Stránka 1 z 1

X1 s motorem 2.0d N47D20C

Napsal: sob 17.12.2016 21:33
od stellaM3
Zdravím hoši.
Kamarád si porídil x1 rv.2013 s motorem N47D20C 135kw.najeto cca120tis.
Chci se zeptat vás zkušených jaky mate názor na tento motor...problémy , poruchy, na co si dát pozor, co preventivne vyměnit. Jak je to s rozvody atd.Prostě jestli je už tenhle motor lepší než N47 s výkonem 130kw.
Díky za případný rady a postřehy.

Re: X1 s motorem 2.0d N47D20C

Napsal: ned 18.12.2016 11:15
od JaraX
na rozvody trpí všechny bmw motory po roce 2008, je jedno jaký motor, jaká inovace, něco víc, něco míň, doporučuju poslouchat motor, pokud se objeví chrastění tak rychle udělat rozvody. při 150tisic bych rozvody stejně udělal preventivně, zároven bych pak nechal vyčistit sání, EGR atd, s tím vším bývá problém. při 200 tisicich pak kontrola vstřikovačů nebo rovnou nové. ale stejně at počítá že už sem tam sveze na odtahovce, tydle auta tak prostě jsou a spousta věcí prostě nejde řešit preventivně.

Re: X1 s motorem 2.0d N47D20C

Napsal: ned 18.12.2016 12:40
od stellaM3
Děkuji Jarax.
Vše mu vyridim.jen ještě k tem rozvodum někde jsem četl že se meni pri rovodech i klikovka jelikož je tam ozubeny kolo pevne spojeny právě s klikovkou?je to pravda?To už je pak skoro go motoru ne? :shock:

Re: X1 s motorem 2.0d N47D20C

Napsal: ned 18.12.2016 13:18
od JaraX
tak je to lepší, ale většina lidi to samozřejmě nedělá.
proč si koupil naftu? to má takový nájezd s X1?

Re: X1 s motorem 2.0d N47D20C

Napsal: ned 18.12.2016 14:29
od stellaM3
Aha tak je to tak.Díky za informaci asi ho to nepotesi ale už to koupil tak co se dá dělat.No koupil to pro manželku takže nájezd nebude nijak velikej. ..Taky potom nechápu proc vzal ropaka....no nic jeho věc. Já jsem též zastánce benzínu mam ještě starej spolehlivej m54b30 a stim už zestarnu dokud nás smrt nebo rez nerozdeli :D