Napsal: ned 10.04.2016 12:47
Měl jsem problém s motorem - kolísání otáček na volnoběh, i jeho chcípání po nastartování či zastavení (mám navíc automat.převodovku). Pokaždé když jsem šlápnul na plyn při jízdě, tak auto chvíli cukalo a jakoby se probouzelo - i několik vteřin. Opravdu špatný.
Jediné co v neautorizovaném servisu BMW dokázali (po tom co vyměnili snad půlku auta za desetitisíce), je to, že odpojili valvetronic a já jezdím přes škrtící klapku. A chod motoru je příkladný.
Tvrdí, že je potřeba vyměnit vačku.. spodní nebo horní(zase tolik tomu nerozumim). Jenže mě přijde, že se scénář bude opakovat, vačka se vymění, ničemu to nepomůže a já to, zase, zaplatím.
Hodně omezený výkon a vyšší spotřeba paliva je projevem odpojení Valvetronicu.
Jednou se to někomu podařilo asi nějak nastavit a fungovalo to na 95% cca 5000km.
Diagnostika nic nehlásí. To co hlásila už se úplně všechno opravilo.
Rád bych to opravil jednou provždy. Rozumí tady tom někdo? Na koho bych se mohl obrátit. Zajedu kamkoliv..
E46 2002 318i 2.0 N42 Automat 105kW (anebo spíš momentálně 87kW)
Jediné co v neautorizovaném servisu BMW dokázali (po tom co vyměnili snad půlku auta za desetitisíce), je to, že odpojili valvetronic a já jezdím přes škrtící klapku. A chod motoru je příkladný.
Tvrdí, že je potřeba vyměnit vačku.. spodní nebo horní(zase tolik tomu nerozumim). Jenže mě přijde, že se scénář bude opakovat, vačka se vymění, ničemu to nepomůže a já to, zase, zaplatím.
Hodně omezený výkon a vyšší spotřeba paliva je projevem odpojení Valvetronicu.
Jednou se to někomu podařilo asi nějak nastavit a fungovalo to na 95% cca 5000km.
Diagnostika nic nehlásí. To co hlásila už se úplně všechno opravilo.
Rád bych to opravil jednou provždy. Rozumí tady tom někdo? Na koho bych se mohl obrátit. Zajedu kamkoliv..
E46 2002 318i 2.0 N42 Automat 105kW (anebo spíš momentálně 87kW)