Stránka 1 z 2

BMW 650iX 2011

Napsal: pát 23.09.2016 20:41
od schadow12345
Tak se musím pochlubit, udělal jsem si radost, v bmw bychl prý ani takhle vybavenou šestku nikdy neviděli, konec VIN C799538 :)

Škoda jen toho motoru, vím, ale zase mám záruku, tak když padne, dostane novej :)

Re: BMW 650iX 2011

Napsal: stř 12.10.2016 00:52
od airbone
no tak to je pekne s tym motorom.....
Spravidla sa musi menit pri kazdej druhej vymene oleja... Tak neviem ci by ma to nestvalo :D

Re: BMW 650iX 2011

Napsal: stř 12.10.2016 10:42
od kurevtor
hod sem nejaky link na fotky.... 8-)

Re: BMW 650iX 2011

Napsal: stř 12.10.2016 12:41
od JaraX
airbone píše:no tak to je pekne s tym motorom.....
Spravidla sa musi menit pri kazdej druhej vymene oleja... Tak neviem ci by ma to nestvalo :D
ono to ale uplně nění tak hrozny jak se z toho dělá, znám i N63 ktery maj najeto 250k na jeden motor, naopak jsem viděl zadřenou N57 v 30tkm, N47 s prasklym blokem, jinou s prasklou klikou, ted tu mam zadřenej N55, od roku 2008 už prostě ty motory stojí zaprd uplně všechny.

Re: BMW 650iX 2011

Napsal: stř 12.10.2016 15:17
od airbone
Ja poznam zasa 750i na ktorom bol ten motor meneny uz dvakrat....
S tym autom treba chodit vyhradne do servisu bmw a nikde inde a prisne dodrziavat vsetky intervaly. Mam informaciu ze bmw tento motor vymeni v kulancii aj mimo zaruku, ale podmienka je preukazatelna servisna historia vyhradne v bmw.

Re: BMW 650iX 2011

Napsal: čtv 13.10.2016 10:02
od kurevtor
výhradně v BMW? A taky do toho lejou výhradně olej, kterej tomu nedělá dobře, aby byla v tabulkách o 0,1l nižší spotřeba? :-D

By mě zajímalo jestli by ten motor vydržel víc, kdyby ho servisoval snejk/jarax, nebo zda by to chcíplo i tak.... co tam je za problémy kromě těch zapejkajících se turbíček?

Re: BMW 650iX 2011

Napsal: čtv 13.10.2016 16:00
od inspi1981
Ukapávající vstřikovače smazávající olejový film=start na sucho

Re: BMW 650iX 2011

Napsal: sob 15.10.2016 21:19
od airbone
Cely ten sprosty system turb medzi hlavami valcov je napicu. Okrem zapekajicich sa turb sa tam vlastne zapecie vsetko... ten motor je samodestrukcny....
Neviem aky olej tam dava bmw ale ked to budes servisovat u nich, mozes mat sancu na vymenu motora v kulancii, u snejka alebo jaraxe asi tazko....

Re: BMW 650iX 2011

Napsal: ned 16.10.2016 13:21
od JaraX
jenže tento systém turb mezi hlavama už ted používaji všichni, koncern už na tom po vzoru BMW jede taky,

http://i.imgur.com/FtZ05.jpg

nevidím v turbech velky problém, asi je tam někde chyba v tom chlazení, kterou už třeba N63R bude mít vyřešenou.

větší problém je v těch vstřicích, ovšem to už by ted taky mělo být vyřešeno.
a jak říkam, všechny nové motory umíraj velice rychle, at už N47, N57, N55, všecko je to ošizený, vady materialu atd, takže dnes si člověk už nevybere.

Re: BMW 650iX 2011

Napsal: stř 19.10.2016 23:13
od schadow12345
Fotky hodím, ale Bmw je bohužel již 10 dni v servisu, najel jsem na něm 350km a ve 170 zhaslo, diagnóza pridreny válec + protékající vstrik, takže čekám až změří komprese a půjde nový motor. Najeto přesně 60tisic km ;(. Na druhou stranu aspoň to budu mít za sebou. Jinak info pro ostatní, blok + válce je cena bez slevy 102tis. Vstrik je za cca 5500, rozvody počítejte 20. Vše bez práce...

