Stránka 1 z 1
BMW 4.4i
Napsal: sob 18.02.2017 16:25
od iBMW77
Ahoj,
potřeboval bych poradit. Mizí mi voda v expanzce auto hodně tlakuje. Hadice jsou strašně horký a pžipadají mi i nafouknutý

Berte mně prosím z rezervou, nejsem žádný mechanik, proto se ptám, moc tomu nerozumím. Zároceň mi bliká při jízdě kontrolka chyba motoru a padají válce. Auto vůbec netáhne. Ale začalo mít daleko větší spotřebu než předtím. cca 20l na sto mimo město. Chci se zeptat, co je při tomto problému nejčastěji v háji. Za pomoc moc díky

Re: BMW 4.4i
Napsal: ned 19.02.2017 20:29
od laik
Takto ti asi nikdo reagovat nebude. Chce to konkrétněji. Také nejsem mechanik, ale v první řadě bych s tím nejezdil a dal to na diag. Pokud vypadávají válce (kolik?), tak nemůže táhnout a asi ti půjde nespálený benzín do katu a mohly by odejít. S tím je spojena vyšší spotřeba. Proto asi bliká nějaká kontrolka. Horké hadice a natlakované je asi normální jev, když má voda 100°C. Otázka je kudy mizí voda. a kolik.Může to být blbá hadice a voda může třeba stříkat kam nemá.
Asi bych se podíval, jestli to není vidět od studena než se motor rozpálí, pak se při malém úniku může stačit odpařovat. To tě nic nestojí. Ale i tak by tam měly být vidět barevné stopy po chladivu.
Někde tu šlo, že M62 jsou háklivé na hadice. Jestli tam může být větší průser, to by ti musel zareagovat některý místní guru.
Re: BMW 4.4i
Napsal: pon 20.02.2017 07:34
od JaraX
základ je odborná diag.
termostat otvírá běžně při 105 stupních a někdy má klidně i 115, takže to musí tlakovat a být tvrdé. Každý lepší mechanik na to bude mít měřák a muže ti změřit tlak v systému.
budeš mít spíš nětěsnost v chlazení, chce to otlakovat, zjistit kde teče voda.
a stejně tak s tím že to netáhne.