Stránka 1 z 1

E-36 318i M43 10/1997

Napsal: ned 16.10.2016 22:03
od Lukino12
Zdravím,je tady nějaký motorář specialista?Má to takhle být,že v těsnění pod hlavou jsou celé obnažené chladící kanálky pouze na čtvrtém válci,zbytek jsou pouze miniaturní dírky,které to přece nemůžou uchladit ne?Díky

Re: E-36 318i M43 10/1997

Napsal: ned 16.10.2016 22:04
od Lukino12
nevím jak tu poslat foto...

Re: E-36 318i M43 10/1997

Napsal: stř 19.10.2016 06:36
od vsemick
Specialista rozhodně nejsem, ale těsnění jsem už párkrát měnil.. V těsnění jsou opravdu plnohodnotné díry jen na čtvrtém válci a u prvních jen cca.3mm dírky. Nic na tom neupravuj a nasaď těsnění tak jak je (jestli těto uklidní tak po pár letech ty pidi/dírky taky vyhnijí na plný průtok ale to neřeš).
Raději pořádně zkontroluj, že máš čisté závity pro šrouby a jestli to děláš poprvé tak na dotažení raději někoho zavolej.(na prvním dotažení na moment není co pokazit, ale při následném natočení "nemusí" už být ty předepsané stupně zrovna ideální a je lepší se držet citu než toho co je na papíře.

Re: E-36 318i M43 10/1997

Napsal: stř 19.10.2016 18:16
od Lukino12
presne jak rikas...ty velke diry jsou jen na ctvrtem no a vsude jinde male...z montaze a z dotahnuti fakt strach nemam,vim jak se to dela a taky mam na to specialni naradi...nedelam to u mojeho vozu totiz poprve :) vis snazim se najit chybu kde to porad tlakuje do vody,kdyz hlava byla na revizi u hlavare pretlakovana a odborne zkontrolovana...takze praskla neni a tesneni tehda bylo taky nove...tak pak uz leda nejake netesnosti nebo problem v bloku motoru co?