Stránka 1 z 1
Napsal: stř 13.07.2016 17:54
od Miras1988
zdravim,potreboval bych poradit cetl jsem o tech motorech n47 vsude pisou ze rok 2007-2009 byl tragicky a nekde zas ze jeste dele,mam vyhlidle bmw 116d rok 2010 najeto 36000 a cena 270t myslite ze tam bude taky na prd ten retez? nekdo tady psal o tom typkovi z RH Engines uz jsem ho kontaktoval ale pry se 116d moc zkusenosti nema..to auto se mi libi ale strach z toho motoru fakt mam,,diky za odpovedi

Napsal: stř 13.07.2016 21:29
od Laetry
On tam nebyl problém jen s rozvody, ale prý se i propalovaly stěny mezi válci. Já osobně bychom do n47 nešel ani za nic. Jaký máš roční nájezd, že chceš jít do nafty? Já bych podruhé volil určitě benzín i když teď mám 120d.
Napsal: stř 13.07.2016 22:06
od Miras1988
Laetry píše:On tam nebyl problém jen s rozvody, ale prý se i propalovaly stěny mezi válci. Já osobně bychom do n47 nešel ani za nic. Jaký máš roční nájezd, že chceš jít do nafty? Já bych podruhé volil určitě benzín i když teď mám 120d.
aha..to je v haji..taky mam z toho fakt vitr no ale tak treba to nedela uplne kazdy auto ne? tak cca 20000 km no.ty benziny tam sem cetl zadna slava az na ty vyssi obsahy a do toho se mi fakt nechce..
jeste tu mam nabidku 118d 90kw a rok 2005 tam uz by mel byt ten lepsi starsi motor ne? ale zas se bojim tech km pisou mi ze to ma 146t tomu se mi verit nechce tedy serviska a prvni majitel ale u aut jeden nikdy nevi
Napsal: stř 13.07.2016 22:18
od Laetry
Jak to myslíš "třeba to nedělá každý auto"? Ten problém tam potencionálně je, možná tě potká, možná se ti vyhne... Jak říkám, n47 bych určitě nebral. Podle mě taková 120i je mnohem lepší volba. Pokud by byl rozpočet, tak jednoznačně 130i, řadový, atmosfericky plněný šestiválec... To auto je pak úplně o něčem jiném, ale taky podle toho vypadají ceny. Na tvém místě bych do nafty asi nešel, ale to je na preferencích, hlavně nevěř takovým nabídkám ve stylu: "Tady máme pane pěknou 118d z roku 2005, sice si naftový auta kupujou lidi, který hodně najezdí, ale tohle měl děda, jezdil s tím málo. Proto to má za 11 let jen 100k nájezd, nám můžete věřit." Nikomu věřit nemůžeš, prověřit km, ideálně v bmw, vzít sebou opravdového odborníka s diagnostikou a auto pořádně proklepnout... Věř mi, vím o čem mluvím.

Napsal: stř 13.07.2016 22:57
od Joshuax
Ani tak to nezjistis, pokud nekdo bude vedet co dela... Tak jako odbornik vi kak se podivat, tak profik vi, kde to zamaskovat/vymenit
Ja jsem se do nafty taky zdrbnul, protoze jsem mival kdysi omegu s 525tds a byl to pohodovy a spolehlivy motor, s cipem to i docela jelo, ale dneska se takovy nafty asi uz nedelaj... Pres vsechny ty ekodrbky v tom, uz se tomu nelibi kazda ptakarna, jedno cidlo nedela co ma, uz se to se*e...
Menim vsechny auta ted (mam 3), vsechny 3 prodam a koupim 2 jina. Manualy, benziny, jedno neprakticky cabro pro me, jedno prakticky rodinny kombi pro manzelku... Naftu uz nechci ani videt... Podle me do podobneho stadia postupne dospeje kazdy, kdo si koupi starou naftu

To funguje jenom dokud to je v zaruce, pak mozna v lepsim pripade do ceskych 150 000km (nemeckych je to 300 000, ale nez se to sem dostane, tak to auto zazrakem omladne) a to jsou presne ty auta, ktera si tu pak kupujem... Presne v te dobe, kdy se to vsechno zacne sr*t...
E61cka 3.0d me za servis za 9 mesicu stala vic, nez E53jka 3.0i za 5 let...
Napsal: čtv 14.07.2016 05:58
od Laetry
Ono to není takhle jednoduchý, jak to popisuješ... Moje další auto taky bude benzín, ale nafta, když dostane dobrou péči, tak taky umí dělat radost... On je jenom problém takové auto koupit, to je vše. Ono když se mění olej po 30k, tak je jasný, že to turbo odskáče no a s ním pak i dpf a tak dále... Pocitak tak 5 let a "normální" benzíny už se stejně dělat nebudou... Samej přímovstřik, a turbem, s dpf a s malym objeme. Což budeme kupovat pak, to jest záhadou.
Napsal: čtv 14.07.2016 10:20
od Miras1988
Laetry píše:Jak to myslíš "třeba to nedělá každý auto"? Ten problém tam potencionálně je, možná tě potká, možná se ti vyhne... Jak říkám, n47 bych určitě nebral. Podle mě taková 120i je mnohem lepší volba. Pokud by byl rozpočet, tak jednoznačně 130i, řadový, atmosfericky plněný šestiválec... To auto je pak úplně o něčem jiném, ale taky podle toho vypadají ceny. Na tvém místě bych do nafty asi nešel, ale to je na preferencích, hlavně nevěř takovým nabídkám ve stylu: "Tady máme pane pěknou 118d z roku 2005, sice si naftový auta kupujou lidi, který hodně najezdí, ale tohle měl děda, jezdil s tím málo. Proto to má za 11 let jen 100k nájezd, nám můžete věřit." Nikomu věřit nemůžeš, prověřit km, ideálně v bmw, vzít sebou opravdového odborníka s diagnostikou a auto pořádně proklepnout... Věř mi, vím o čem mluvím.

Vsak tak jsem to myslel,jestli me to potka nebo ne..psal jsem si i s typkem s RH ENGINES a ten mi napsal ze roky 2007-2009 byly tragicky,ze pak uz to nejak zacli resit a kdyz jsem se ho zeptal na tuhle 116d rek mi ze stim moc zkusenosti nema,ze opravoval nejvice 118d a 120d v tehle rocich,tak mi to trosku ulevilo a kdybych to pry koupil a nebyl si jisty za 20t mi to prej vymeni rozvody za ty lepsi tak nevim.tak to mas pravdu jako koupit tu 118d z roku 2005 stopro jedu do bmw to nechat poradne proverit,bez toho uz auto nekoupim..
Napsal: čtv 14.07.2016 10:26
od Laetry
Jsou to tvoje peníze, takže ty se rozhodneš co pro tebe bude nejlepší, ale vážně myslíš, že se ti naftový auto vyplatí?