Napsal: ned 06.03.2016 21:24
Chlopi, začnu zeširoka a hned zpočátku upozorňuju, že je to zatím čistě hypotetická úvaha... navíc, pokud mi teda tenhle týden to koleno, se kterým du na operaci, úplně nezvrtají, tak i nadále budu potřebovat i AWD (ref atavar), takže asitak, ale co kdyby, že?!?!
Fčera a neska sem v rámci pokusování (ref hledání příčiny nepadání otáček) odjezdil cca 100km s deaktivovanou 4x4, čili v modu RWD... auto se stalo hned živější, čitelnější, hravější... velmi mě to (řidičsky) zaujalo ... a kdybych se nedejbůch nakonec dostal k tomu, že příčinou nepadání otáček je opravdu xD (což prozatím nevypadá), tak...
Co by znamenala případná PŘESTAVBA e91 xDrive na SKUTEČNÉ RWD?
(Pozn. "provizorní" RWD už z teho udělat umím - stačí vytáhnout pojistku č. 26 a je to... akoráth sa při tem svítí palubka jak vánoční stromek, nefunguje ABS, DSC atd... navíc v autě zůstane cca 150kg zbytečného železa... proto píšu o SKUTEČNÉ PŘESTAVBĚ).
TECHNICKY:
- zadní nápravy ba mohla zůstat, tak jak je, bo je 100% shodná AWD i RWD
- vyrvat z auta obě přední poloosy (jak a čím zaslepit díru zezadu do těhlice?) Jinak by asi přední náprava mohla zůstat, ne?
- vyrvat z auta převodovku VTG (jak a čím utěsnit tím obnažený propojovací hřídel/díru do převodovky?)
- vyrvat z auta přední diff
- vyrvat z auta řídící jednotku VTG
- motor, spojka, převodovka by mohly zůstat, ne?
SW/HW
- dalo by se to potom překódovat na stávajícm HW (DME etc) nebo by se musely z auta vyrvat skoro všechny jednotky a nahradit jednotkama pro RWD (a zřejmě i předělat kabeláže, budíky atd...)?
LEGISLATIVNĚ
- dala by se vůbec takováhla přestavba zlegalizovat? Jak/kde/kdo?
Prosím o diskusi k tématu (tj TECHNICKÉ/LEGISLATIVNÍ důvody proč lze/nelze), o rady typu prodat a koupit RWD NEMÁM zájem (neb takovou radu si dokážu zformulovat sám....), rovněž mně fčíl nezajímají diskuse o tom, kolik by taková sranda stála
Fčera a neska sem v rámci pokusování (ref hledání příčiny nepadání otáček) odjezdil cca 100km s deaktivovanou 4x4, čili v modu RWD... auto se stalo hned živější, čitelnější, hravější... velmi mě to (řidičsky) zaujalo ... a kdybych se nedejbůch nakonec dostal k tomu, že příčinou nepadání otáček je opravdu xD (což prozatím nevypadá), tak...
Co by znamenala případná PŘESTAVBA e91 xDrive na SKUTEČNÉ RWD?
(Pozn. "provizorní" RWD už z teho udělat umím - stačí vytáhnout pojistku č. 26 a je to... akoráth sa při tem svítí palubka jak vánoční stromek, nefunguje ABS, DSC atd... navíc v autě zůstane cca 150kg zbytečného železa... proto píšu o SKUTEČNÉ PŘESTAVBĚ).
TECHNICKY:
- zadní nápravy ba mohla zůstat, tak jak je, bo je 100% shodná AWD i RWD
- vyrvat z auta obě přední poloosy (jak a čím zaslepit díru zezadu do těhlice?) Jinak by asi přední náprava mohla zůstat, ne?
- vyrvat z auta převodovku VTG (jak a čím utěsnit tím obnažený propojovací hřídel/díru do převodovky?)
- vyrvat z auta přední diff
- vyrvat z auta řídící jednotku VTG
- motor, spojka, převodovka by mohly zůstat, ne?
SW/HW
- dalo by se to potom překódovat na stávajícm HW (DME etc) nebo by se musely z auta vyrvat skoro všechny jednotky a nahradit jednotkama pro RWD (a zřejmě i předělat kabeláže, budíky atd...)?
LEGISLATIVNĚ
- dala by se vůbec takováhla přestavba zlegalizovat? Jak/kde/kdo?
Prosím o diskusi k tématu (tj TECHNICKÉ/LEGISLATIVNÍ důvody proč lze/nelze), o rady typu prodat a koupit RWD NEMÁM zájem (neb takovou radu si dokážu zformulovat sám....), rovněž mně fčíl nezajímají diskuse o tom, kolik by taková sranda stála