E91 318i 105kW N43 - nízký tlak oleje po zahřátí na nízké o.
Napsal: pon 24.10.2016 15:44
Ahoj,
prosím o jakoukoliv radu nebo zkušenost. Pořídil jsem E91 318i Touring 105 kW benzin manual, 2007, 1/2008 první registrace, 160 000 km (vše doloženo).
Nicméně bojuji hned od začátku s problémem nízkého tlaku oleje, kdy auto po zahřátí a zastavení (přechod do nízkých otáček) občas vyhodí červenou kontrolku tlaku oleje. Na diagnostice nic.
Vyměněn olej (Castrol 5w30, který by tam měl "patřit") i filtr, aktuálně se chceme pustit do výměny čidla tlaku oleje a případně řešit dále.
Našel jsem někde na německých diskuzích, že by problém mohl být v rozvodech, konkrétně v řetězu a plastových vodících lištách, jejichž kousky mohou být pak přisávány a ztrácí to tlak.
Někdo tvrdí, že by mělo pomoci vyměnit pouze čidlo tlaku, příp. hydraulický ventil, někdo radí "hustší" olej.
Pociťuji i změnu zvuku motoru po zahřátí, jakoby byl poté, co se to ohřeje více slyšet řetěz, standardní zvuk motoru nezahřátého je po zahřátí v záběru na nižší otáčky jakoby doprovázen chrastěním "řetězu".
Zvuk auta na volnoběh (zahřátý i nezahřátý) je čistý, tichý, bez jakéhokoliv bouchání.
Nesetkal jste se někdo s něčím podobným?
Díky moc za jakoukoliv reakci.
prosím o jakoukoliv radu nebo zkušenost. Pořídil jsem E91 318i Touring 105 kW benzin manual, 2007, 1/2008 první registrace, 160 000 km (vše doloženo).
Nicméně bojuji hned od začátku s problémem nízkého tlaku oleje, kdy auto po zahřátí a zastavení (přechod do nízkých otáček) občas vyhodí červenou kontrolku tlaku oleje. Na diagnostice nic.
Vyměněn olej (Castrol 5w30, který by tam měl "patřit") i filtr, aktuálně se chceme pustit do výměny čidla tlaku oleje a případně řešit dále.
Našel jsem někde na německých diskuzích, že by problém mohl být v rozvodech, konkrétně v řetězu a plastových vodících lištách, jejichž kousky mohou být pak přisávány a ztrácí to tlak.
Někdo tvrdí, že by mělo pomoci vyměnit pouze čidlo tlaku, příp. hydraulický ventil, někdo radí "hustší" olej.
Pociťuji i změnu zvuku motoru po zahřátí, jakoby byl poté, co se to ohřeje více slyšet řetěz, standardní zvuk motoru nezahřátého je po zahřátí v záběru na nižší otáčky jakoby doprovázen chrastěním "řetězu".
Zvuk auta na volnoběh (zahřátý i nezahřátý) je čistý, tichý, bez jakéhokoliv bouchání.
Nesetkal jste se někdo s něčím podobným?
Díky moc za jakoukoliv reakci.