Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: úte 06.09.2016 09:02
				od _stalker_
				Nemáte někdo změřenou na brzdě E36 s M50b25i bezvanos?? Nebo aspon jak měřilo bmw v historii výkon u motorů? Poze motor a nebo i s autem.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 06.09.2016 19:56
				od _stalker_
				Koukám, že jsem první v tomhle kocourkově kdo nechal odbrzdit M50 

 
			
					
				
				Napsal: úte 06.09.2016 20:29
				od Kani
				Prvni urcite nejsi, prvni s ojetou serii asi jo. Sam sem zvedavy kolik namerim na sve M50
			 
			
					
				
				Napsal: úte 06.09.2016 20:50
				od _stalker_
				Tady jde o to, že ten motor je po goučku.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 06.09.2016 21:35
				od Kani
				To by ten korigovany vykon mel vypadat trochu jinak. Co vsechno se delalo?
			 
			
					
				
				Napsal: úte 06.09.2016 22:43
				od _stalker_
				Blok- leštění válců, srovnání, nové ložiska na klice a klika vyvažena a přeleštěna, nové kroužky
Hlava- srovnána, ventily, hydroštely, svicky denso
Jinak vše vyčištěno a ještě ložiska a tak.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 08.09.2016 12:00
				od Totic
				Hmm to stálo spousta prachů. Ale jako do dalších 400tis km dobrá investice. Počkejme co ostatní z toho dostali měřením. Taky se po servise chystám s M52.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 08.09.2016 12:23
				od Kani
				Taky budu merit az bude hotovo.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 08.09.2016 15:01
				od _stalker_
				Mnoo, stálo to to jak další auto v lepším stavu no. Jinak co jsem se tak koukal po netu tak výkonově jsem asi jen 5 koní pod vanosovou verzí. Ale bylo mi řečeno, že ty svíčky co tam mám ať vyhodím a dám origo. 
Ještě jsem koukal, že se někdo dostal skoro na 141kw repasem katalyzátoru.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 08.09.2016 16:57
				od Kani
				Vyfuk to urcite brzdi, zvlaste jestli mas puvodni casti.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 08.09.2016 19:15
				od _stalker_
				Začátek jsou nerez svody a navazuje to na orig střed a pak je koncový tlumič z 2,8. 
Teď bych asi chtěl dělat střed z nerezu, průměr 2x 51mm s tím, že tam bude X a za ním budou buď jen rezonátory nebo katoše. Ale co se stane když dám průměr trubek 51, jak to bude hlučné s rezonatorem nebo sport katama???
Ještě před měsícem jsem ten vejfuk chtěl dělat na 100%, ale dnes už je to tak 50%, nerad bych pak prijel na brzdu a místo nárůstu bylo snížení. A vrátit tam starý střed pak už nebude tak jednoduché.
			 
			
					
				Re: E36 M50b25i výkon motoru
				Napsal: úte 14.03.2017 22:27
				od Jackj07
				vyřešil si nějak ten výfuk? mám s výfukem stále problémy (hrozně mi dusí auto a bere výkon.....), nevím jak udělat ten středový tlumič, rezonátory ani katy tam nemám, vedeno od svodů (kroucený nerez) až dozadu ve dvou rourách, M52 323i
Klidně může napsat někdo jiný tip, budu rád za každou radu
			 
			
					
				Re: E36 M50b25i výkon motoru
				Napsal: stř 15.03.2017 00:58
				od MattyX
				Taky by mě zajímalo jak to dopadlo 
 
Tady to spíš vypadá jak kdyby to nemělo tlaky 

 průběh hezkej, ale prostě je ta křivka celá odskočená 

 
			
					
				Re: E36 M50b25i výkon motoru
				Napsal: stř 15.03.2017 11:00
				od icecold
				tak když to vidím, tak radší se svoji m50 na brzdu ani nepáchnu, ještě bych byl nasranej a měl tu doma další nepojizdný projekt 
