BMW E46 N42B18A, problém s volnoběhem, PROSÍM POMOC!!!
Napsal: úte 18.10.2016 07:17
Ahoj, cca před měsícem jsem si koupil BMW E46 Compact, 316ti 85kW. Koupil jsem ho s tím že nedrží volnoběh, bylo mi řečeno že auto ještě týden předtím bylo naprosto v pořádku. Tak jsem ho přivezl, nechal vyčistit výfuk, vyměnit svíčky, zapalovací cívky, vstřiky a teď ventil odvětrávání klikové skříně včetně hadic, volnoběh je od tý doby lepší ale furt špatný.
Co auto dělá:
Za studena auto běží jakoby na 3 válce, nechce do otáček, a směrem od svodů jde kouř a smrad jako když se pálí olej. Když se motor nechá chvílí běžet aby se ohřál, stačí aby šla ručička za modrou zonu, chcípnu ho, nastartuju a motor běží na 4 a zmizí i ten kouř, nedrží volnoběh ale nechcípá, a jde do otáček, nonstop svítí kontrolka motoru. Když sundám za běhu víko na dolevání oleje, běh se skoro nemění a stříká mi lehce olej ven. Mám podezření na přisávání vzduchu, když zacpu rukou filtrbox tak běží motor pořád dál.
Jinak diagnostika psala jen váhu vzduchu a špatné pálení na 1. a 3. válci.
Budu rád za jakoukoliv radu, po čem jít a co vyměnit.
Děkuji
Co auto dělá:
Za studena auto běží jakoby na 3 válce, nechce do otáček, a směrem od svodů jde kouř a smrad jako když se pálí olej. Když se motor nechá chvílí běžet aby se ohřál, stačí aby šla ručička za modrou zonu, chcípnu ho, nastartuju a motor běží na 4 a zmizí i ten kouř, nedrží volnoběh ale nechcípá, a jde do otáček, nonstop svítí kontrolka motoru. Když sundám za běhu víko na dolevání oleje, běh se skoro nemění a stříká mi lehce olej ven. Mám podezření na přisávání vzduchu, když zacpu rukou filtrbox tak běží motor pořád dál.
Jinak diagnostika psala jen váhu vzduchu a špatné pálení na 1. a 3. válci.
Budu rád za jakoukoliv radu, po čem jít a co vyměnit.
Děkuji