Stránka 1 z 1

Napsal: úte 19.07.2016 22:21
od Kortys
E46 M54. Mám vysokou hodnotu Lambda integratoru, viz foto INPA. Žádný falešný vzduch (alespoň žádný jsem nenašel) chod pravidelný. Trubky a separátor měněn. Řekl bych, že je prodleva po přidání plynu z volnoběhu. V otáčkách se korekce drží v zeleném rozsahu. Po návratu na volnoběh postupně korekce stoupají. Bank 1 jde nejprve do mínusu a bank 2 do plusu. Pak i bank 1 do plusu. Je mi ještě divné proč bank 1 ukazuje stále 0V přitom při připojení osciloskopu tam je klasický rozkmit do cca 0,9V. Ještě bych řekl že po delší době se rozkmit ma lambdě1 zmenší na cca 100mV. (už jsem na to neměl tolik času, odjížděli jsme na dovolenou s jiným autem samozřejmě). Ještě pro upřesnění se ta závada projevuje znovu na te lambde 2 co ksem již měnil. Může být takto vadná LS, že po zahřátí prestane regulovat, nebo je tak špatná směs, že je tak malý rozkmit napětí? Ještě asi zkontrolovat zda není přerušen kabel od LS do motorové jednotky.

Napsal: pát 22.07.2016 09:57
od Kortys
Mohla by tpto způsobit vadná váha? Nejsem teď u toho, ale myslím, že jsem měl průtok 11kg/h což je málo? Hlavně se mi podle INPA vůbec nehne napětí na lambde 2.

Napsal: úte 26.07.2016 18:44
od Totic
Zkus ty lambdy třeba jen prohodit jestli to jde. Ale nemělo by být těžký sehnat náhradní na zkoušku, popř. e-shop.

Napsal: čtv 28.07.2016 13:39
od Majkl328
Mám podobný problém a taky mi jede vyhřívání lambd na plno jako tobě. Dokonce i prodlevu na plynu mám taky.. Vzduch falešnej nikde. Jsem zvědav jestli to vyřešíš :) Já už se s tím peru dlouho.

Napsal: sob 30.07.2016 13:48
od Kortys
Už OK. Změřil jsem napětí z LS až přímo v jednotce proměřený kabely a na nic jsem nepřišel. Byla odpojená baterka a po připojení již bez závad. Korekce již v zeleném poli i na plyn. Buď konektor, nebo odpojení bat.