Stránka 1 z 1

Napsal: stř 25.05.2016 11:32
od madmax3
Ahoj, mám bmw 330CI , Rv. 2003, je to 6kvalt, manuál. teď začíná umírat spojka a celkem to vyjde cca 22K s dvouhmotou. Je tam nutná ta dvouhmota? nebylo to před faceliftem bez? Případně dá se s tím nějak vyjebat? Nechce se mi moc dávat 22K za spojku. Díky za rady a tipy :)

Napsal: stř 25.05.2016 12:52
od Totic
Dvouhmotu mají všechny BMW tehdy i dnes. U 6q má tuším větší průměr. Tam ty setrváky vydrží zase o něco míň, resp. klapou-hrkají hlasitěji. Je dobrý ho vyměnit (cca po 250tis km) se spojkovou sadou.
Ale nikde jsem neviděl, že by ho někdo kupoval za 22tis :P Kdes na to byl v BMW kině? :lol:

Napsal: stř 25.05.2016 13:27
od madmax3
Mechanik co mi opravuje auto zjišťoval tu cenu a řekl mi dnes 22K tak právě nevím docela mě to vyděsilo... Nevím kde to sehnat nejlevněji.. aby to ale nebyla nějaká paštika ze Zlína.

Napsal: stř 25.05.2016 16:22
od kubajz79
ta cena je v celku běžná za kompletní sadu u dodavatelů náhradních dílů (elit,auto kelly,apod.).na webu se dá sehnat i o 5k levněji,ale...
většinou dodavatelé,např.elit, mechanikům v případě vadného dílu ihned dodají nový,takže se nečeká na vyřízení reklamace.auto pak nestojí rozebrané měsíc.jako bonus pak neplatíš mechanikovi za práci dvakrát,zaplatí mu ji dodavatel.
já např. zaplatil vyšší cenu a vyplatilo se mi to zrovna v případě dvouhmoty,která se po 2k km začala projevovat jako ta stará původní.takže raklamace a měnila se znovu celá sada.
jo a já např. měnil ve 130k km.záleží jaké prase s tím jezdilo před tebou.prej se dá najít zkurvená i s 80k km...dvouhmota.

Napsal: stř 25.05.2016 22:04
od Thevojca1
Jesly se mohu vlozit mam 290k km a dvouhmotak neni sliset ale spojku mam pred vymevou "sporadicky klouze a lozisko brutalne pisti" ale o dvouhmotaku vubec nevim a spojka je urcu original ... kdyz bycht ho nemenil jake to muze mit nasledky kdyz by se vysipal ? Nam 323 46

Napsal: čtv 26.05.2016 08:16
od kubajz79
Thevojca1 píše:Jesly se mohu vlozit mam 290k km a dvouhmotak neni sliset ale spojku mam pred vymevou "sporadicky klouze a lozisko brutalne pisti" ale o dvouhmotaku vubec nevim a spojka je urcu original ... kdyz bycht ho nemenil jake to muze mit nasledky kdyz by se vysipal ? Nam 323 46
když se vysype,na což už má nárok,vezme sebou i tu novou spojku.
doporučuji měnit komplet.dosedací plocha na setrváku už nebude v nejlepší kondici a šance,že si lamela sedne je tak 50/50.
v obou případech pak další rozborka-zborka,tzn.další výdaje.

Napsal: čtv 26.05.2016 09:51
od czNEWMANcz
jj, taky to mám teď před sebou (najeto 250 tis km), přesně jak píše Thevojca1. Projevuje se jen spojka - úplně stejně, dvouhmota je OK. Koupil jsem obojí (RepSet spojky i novou dvouhmotu - oboje LuK). Cena běžně těch 22 v Elitu, po slevě jsem se dostal na 15 tis. Je to E90.

Napsal: ned 29.05.2016 08:35
od Maysner
Kluci, u 6q prevodovek, je dvouhmota mnohem vice namahana. U 5q je hridel prevodovky ulozena v lozisku v klikove hrideli. Tudiz je to "jednotna" hridel, ale u 6q uz neni lozisko v klikovce, nybrz v setrvacniku a tady nastava ten pruser. motor a prevodovka nejsou jedna hridel, ale deli se prave na setrvaku. Tim padem dostava setrvak mnohem vic zabrat a odchazi. nepomuze anbi setrvak z SMG. Proste jsou kasa a ja je doporucuju menit s kazdou spojkou. Bohuzel. Totic ma na aute setrvak jetej z SMG, v rukach se zdal byt ok, ale proste na aute klepe......
A na druhou stranu, kdyz si sezenete na netu dil levne, prijdete do servisu, dostanete uplne jinou cenu na praci (vyssi), ted jeste muze prijit to, ze mate spatnej dil, takze auto zavazi na dilne nez si to pres postu apod vyreklamujete....... je to mrdat prace. Na toto tema maji krasnej plakat ve fordu. Do hospody si vlastni pivo taky nenosite! :wink: