Stránka 1 z 1
Napsal: pon 01.08.2016 16:51
od dst
ahoj chlapi,
mam (asi) zajimavou moznost na koupi BMW (
https://auto.bazos.cz/inzerat/63544084/ ... norama.php)
chci se zeptat, jak moc nakladna je udrzba (olej - kolik, filtry) a pripadne co se nejvice na takovem aute kazi?
servis melo kazdy cca 30t, a jedna mezera na 60t pred 4 lety
motor m57/t2, 3.0tdi
chci auto, ktere vydrzi dalsich min 5 let, budu mit najezd cca 15-20t rocne, provozni opravy samozrejme chapu, avsak bych nerad resil potkany motor nebo jine 'bolistky'
dekuji za rady a postrehy
dst
Napsal: úte 02.08.2016 08:59
od ugurundu
Ahoj,
1) jestli auto jezdilo 225k km na long live intervali tak bych menil rozvody asi hned co by auto prislo domu
2) muzes pocitat ze DPF ti bude delat probelmy pokud budes jezdit kratke trasy
3)ohledne vymen oleje, minimalne informaci kdy to bylo resetovane ti daji v autorizovanem servisu
Napsal: úte 02.08.2016 12:08
od dst
Diky za komentar.
Na kolik prosim orientacne vychazeji rozvody? (V radech, neocekavam presne cislo)
Majitel rika, ze je tam retez a rozvody se nedelaji

Je to asi vtipalek.
A DPF by tam nemel byt, alespon co jsem koukal na vybavu.
Napsal: úte 02.08.2016 12:43
od ugurundu
Kdyz jsem jeste ten motor mel tak se mluvilo neco o 40 - 50.
DPF to bude mit urcite protoze to ma rovne konce.
Takze bud vykuchane tzn problem s STK, nemcko a rakousko.
Nebo jestli je jeste original stejne bude za chvilku chtit vymenit.
Original stoji myslim 40. Pripadne vycistit a to je neco kolem 10-15.
Napsal: úte 02.08.2016 12:57
od kuboslav
dst píše:Na kolik prosim orientacne vychazeji rozvody? (V radech, neocekavam presne cislo)
Majitel rika, ze je tam retez a rozvody se nedelaji

Rozvody mají udávanou životnost motoru, ale je to hodně relativní. V této variantě (motor M57) je to o něco lepší, ale žádná sláva (viz
vlákno zde
). Výměna by mohla být za
cca 30.000,-
ugurundu píše:DPF to bude mit urcite protoze to ma rovne konce.
Není pravda. Mám stejné (jen o pár měsíců starší), taky mám rovné konce a filtr pevných částic nemám. Dá se to zjistit dle VIN. Ve výbavě je to kód S200A.
Napsal: úte 02.08.2016 13:19
od FFrenkie
Napsal: úte 02.08.2016 15:16
od dst
Fakt ve vybave DPF neni, nebo se neuvadi?
Kod kód S200A chybi.
Jedine co me neda spat jsou ty dlouhe intervaly a pak vynechanych 60t.
A asi celkove 250tkm.
Nerad bych kupoval za takove penize auto a za rok ho daval na srot.
Ostatni provoz chapu, ze bude neco stat a pocitam s tim.
Jaky je vas nazor na konkretni vuz?
Napsal: úte 02.08.2016 16:09
od FFrenkie
Mám ten samý motor, ve výpisu výbavy filtr také nemám uveden a je tam. Koupil jsem před třemi roky, najeto mám cca 240000, dělal jsem po koupi komplet brzdy, filtry, oleje, měnil jsem přední a zadní tlumiče, minulý rok žhaviče a jednotku žhavení. Jezdím denně, spíš kratší trasy, občas delší. Olej měním po 10000 km, dávám Schell 5w30. Diagnostiku mám vlastní,občas to zkontroluju pro klid duše.
Napsal: úte 02.08.2016 16:21
od Joshuax
osobne ? To ze nekdo jezdi 30k interval uz samo o sobe neco znaci. Jasne, predpis je predpis a je rozdil, jak to najezdi, tzn jestli to je cca rocni interval, nebo treba dvoulety. Vzhledem ke stari a najezdu, pokud se mu da verit, to vychazi na cca rocni interval, coz neni takova traga, ale co uz traga je, ze nekdo nevymeni olej 60t km... Jako sorry, ale to za ten rok nemel cas nechat udelat olej ? S tim najezdem jezdit starej olej je prasarna. Viditelne mu to bylo dost jedno, coz se samozrejme projevi nejen na tom motoru, ale spis na pristupu ke zbytku toho auta. Po nekom takovem bych auto asi nechtel, at uz by vypadalo sebelip. preci jenom to neni pes v utulku, ktery bude za lepsi zachazeni vdecny a verny, ale prave naopak, ty se budes snazit a ono se to zacne vic a vic srat, jak uz to tak bohuzel byva (Murphyho zakon).
Napsal: úte 02.08.2016 16:24
od surfis
Pokud koupíš, tak při tomto nájezdu udělej ihned rozvody (cca 30K). A opravdu to neoddaluj. Může přijít fatální konec a násobně se ti to prodraží...
Napsal: úte 02.08.2016 19:58
od dst
dekuji za nazory
serviska vypada asi takto:
http://img24.rajce.idnes.cz/d2401/13/13 ... .jpg?ver=0
http://img24.rajce.idnes.cz/d2401/13/13 ... .jpg?ver=0
interier vypada docela dobre, proto je zvlastni ze by o auto 'nepecovali'..mozna jen dodrzovala co ji rika PP..
Napsal: úte 02.08.2016 20:05
od MHS
Podle moji servisky z DE auto taky jezdilo 30 ročně na LL servis a tady v Čr už jsme radši kratily výměnu na 15tkm.
Rozvody jsem taky pro klidný spánek nechal ve 225tkm vyměnit. Bral jsem original dily bmw včetně rozvod. kol a těsnění. Celá výměna mě vyšla na 30 tis a kupodivu nebyly řetězy vůbec vytahané. Ale jezdím 70%dalnice a mam manuál převodovku.
Tak snad chytneš a vybereš dobrý kus

