Stránka 1 z 1
Napsal: stř 08.06.2016 15:45
od janvo1
Ahoj, doufám, že nebudu moc pranýřovanej, ale poprosil bych o radu. Chci si koupit e90 do 200000 a rád bych se vás zeptal, co byste doporučili za motor. N47 je prej dost problémovej (trhání řetězu / turbo) a bojim se, že právě v týhle cenový relaci budou ty motory v bodu, kdy se budou kurvit. N46 "prej" zas hodně žere a moc nejede. Jako nejlepší volba mi asi přišel šestiválec 325i. Váš názor? (vysrat se na e90 do 200000 ?

)
Napsal: stř 08.06.2016 19:31
od JaraX
325i, 330i,
330i asi nepujde sehnat do 200k v rozumnym stavu
325i pujde ale bude to chvilinku trvat,
pokud jsi ale hodně sportovně založený, 325i by mohlo být zklamání, je to spíš na pohodu i když v otáčkách jede hezky.
Napsal: čtv 09.06.2016 09:39
od _milan_
pokud jsi chtěl naftu tak M47 řada motorů nebyla tak hrozná jako N47 ! , ale je to nafta , takže řemenice , turbo možná vstřiky , dvouhmota ... může se stát že na auto co se týče oprav nehrábneš a nebo naopak tě vyškolí, ale to záleží na tom co koupíš co to bude či nebude za kus...
Napsal: čtv 09.06.2016 10:00
od JaraX
souhlas, jediná bolístka M47 proti běžným naftovým chorobám je turbo, ale určitě lepší jak N47
Napsal: čtv 09.06.2016 13:00
od janvo1
dik za odpovedi. muzu se zeptat, jak poznam m47 od n47 ? maj stejne kW, ne?
Napsal: čtv 09.06.2016 13:03
od JaraX
Napsal: čtv 09.06.2016 13:06
od Corleone2309
janvo1 píše:dik za odpovedi. muzu se zeptat, jak poznam m47 od n47 ? maj stejne kW, ne?
Pokud se nemylim tak N47 je jiz po faceliftu, ma 130 kw namisto 110,120 kw.
Ohledne turba u M47. Je to hrozne individualni ja prodaval svou 320 s necelejma 200000 real a turbo hodnoty jak novy viz online testy. Segra to same auto a turbo menila cca ve 185xxx. Mel jsem tedy stesti nebo ona smulu.
Jinak pres diag jses schopnej poznat jak vstriky, dpf, remenici si myslim taky neni problem nejak rozeznat tu mam taky v obou autech nemenenou. Urcite si vezmi ssebou nekoho zkuseneho ja ho ssebou mel a zatim me nic nejak nevyvedlo z miry ( financne)
Napsal: čtv 09.06.2016 14:38
od gsicbr
s tím turbem je potřeba počítat. Na diagnostice poznáš kulový. Podělá se elektronická regulace a je to. Já měl ve 176tkm dvě a obě byly origo měněny v BMW. Naštěstí to stihnul Německý majitel.
Já mám e91 320d 120kw a nedám na něj dopustit. Hltač km za náklady OII, ale úplně jiný svezení.
Jinak N47 je 120kw i 130kw a dává se i do před FL.
Jo a jestli budeš shánět M47 120kw tak zkus euro 3 bez DPF.
Napsal: čtv 09.06.2016 16:45
od janvo1
ja prave nevim, jak poznam u inzeratu, jestli to je n47 nebo m47, na wiki je psano, ze se obe delaly ve 120kw verzi.
btw, pokukuju po
http://www.sportovnivozy.cz/78315-bmw-3-e90-325i, nejakej sofistikovanej nazor ?

Napsal: čtv 09.06.2016 18:03
od rostak
Já teda nevim co je špatně... Ale kluci nahoře všichni píšou o naftě a Ty sem dáš inzerát na benzín a ještě ke všemu takovou holotu...
Napsal: čtv 09.06.2016 18:58
od Francis
Vždyť už první požadavek byl na 2,5 litr benzín, takže inzerát je OK.
Napsal: čtv 09.06.2016 20:26
od rostak
To je pravda. Jak se tady řešily ty nafty tak sem nabyl dojmu, že jde janvo1 primárně po naftě. Ale, že to je holota z tim si stojim

Napsal: čtv 09.06.2016 20:41
od honzabiker1
Lepsi holota s poradnym motorem, nez jakykoliv sazomet..
Napsal: čtv 09.06.2016 20:52
od marfy
honzabiker1......máš problém z naftou???
Napsal: čtv 09.06.2016 22:03
od JaraX
to asi každej kdo se trochu vyzná
Napsal: pát 10.06.2016 08:43
od janvo1
rostak píše:To je pravda. Jak se tady řešily ty nafty tak sem nabyl dojmu, že jde janvo1 primárně po naftě. Ale, že to je holota z tim si stojim

tak ono sehnat 325i v neholote za tyhle penize asi nebude tak snadny

Napsal: pát 10.06.2016 08:45
od JaraX
tak ty nafty taky moc vybaveny nejsou, chce to čekat, už jsme koupili 325i hodně vybavenou i za 160, chce to čekat, spíš největší pruser je že skoro všechny 325i sou xdrive.