Stránka 1 z 1

Napsal: úte 21.06.2016 09:49
od Laetry
Tak mě tu máte zase kluci, sice mám motor m47 v e87, ale jak už jsem tu jednou psal, tady mezi trojkama je to tak nějak víc aktivní, a logicky to i dává smysl. Teď tedy k mému problému... Na autě od koupě proběhlo docela dost oprav, žhavící svíčky, škrtící klapka, nové dpf (bosal), nový odlučovač včetně odvětrávání klikového hřídele a ještě na výměnu čekají termostaty. Ovšem při posledním servisu, kdy se měnilo dpf, jsme si s mechanikem všimli oleje v sání, doufal jsem, že to bude jen odlučovač, ale motor i po výměně žere olej docela dost, takže jsem se smířil s tím, že turbo půjde na repas a vás, vážení odborníci, se ptám, jestli by mohla být závada ještě někde jinde. Předem díky za rady.

Napsal: stř 22.06.2016 06:43
od spasell
Čau.
Mám ten stejný problém. Taky mám na motoru tyto opravy a to dokonce už i včetně turba a překroužkování a stále mám olej v sání. Od oprav už mám najeto 10tkm a pozoruju že mi motor žere cca 1 litr oleje na 2000 km. Jo někdo může říct, to je OK jsou i horší, ale dnešní motory by tolik žrát neměly. Možná to může být špatným repasem, jinak už nevím.

Napsal: stř 22.06.2016 06:45
od spasell
Jinak ten sám motor m47 e87 120kw

Napsal: stř 22.06.2016 08:13
od Laetry
Litr na 2000 je fakt dost, ale podobně jsem na tom i já. Moc jsi mi teda radost neudělal. Kde jsi nechával turbo dělat? Mě totiž nenapadá kudy jinudy by tam olej mohl jít. Jde mi hlavně o to, že když mi půjde olej do sání, tak z toho dpf asi nebude mít moc radost. Nemá ještě někdo podobnou zkušenost? Budu rád za každou radu.

Napsal: stř 22.06.2016 09:03
od spasell
Ničím jiným to asi nebude, než tím turbem. Ještě dotaz do placu, když se při nastartovaném motoru otevře plnící víčko na olej a olej prská ven, je prý špatný odlučovač. Mi to grcá ven a mám nový odlučovač, kolegovi se stejným motorem v E91 to negrcá a všechno má staré...

Napsal: stř 22.06.2016 09:04
od czNEWMANcz
No nevím, u těchto našich motorů jsem četl už nesčetněkrát názor, že se vyplatí turbo koupit nové než repasovat... Taky mě to čeká a nad repasem neuvažuju ani náhodou.

Napsal: stř 22.06.2016 09:21
od Laetry
Tak on je rozdíl jestli nové za skoro 20k nebo repas za cca 10k. Nikde jsem se nedočetl, že s repasem měl být problém. Dával bych to do turbocaru, jsou jedni z top v ČR a myslím, že si nedovolí nabízet službu, která už z principu bude špatná. Takže myslíte, že ničím jiným než turbem to nebude?

Napsal: stř 22.06.2016 13:33
od czNEWMANcz
je tam "problém" s tou el. regulací, kdy je potřeba to po repasu správně zkalibrovat. Když jsem se o to tenkrát zajímal, tak to snad uměli jen někde v Nitře na Slovensku, v ČR to nikdo nenabízel http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 4&start=15

Nicméně osobně jsem zastáncem toho, že si zrovna u takovéhle součástky radši připlatím za nový kus než pak řešit proč se to nechová tak jak má apod. a ve finále to pak vyšlo třeba jen o pár stovek míň...

Napsal: stř 22.06.2016 14:22
od Laetry
Já tě chápu a taky nechci šetřit tam, kde se nemá, ale 10k podle mě není pár stovek. V turbocaru mi jasně řekli, že turbo dokáží repasovat bez problémů a vše funguje. Těžko říct, jestli si tak velká firma dovolí lhát potenciálnímu zákazníkovi a riskovat špatnou pověst. Budu tam ještě volat a zeptám se konkrétně na tu regulaci.

Napsal: stř 22.06.2016 16:55
od czNEWMANcz
Mrkni do toho vlákna jak jsem posílal, tam to kluci rozebírají. Není repas jako repas a u těch turb Mitsubishi jde spíš o tu elektroniku.
Takže teoreticky oni mohou to turbo repasovat, ale bez elektroniky. Určitě doporučuju to předem ověřit a držím palce. Pak dej vědět, jak jsi pochodil :wink:

Napsal: čtv 23.06.2016 10:17
od Laetry
Tak jsem si toho dost pročetl, zvážil jsem pro a proti a na konec jsme objednal turbo u flexami auto, za slušných 8800 v případě, že jim vrátím své staré. Tato firma prý také umí kalibrovat el. regulaci takze doufám, že vše bude v pořádku a já se už budu moc zase užívat svoje auto bez větších starostí. V neděli půjde turbo na auto, tak dám vědět jak to dopadlo.