Napsal: úte 02.08.2016 20:29
od dst
kuboslav píše:V této variantě (motor M57) je to o něco lepší, ale žádná sláva (viz
vlákno zde
). Výměna by mohla být za
cca 30.000,-
jake motory jsou tedy povazovane za ty spolehlivejsi?
ja co se koukam tak 325d se vubec neprodavaji..ani v bazarech ani soukrome..tot prave otazka proc?
ad DPF..nevim nevim..kdyz ho najdu na aute, tak ok..ono tech 10k neni moc, ani ty rozvody za 30 pro klid duse..za 40K vcelku nemit problemy na dalsich 5-6 let..ok..jen jsem zvykly z AUDI ze se meni olej 15tkm/1rok a kdyz jsem videl tady 30+tkm, tak se mi proste nechce verit, ze tomu motoru to neskodi..ikdyz to zvlada..
je to jako se zdravim..clovek si ho pomalu nici a v jeden den bum a je vymalovano..zpet se cas nevrati..
Napsal: úte 02.08.2016 21:09
od dst
Joshuax píše:Preci jenom to neni pes v utulku, ktery bude za lepsi zachazeni vdecny a verny, ale prave naopak, ty se budes snazit a ono se to zacne vic a vic srat, jak uz to tak bohuzel byva (Murphyho zakon).
Ja prave neco jako psa "z utilulku" mam, a ze by byla nejak vdecna?

)
Tak ze naprosty souhlas
Napsal: úte 02.08.2016 21:13
od FFrenkie
Co vím tak motor M57 145 kW je mechanicky stejný jako 170 kW, jsou tam jen jiné vstřiky a menší turbo. Tak si myslím že je to víceméně podladěné, tím pádem méně namáhané a snad trvanlivější

Napsal: stř 03.08.2016 10:09
od Kubas4Mi
Když se tu řešily rozvody, tak se zeptám, na kolik vyjdou u benzinového šestiválce? Taky je to cena kolem 30k nebo je u benzinu nižší? Díky

Napsal: stř 03.08.2016 12:14
od kuboslav
kuboslav píše:Není pravda. Mám stejné (jen o pár měsíců starší), taky mám rovné konce a filtr pevných částic nemám. Dá se to zjistit dle VIN. Ve výbavě je to kód S200A.
Tak jsem zjistil, že jako volitelná výbava s kódem S200A to bylo v 320d od 2005 do 2007. Od 2008 je to automaticky a ani se to ve výbavě neznačí. A modely 325d to mají všechny automaticky. Omlouvám se za nepřesnosti v předchozím příspěvku.