Re: BMW 650iX 2011

Napsal: stř 19.10.2016 23:16
od schadow12345
Jinak koupě nelituji, počítal jsem ze k tomu dojde....bohužel ne ze tak rychle :D. Kdyby chtěl někdo kouknout na výbavu tak C799538, zajímá mě jestli někdo viděl někdy vybavenejsi :D i v Bmw (2 dealeři) se shodli ze ne ;)

Re: BMW 650iX 2011

Napsal: čtv 20.10.2016 17:27
od kurevtor
ty krabe tak tuhle socku bych chtěl vidět na fotce :shock: Barevný kombinace asi nic extravagantního, ale ten výpis výbavy je fákt v highzlu !!!!

Nechápu, že to má ve výbavě: I Adaptive drive, i Dynamic drive, i DDC... Jakto? :shock:

Re: BMW 650iX 2011

Napsal: čtv 20.10.2016 17:34
od JaraX
škoda te čérné kůže, i když nappa se moc nevidí. to samý ten pianolack
ten xdrive to hodně kazí.

jinak je ta výbava rozumná

Re: BMW 650iX 2011

Napsal: čtv 20.10.2016 19:18
od schadow12345
Popravdě xdrive jsem chtěl, takže jsem za něj rád, jezdím rád na hory a auto pro denní ježdění :) černý kůže je škoda, ale nemůžu mít všechno.

Ten kdo to měl přede mnou prý řekl že chce černý vnitřek, černý venek a maximální výbavu, konfigurovali to v bmw v Německu (dle jeho slov to nechal na nich)

:D :D :D

Re: BMW 650iX 2011

Napsal: ned 27.11.2016 12:41
od schadow12345
Tak jen pro info, auto pořád v servisu, už to jsou skoro 2 měsíce a jezdím v náhradní X1. Ve středu se finálně začne opravovat a do 10. by mělo být hotové. Výměna: motor (blok + válce), rozvody, klikovka, vstříky a vše ostatní kromě turb... :shock:

Re: BMW 650iX 2011

Napsal: ned 27.11.2016 12:43
od JaraX
pěkná kravina nasadit starý turba na novej motor

Re: BMW 650iX 2011

Napsal: ned 27.11.2016 13:41
od schadow12345
Mají najeto 60.000km, zase poměrně mi vyšlo vstříc bmw na kulanci, kdybych chtěl nový turba asi by to už bylo moc.... ;)

Re: BMW 650iX 2011

Napsal: ned 27.11.2016 19:00
od Sweden
Kolik je rozpočet na tu opravu vč. práce?

Kolik Ti uznali na kulanci? 100% krom práce?

Jinak další smutný příběh 5.0i, tyhle motory jsou prostě časovaná bomba

Re: BMW 650iX 2011

Napsal: ned 27.11.2016 19:06
od JaraX
to všechny novější motory v Fřadách, jen N63 a N47 vedou žebříček s velkým náskokem :)

Re: BMW 650iX 2011

Napsal: ned 27.11.2016 22:20
od schadow12345
No,

rozpočet je díly motoru bez drobného materiálu a práce cca 330.000Kč (platím 20% zbytek kulance)
práce cca 51.000Kč (platím celé)
drobný materiál a náplně do 15.000Kč (platím celé)
vstříky, tam tuším cca 42.000Kč (neplatím nic, 100% kulance)

Celkem to vychází co mám platit cca 120.000Kč s daní (ceny nahoře taky s DPH)
cca 40.000Kč mi zaplatí pojišťovna, takže 80 jde za mnou (mám slíbenou ještě ějakou slevu, ale tak 60 bez daně platit budu)

No, aspoň dostanu 2 roky záruku na motor, po záruce to prodám, jsem poučen, příště koupím nové bmw ;)