Stránka 1 z 1
Napsal: ned 15.05.2016 16:49
od lukepostulka
Zdravím, když jedu třeba na trojku a v 2000 ot. zmáčknu spojku abych přeřadil (samo s puštěným plynem) tak otáčky vyletí třeba na 2300, někdy zůstanou stejné, ale klesají hodně pomalu.
Už jsem se naučil pouštět plyn 0.5s než zmáčknu spojku takže to ani tak nevadí. Spíš mě zajímá jestli je to normální u všech šestiválců nebo je třeba se na něco podívat.
Pár postřehů: při studeném motoru to dělá mnohem víc. Když odpojím baterku (vyresetuju řj) tak to dělá taky mnohem víc při prvních pár km. Na neutrál otáčky klesají úplně v pohodě.
Moje otázka je - je to normální aby ty otáčky měli takovou pomalou odezvu za plynem při řazení?
Napsal: ned 15.05.2016 17:46
od fabledwarrior
Něco podobného jsem řešil na své 328i... když řadím, auto mi po podrží otáčky.. prý to 328i dělají.
Ale ty máš 325ijestli se nepletu? Tam jsem o tom neslyšel.
Napsal: ned 15.05.2016 18:40
od lukepostulka
Jj máš pravdu je to M50B25. Napadlo mě čidlo váčky nebo potenciometr klapky, ale je to celkem nákladné vyměnit pokus-omyl. Na diagnostiku se nepřipojím
Napsal: pát 20.05.2016 16:03
od lukepostulka
Někdo nějaký nápad?
Napsal: pát 20.05.2016 21:50
od Mesa
Zkus to nahrat. Myslim, ze je normalni ze otacky padaji pomaleji, zvlast kdyz motor neni zahraty. Mel jsem to takto u 2.0 a stejne u 2.8.
Napsal: ned 22.05.2016 13:25
od rejdy
Ahoj, u mé 328i mi teda otáčky po zmáčknutí spojky rozhodně nahoru nevylítnou (pokud nemám nohu na plynu), ani nepozoruju přílišný rozdíl mezi studeným a zahřátým motorem, je ale fakt, že auto stojí v garáži, kde je pořád víc než 10 stupňů, v zimě nejezdím, navíc než vyjedu z garáže, pak ze dvorku a zavřu vrata, motor už nějakou minutu běží...
K samotné rychlosti padání otáček - je pravda, že zas nic extra rychlýho to není a zvlášť z 1 na 2 a z 2 na 3, kde je větší skok v otáčkách než na vyšší kvalty, člověk musí řadit spíš na pohodu než nějak rychle, jinak bych to serval přes spojku, ale nic abnormálního, spíš je to asi daný i setrvákem atd. Co jsem jel m3 e36, Z4M i třeba kámošovým Type-R, tam to člověk může rvát rovnou plnej plyn a otáčky akorát stíhají padat i na nižší kvalty...
Napsal: pon 23.05.2016 16:44
od helikon
me se to u 328my E36 taky stava taky nevim cim to je ze 2 na 3 z 3ky na 4 ku kdyz tocim treba 4000 a chci zaradit rychle otacky porad drzi nahore a padnou az treba za sekundu...