Stránka 1 z 1

Napsal: pát 18.03.2016 20:58
od pmaryska
Ahoj,
máte prosím nějaké technické zajímavosti ohledně těchto typů motorizací? Který z těchto motorů je spolehlivější/povedenější, pokud je možné to tak říci?

děkuji za porovnání
Pavel

Napsal: pát 18.03.2016 21:51
od MattyX
Na jednu stranu bych šel asi do m43b19, která nejede úplně stejně jako m52b20tu , jen žere méně a zase zvuk r6 přídává pocitový koně :)
M43 trpí na axiální uložení kliky, ale jinak to je spolehlivý motor v podstatě z e36 :) Pokud potřebuješ přepravní stroj z místa A do B a nepotřebuješ R6, a je ti to jedno jako mému otcovi, tak bych šáhl po 318 :)

Napsal: ned 20.03.2016 17:50
od maxmin
Já měl oba (105kW 318i a 125kW 320i) a 320i je daleko lepší. Žerou cca stejně. Ale nejlepší je asi rovnou 330i když už..

Napsal: ned 20.03.2016 22:21
od pmaryska
Děkuji za tipy. Měl jsem E36 328i, takže jsem zvyklý na R6tku. Teď potřebuji nějaké auto na to denní ježděníčko a ty 4válce právě neznám.

Každopádně děkuji za reakce.

Napsal: pon 21.03.2016 22:28
od honzabiker1
Hlavne je potreba rozlisovat starsi 318i s motorem M43B19 87kW a novejsi 318i s motorem N42B20 105kW.

M43 je odolny a jednoduchy motor, ktery sice moc nejede, ale je nizkonakladovy.

N42 je slozity motor (vanos, valvetronic), odchazeji na nem rozvody, celkove je dost poruchovy..



U 320i jsou take 2 verze motoru, starsi M52TUB20 110kW a novejsi M54B22 125kW. Se slabsi M52 jsem nejel, ale silnejsi M54 jede celkem pekne i v tezsi e39 s rozumnou spotrebou..

Napsal: pon 21.03.2016 22:30
od mpwcz
maxmin píše:Já měl oba (105kW 318i a 125kW 320i) a 320i je daleko lepší. Žerou cca stejně. Ale nejlepší je asi rovnou 330i když už..
Mám stejné dilema jako autor tématu. Docela me zajímá spotřeba kolik si vezmou po městě. Vyplatí se vůbec na město 6V?

Napsal: úte 22.03.2016 10:45
od Ernesto
Čau. Používám na každodenní ježdění 318i motor N42B20A. Jezdím kombinovanou spotřebu 7,7-7,8 km město-dálnice-mimo město, tankuji Vervu u Benziny. Jezdím v 90% sám.

Napsal: úte 22.03.2016 19:54
od mpwcz
Ernesto píše:Čau. Používám na každodenní ježdění 318i motor N42B20A. Jezdím kombinovanou spotřebu 7,7-7,8 km město-dálnice-mimo město, tankuji Vervu u Benziny. Jezdím v 90% sám.
Jak si stojí například při předjíždění? Dokáže 2.0 rozpohybovat ten kolos? :-D

Napsal: úte 22.03.2016 20:51
od Ernesto
Z mého pohledu při předjíždění nemám problém, na dálnici se s tím dá jet celkem svižně za dobrou spotřebu. :wink:

Napsal: úte 22.03.2016 21:03
od Ernesto
Pracovně jezdím s Š. Octavia II, 1.8 TSI, 2008, ta má výkon trochu vyšší, ale s mým stejným stylem jízdy se se spotřebou pohybuji 9,5-9,8 litru. Jinak běžně se vyskytující značky aut předjíždím s E46 318i kdykoliv kdekoliv. Jen před BMW 6v a víc mám respekt. :D :D :D

Napsal: stř 23.03.2016 10:02
od mpwcz
Ernesto píše:Pracovně jezdím s Š. Octavia II, 1.8 TSI, 2008, ta má výkon trochu vyšší, ale s mým stejným stylem jízdy se se spotřebou pohybuji 9,5-9,8 litru. Jinak běžně se vyskytující značky aut předjíždím s E46 318i kdykoliv kdekoliv. Jen před BMW 6v a víc mám respekt. :D :D :D
Tak to je na pohodu :-) já to nechci na závodění nebo frajerinky :-) co investice? Například po koupi, spotřební materiál, poruchovost.

Napsal: stř 23.03.2016 10:22
od Ernesto
Čau. Auto mám 2 roky, jezdím s ním každý den. Auto jsem koupil v Německu od soukromé osoby - po ženské s relativně málo najetými kilometry. Po koupi jsem nechal udělat spojku, vyměnil plast. kryty předních světlometů a jinak nic, jen pravidelné výměny náplní+filtrů. Teď mám 183 tis. a začíná se mi ozývat výfuk. Holt záleží na konkrétním autě, jak se k němu předchozí majitel choval. Přeji ti šťastnou ruku při výběru.

Napsal: stř 23.03.2016 10:39
od paca
mám 1,5 roku 2.0iT (m54 125kw) a na okresky to bohatě stačí, pokud jezdíš hodně dálnici, tak se dívej na 2.5i nebo 3.0i :wink:

Napsal: pon 28.03.2016 11:47
od mpwcz
Jestli se ještě mohu zeptat kolik platíte na povinném ručení na 2.0 a 2.2?

Napsal: pon 28.03.2016 21:34
od Ernesto
Čau. Na 2.0 i platím u ČSOB 4.427,- Kč ročně s plnými bonusy a připojištěným čelním sklem do 10.000,- Kč.

Napsal: úte 29.03.2016 07:37
od paca
mpwcz píše:Jestli se ještě mohu zeptat kolik platíte na povinném ručení na 2.0 a 2.2?
jestli řešíš těch pár stovek rozdílu, tak si bmw ani nekupuj :wink:

Napsal: úte 29.03.2016 09:56
od mpwcz
paca píše:
mpwcz píše:Jestli se ještě mohu zeptat kolik platíte na povinném ručení na 2.0 a 2.2?
jestli řešíš těch pár stovek rozdílu, tak si bmw ani nekupuj :wink:
o těch pár stovek mi samozrejmne nejde, ptám se orientačně :-)

Napsal: úte 29.03.2016 11:42
od paca
tak to je dost individuální, můžeš platit od 3tis až po 6tis :)

Napsal: úte 29.03.2016 12:19
od mpwcz
paca píše:tak to je dost individuální, můžeš platit od 3tis až po 6tis :)
mě se bude týkat asi ta výši hranice, jezdil sem z menším obsahem a navíc auto tak i pojišťovna nebylo hlášene na mě. ( hlášeno vždy na matku která má maximum bonusů). Takže sem si bohužel nemohl udělat nějaké ty slevy za nebourani.