e34 M20B20TU netopí a vaří, vyřešeno
Napsal: pon 26.12.2016 22:09
Začnu od začátku, asi před 14ti dny při návratu domů přes ty naše opičí hory nad Brnem se mi pětka ohřála až k červenýmu, bylo to po asi půl hodině jízdy, auto normálně ohřátý a vytopený. Zastavil jsem, nechal schladnout a dojel ten kousek domů. Ráno jsem dolil asi půl litru vody a jel to projet, tak na rovince uplně v klidu, ale už při menším stoupání se to začlo přehřívat, po kontrole hadic byla spodní od termostatu k chladiči uplně studená.
Dnes jsme vyměnili termostat, ''odvzdušnili'', ale auto se pořád přehřívá, spodní hadice už normálně ohřátá, ale topení netopí, i ty hadice co jdou k těm servoklapkám topení jsou studený(je tam dvouzonová klima).
Ještě co se týče toho odvzdušnění, tak jsme si s tím hráli docela dlouho, zapalování s rožnutýma kontrolkama, zapnutý topení na max, odvzdušňovák venku naplněno na max dokud nešla čistá kapalina, pak jsme to odsáli na rysku, vše zavíčkovali natočili, stejně se pořád hřeje, netopí a když jsme povolili odvzdušňovák, tak je tam pořád vzduch, měli jsem ho povolenej snad půl hodiny a stejně šel pořád ven vzduch...
Napadá mě vodní pumpa, ale je to ročník 96, takže tam už by snad měla být ocelová..
Jinak olej je čistej, na víčku žádnej šlem není.
Nenapadá vás někoho něco, nebo nemá s tím někdo zkušenost??
Díky moc za nápady a tipy,
K.
Dnes jsme vyměnili termostat, ''odvzdušnili'', ale auto se pořád přehřívá, spodní hadice už normálně ohřátá, ale topení netopí, i ty hadice co jdou k těm servoklapkám topení jsou studený(je tam dvouzonová klima).
Ještě co se týče toho odvzdušnění, tak jsme si s tím hráli docela dlouho, zapalování s rožnutýma kontrolkama, zapnutý topení na max, odvzdušňovák venku naplněno na max dokud nešla čistá kapalina, pak jsme to odsáli na rysku, vše zavíčkovali natočili, stejně se pořád hřeje, netopí a když jsme povolili odvzdušňovák, tak je tam pořád vzduch, měli jsem ho povolenej snad půl hodiny a stejně šel pořád ven vzduch...
Napadá mě vodní pumpa, ale je to ročník 96, takže tam už by snad měla být ocelová..
Jinak olej je čistej, na víčku žádnej šlem není.
Nenapadá vás někoho něco, nebo nemá s tím někdo zkušenost??
Díky moc za nápady a tipy,
K.