.
Chip na 140kw (400nm), u profichiptuning, dušovali se že by se kouřivost neměla zvětšit, ani že by zaslepovali EGR nebo něco podobného, chip už mám skoro rok a kouřivost jsem si všiml až poslední dobou.
Napadlo mě že by mohl být problém v tom že jsem nabrat špatnou naftu, tankuju na ONU...
Zkusil jsem tedka nabrat na shellce deisel nitro+, a už se mi zdá že kouřivost nepozoruji.
Koupil jsem si taky ELM obd2 diagnostiku a s programem pro android "Torque" jsem to projel a nevyjela mi žádná chybová hláška.
Výkon se zdá být dobrý.
Prosím poraďte, co by na kouřivost mohli mít vliv, napadá mě toto:
- Zkontrolovat EGR, to mi kontrolovali v servisu a je prý čistej, až podezřele
- Zkontrolovat sací potrubí, netěsnosti
- Zkontrolovat netějsnosti v palivovým systému
- Zkontrolovat netěsnosti v turbu
Ale logicky předpokládám, že by jakékoliv netěsnoti měly dopad i na výkon a ten se zdá být stále stejný.
Chtěl bych se poradit, co by mohlo být dalšími příčinami nadměrné kouřivost.
A nebo mám neřešit, a čekat až se případný problém projeví?
Díky za info