Stránka 1 z 1

Napsal: ned 29.05.2016 22:31
od JakoobCZ
Ahoj,
co nevidět pokořím hranici 200 000 km a chtěl bych se zeptat, zdali se má preventivně při takovém nájezdu něco měnit nebo pořádně zkontrolovat? Motor je M47, takže by neměl mít žádné moderní nemoci v podobě lítajících výřivých klapek, praskajících řetězů a podobně. Na druhou stranu nechci ušetřit 10-20k a pak shánět po bazarech nový motor :)

Zatím jsem měnil:
Olej v automatu (150 000 km)
Olej v diffu (160 000 km)
Olej v motoru (á 15 000 km)
Žhavení (150 000 km)

Děkuji za Vaše postřehy a případné zkušenosti

Napsal: úte 21.06.2016 23:52
od JakoobCZ
Nikdo netusi? :(

Napsal: stř 22.06.2016 00:41
od starML
Ale tuší, ale Ty nehledáš.
Dříve se servisní intervaly a prohlídky dělaly podle ujetých kilometrů, tj. olejový servis a inspekce 1 a 2. Dnes se tomu říká Condition Based Service (CBS), volně přeloženo objektově a časově orientovaná údržba. V odkazech níže najdeš jak původní tak současné servisní plány a další doporučení => proštuduj ty anglické, moje a Jaraxovi příspěvky a udělej si vlastní přehled. :D

http://www.bimmershops.com/bmw-scheduled-maintenance
http://eurosportautomotive.com/know-you ... -schedule/
http://www.bmwforums.info/general-guide ... e-cbs.html
http://www.bmwklub.sk/bmw3-e21-e30/e30- ... 12531.html
http://www.bmwklub.sk/technicke-okienko ... 05996.html
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... inspection

Napsal: pát 01.07.2016 20:17
od JakoobCZ
Moc děkuji, hledal jsem, ale evidentně špatné textové řetězce :)