Stránka 1 z 1
Přetěsnění N62
Napsal: pon 28.11.2016 18:07
od maxmin
Přes zimu svým autem prakticky nejezdím, tak mě napadlo ho dát trochu dohromady.
Můžete mi doporučit někoho na přetěsnění motoru N62 (v 545i, dávám to na tohle fórum, protože 745i je spousta, kdežto 545 celkem málo..)
Chci to dát k někomu, kdo ty motory velmi dobře zná a má na ně i potřebné přípravky. Možná kromě přetěsnění bude chtít ještě něco, protože po startu chvíli špatně drží volnoběh (možná vlivem špatně seřízeného LPG) a kolem 700ot. se ozývá zvláštní zvuk (nevím jestli z motoru, vakuové pumpy, nebo klima kompresoru..). Bohužel nedokážu identifikovat odkud ten olej pořád teče.. Měl jsem podezření na to těsnění nad alternátorem, které jsem vyměnil, ale teče to tam pořád, takže jsem to udělal špatně, nebo to teče odjinud. Je tam ale tak blbý přístup, že už to nebudu dělat znovu, ideální bude asi vyndat motor ven..
Předpokládám, že Jarax to neudělá, protože má kupu zakázek a pětky nedělá

A Snake je celkem z ruky.
Ideální by to bylo v okolí ostravy +/- 150km, případně i polsko pokud to tam umí kvalitně a levněji než u nás.
Re: Přetěsnění N62
Napsal: úte 29.11.2016 07:38
od laik
Proč by to neudělal? pokud tě vezme až po mě. Motor je stejný.
Nepředpokládej a zeptej se, než se rozjedeš do Polska. V dobrém.
Re: Přetěsnění N62
Napsal: úte 29.11.2016 08:12
od JaraX
já pětky nedělám (X5 jo) sou s tím jen problémy.
být tebou jedu za Snejkem.
Re: Přetěsnění N62
Napsal: úte 29.11.2016 11:52
od maxmin
Asi se tedy projedu do Prahy.. Ještě řeším dilema jestli mají pro mě takové investice smysl. Auto chci už jen cca rok a půl, než bude tesla model 3. Těch pár kapek oleje v garáži pod autem hold sem tam utřu, volnoběh se houpe jen sem tam pár sekund po startu, ale jízdně je vše v pořádku. Kdo chce s tím klidně může jezdit ještě roky, není potřeba ani dolívat olej...
Pokud by to alespoň z poloviny zvýšilo (resp. neřešení nesnížilo) prodejní hodnotu auta, tak bych do toho šel..
Snejk chce myslím za přetěsnění kolem 20tis., pak ještě s ventily kolem 30. a komplet za 40. tis. Řešit to jen částečně asi nemá smysl, ale zase preventivně dát 40. tis, když vše relativně funguje až na pár kapek oleje je trochu moc
Snad jen kdyby byl schopný opravit jen ta místa kde to aktuálně teče, to by snad vyšlo rozumně.. ale jen kvůli tomu se mi do prahy nechce a tady to nikdo kdo ty motory nezná nepozná odkud to potenciálně může téct..
Re: Přetěsnění N62
Napsal: úte 29.11.2016 20:58
od mobilman
To : maxmin
Řeším to samé v stejné motorizaci i Okrese a je to těžké najít dobrého a znalého mechanika BMW v Ostravě, většinou to teče z pod ventilových vík. Držím ti palce - snad se někdo ozve.

Re: Přetěsnění N62
Napsal: úte 29.11.2016 21:26
od kawaman
Určitě se vyplatí zajet za Snejkem do Prahy, vsak je to pár kilometrů.. Hlavně je to jistota, nemusíš se bát, že ti někdo něco dojebe...
Re: Přetěsnění N62
Napsal: úte 29.11.2016 21:45
od maxmin
Víka mám suchá, prsa lehce orošená, ale podle mě to tam nekape.
Myslel jsem, že je to to známé těsnění u altíku, ale to už jsem měnil, tak jsem to buď udělal špatně, nebo je tam v těch místech ještě něco. Tam je to nejvíce mokré.. Každopádně je tam tak blbý přístup, zvlášť k jednomu šroubu, že už to nechci dělat znovu. Těsnění za 70kč a asi 10h práce..
Není to akutní, kdybyste někdo měli tip na někoho spolehlivého tady z okolí, kdo už to dělal, dejte prosím vědět. Jinak to asi spojím s nějakou cestou do Prahy i když tam raději jezdím vlakem.
Re: Přetěsnění N62
Napsal: stř 30.11.2016 07:49
od JaraX
kdybych měl e60 tak bych taky radši jezdil do Prahy vlakem

to je přesně o tom proč to nechcu dělat, 10h děláš na 5er těsnění které na 7er trvá 3 hodiny
pod todle bych se podepsal
http://www.auto.cz/pet-aut-ktera-se-nem ... edium=dave
nechápu jak můžete při 50ti tisicove investici řešit odvoz auta do Prahy, mě jezdi lidi i 3x takovy vzdalenosti kvuli mnohem menšímu servisu, ale tak to prostě je, když jedou někam blíž, tak jim to dojebou a zas přijedou sem. jeden zákazník si nechal přetěsnit N62 v Blažovicích a pak to pul roku dával dohromady.
Re: Přetěsnění N62
Napsal: stř 30.11.2016 10:32
od maxmin
Jaraxi, kdybych měl motor před smrtí, tak bych vůbec neváhal a nechal bych ho opravit pořádně.
Ale teď pořád tak nějak doufám, že tady přijedu k nějakému borci co ty motory zná a řekne: motor je top, kape to jen tady, klasika, těsnění za pár set + práce

A kvůli tomuhle se mi do prahy fakt nechce.
Ale experti u kterých jsem byl akorát shodili spodní kryt, poslali mě na wapku a pak stejně jen tipovali kde to +/- teče a co všechno musí rozebrat aby se podívali.
Co se týká toho těsnění nad altíkem, tak na jeden šroub to chtělo zrcátko a dva kloubové nadstavce abych se tam trefil..Možná jsem to jen blbě dotáhnul a proto to teče, přes ty klouby to šlo opravdu blbě. To je jediné co mě napadlo proč to tam někde ještě kape.. I když si myslím, že ta příruba sedla dobře a že je dobře dotáhnutá všemi šrouby. A nebo to kape odjinud.
Re: Přetěsnění N62
Napsal: sob 03.12.2016 14:24
od keecer
Jaraxi kolik u tebe vyjde pretesneni + vymena ty slavny trubky?