Napsal: úte 12.07.2016 22:48
Zdravím všechny,
nedávno jsem koupil 316ti compact. Nebudu lhát, výhodná koupě to nebyla, ale chybami se člověk učí. Auto je hodně zanedbané a nechápu, jak může někdo na svoje auto takhle kašlat.
Nicméně po příjezdu z bazaru domů jsem si všiml nepravidelných otáček, nich vážného na první pohled, ale odvezl jsem to do servisu na prohlídku. Když mi ze servisu druhý den volal, nestačil jsem se divit. Zrezlé vačky, protrhlý sací koš, část olejového systému ucpaná (kusy rozbitého koše), prasklý senzor vačky, 13 let starý palivový filtr (původní, mechanik se tomu hodně smál) a nefunkční levá přední brzda. Bylo toho víc, ale to nebudu vypisovat, zbytek byla standardní údržba.
Tím se volnoběh stabilizoval a drží se na cca 650ot. V podstatě auto jede naprosto v pořádku až na rozjezdy. Jakmile začínám pouštět spojku, otáčky hned klesnou a auto chcípne. Do teď se musím rozjíždět s plynem, bez plynu buďto chcípne nebo poskakuje. Druhá věc je krouťák. Auto jede skvěle nad 2 tisíce otáček, ale cokoliv pod tím je naprostá mizérie. Velice prudká změna zrychlení je na 1900 otáček. Pocitově to vypadá jako když z ničeho nic zabere turbo. Snad jsem to vysvětlil srozumitelně.
Pročítal jsem internet a fóra a narazil jsem na dvě možné příčiny na které se poukazovalo. MAF senzor a únik vzduchu z hadic.
Mohl by mi někdo poradit, jestli jsou tyhle příčiny pravděpodobné? Chci to zkusit doladit doma než to posílat opět do servisu.
Budu rád za každou radu.
Díky předem za pomoc, Martin.
nedávno jsem koupil 316ti compact. Nebudu lhát, výhodná koupě to nebyla, ale chybami se člověk učí. Auto je hodně zanedbané a nechápu, jak může někdo na svoje auto takhle kašlat.
Nicméně po příjezdu z bazaru domů jsem si všiml nepravidelných otáček, nich vážného na první pohled, ale odvezl jsem to do servisu na prohlídku. Když mi ze servisu druhý den volal, nestačil jsem se divit. Zrezlé vačky, protrhlý sací koš, část olejového systému ucpaná (kusy rozbitého koše), prasklý senzor vačky, 13 let starý palivový filtr (původní, mechanik se tomu hodně smál) a nefunkční levá přední brzda. Bylo toho víc, ale to nebudu vypisovat, zbytek byla standardní údržba.
Tím se volnoběh stabilizoval a drží se na cca 650ot. V podstatě auto jede naprosto v pořádku až na rozjezdy. Jakmile začínám pouštět spojku, otáčky hned klesnou a auto chcípne. Do teď se musím rozjíždět s plynem, bez plynu buďto chcípne nebo poskakuje. Druhá věc je krouťák. Auto jede skvěle nad 2 tisíce otáček, ale cokoliv pod tím je naprostá mizérie. Velice prudká změna zrychlení je na 1900 otáček. Pocitově to vypadá jako když z ničeho nic zabere turbo. Snad jsem to vysvětlil srozumitelně.
Pročítal jsem internet a fóra a narazil jsem na dvě možné příčiny na které se poukazovalo. MAF senzor a únik vzduchu z hadic.
Mohl by mi někdo poradit, jestli jsou tyhle příčiny pravděpodobné? Chci to zkusit doladit doma než to posílat opět do servisu.
Budu rád za každou radu.
Díky předem za pomoc, Martin.