Stránka 1 z 1
					
				zahoření od ostřikovače
				Napsal: pát 20.01.2017 22:35
				od Sprachys
				Zdravím,
dnes jsem při výjezdu z podzemního parkoviště zacítil divný smrad. Myslel jsem, že to bylo z parkoviště a studených motorů.
Po cca 1km cestě domů se mi před domem vyboulila kapota u pravého ostřikovače, ukázal se obláček kouře a za chvíli se ukázal i plamínek. Vyběhl jsem z auta, otevřel kapotu a hasil všudepřítomným sněhem.
Otázka je co to mohlo způsobit? Mám podezření na vadu výhřevu ostřikovače - zkrat od slané břečky ze silnic? Nebo by to mohlo by to být něco jiného?
Další dotaz je , zda má cenu opravovat, nebo radši sehnat kapotu v barvě z bazaru/vrakáče případně jestli nabídne někdo z klubu?..
Pro představu více na přiložených foto v odkazu
https://www.dropbox.com/sh/hcj6z7feh0si ... QDI8a?dl=0
Předem děkuji za plodnou diskuzi vedoucí k řešení problému.
Edit: Auto BMW 528i E39 touring, rv. 99
 
			
					
				Re: zahoření od ostřikovače
				Napsal: pát 20.01.2017 23:47
				od ardo
				Ano,hoří to od vadné trysky...vím o pěti autech,které takto hořely
			 
			
					
				Re: zahoření od ostřikovače
				Napsal: sob 21.01.2017 16:05
				od Misanek
				jak to že to nepřepálí pojistku? Tohle je další pěkná sviňárna na e39 jak to tak vidím...
			 
			
					
				Re: zahoření od ostřikovače
				Napsal: sob 21.01.2017 19:18
				od ACDC
				Protože to není pořádný zkrat, ale jenom takový dotyk shnilých drátů.
			 
			
					
				Re: zahoření od ostřikovače
				Napsal: ned 22.01.2017 14:41
				od Zdenda530d
				Otázka zní, jaká je prevence?
			 
			
					
				Re: zahoření od ostřikovače
				Napsal: ned 22.01.2017 15:48
				od Sprachys
				Zdravím, díky všem za příspěvky.
Je to teda pěkná podpásovka. Jak tomu zabránit pro příště?..
Myslíte, že má cenu opravovat takto zničenou kapotu, shánět vnitřní tepelné stínění, hadičky, ostřikovače, kabely? Našel jsem bazošový kapoty kolem 2000-2500.. Aby to cenově nebylo horší jak ten bazoš..
Nemám páru o ceně oprav...
Kosmetické vady na krytu motoru, levém krytu kabiňáku a plastovém obložení mezi kabinou a motorem primárně řešit nehodlám...
Díky za názory.
			 
			
					
				Re: zahoření od ostřikovače
				Napsal: ned 22.01.2017 16:47
				od Misanek
				Zdenda530d píše:Otázka zní, jaká je prevence?
to by mne taky zajímalo
 
			
					
				Re: zahoření od ostřikovače
				Napsal: ned 22.01.2017 17:05
				od ACDC
				Čistota. A taky se podívat, jestli v těch bužírkách s kabely nestojí voda/humáč.
			 
			
					
				Re: zahoření od ostřikovače
				Napsal: ned 22.01.2017 17:39
				od Sprachys
				Jezdim na wapku min co 14 dni, ted v zime jak to jde, tak kdyz je teplo, aby mi nezamrzly dvere.. vodu jsem v kablech nikdy nevidel a z niceho nic ostrikovac hore. Nasledky viz. Foto v prevnim prispevku..
			 
			
					
				Re: zahoření od ostřikovače
				Napsal: pon 13.02.2017 16:52
				od skalik4
				měl jsem taky problém, cítil jsem smrad v interiéru jako by se něco pálilo otevřel kapotu u kabinových filtrů nic očichal jsem motorový prostor  a v pohodě po ujetí dalších cca 200km ten samý smrad, otevřel kapotu a náhodou jsem uviděl kouř z kapoty v místech trysek ostřikovačů, odklopil ten kryt a uviděl jak tam žhavý výhřev a jak odkapávají kousky plastu, ihned jsem odpojil výhřev. Koukal jsem že bez výhřevu se nedělají tak jsem koupil trysky s výhřevem a výhřev mám  odpojený. Už to nebudu pokoušet a nebudu to připojovat jelikož to snad polovina aut ani nemá. V -16 bezproblému funguje (se zimní směsí) takže to nechám odpojený.
			 
			
					
				Re: zahoření od ostřikovače
				Napsal: pon 13.02.2017 17:34
				od Sprachys
				já to cítil už víckrát, ale vždycky, jen když jsem otevřel okýnko, tak jsem to teď v zimě ve městě sváděl na studený motory.. shořelo mi to viz ty fotky... sehnal jsem za 1000,- provizorní kapotu, neorigo, +- v barvě s ostřikem a teď sháním nějakou OK, abych nejezdil jak v cikánským povoze...
Ostřikovače už se taky neodvažuju zapojit..