Stránka 1 z 1

Napsal: úte 01.03.2016 22:21
od misoMT
Mam E92 328xi s motorom N52B30 s vykonom 172kW a 280 Nm:
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(E90/E91/E92/E93)#Engines

Divam sa, ze sa ten motor montoval v roznych variaciach od 160kW do 200kW:
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N52#N52B30

Cisto zo zvedavosti ma zaujima, ci su tie rozne vykonove verzie len softwarovou zalezitostou, alebo ci su tam aj technicke rozdiely na motore, podvozku, atd.

Diky

Napsal: úte 01.03.2016 22:31
od pavproch
jaxe tak dívám, wiki nemá ten seznam kompletní, na 100% existovala e92 s 200kW verzí v EU specs

co se týká té druhé otázky, podle ETK se zdá že motor 190, 195 a 200kW verze N52B30 (EU specs) se hardwarově neliší - mluvím pouze o motoru, sání a výfuky se liší, a to tak že velmi

Napsal: úte 01.03.2016 22:35
od misoMT
pavproch píše:jaxe tak dívám, wiki nemá ten seznam kompletní, na 100% existovala e92 s 200kW verzí v EU specsi
jj tu to maju spravne https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(E90/E91/E92/E93)#Engines

Napsal: stř 02.03.2016 10:26
od kompre
http://www.bmwheaven.com/database/engine.php?type=N52

tu tiez chyba 170kw, je to dovoz z US? alebo len chybaju info

Napsal: stř 02.03.2016 10:44
od de-nitro
328 jenom pro usa imo

Napsal: stř 02.03.2016 11:04
od pavproch
ftym značení udělal mnichov strašný bordel.... ke konci prodeje 5er s N53 (třílitr) v Reichu sa to auto už neznačilo 530i , ale 528i....

takže bych se nedivil značení 28i aji pro N52 v EU

Napsal: stř 02.03.2016 11:08
od xyron
328i u E9x je pouze pro USA ...

Napsal: stř 02.03.2016 13:23
od misoMT
jojo, je to E92 328xi r.v.07, 3.0 N52B30, 172kW, dovoz z US

Napsal: ned 20.03.2016 19:25
od martigen
já mám také už třetím rokem ameriku 2006 n52b30a e92 předface - 328i a také by mě moc zajímalo v čem konrétně se to liší a případná cena dílů pro přestavbu. Motor se totiž skutečně do X3 dával ve variantě 200kw a (papírových) 28KW navíc by už mohl být celkem rozdíl! 8)

Napsal: ned 20.03.2016 19:31
od pavproch
esli se nepletu, tak N52 pro US trh měly jinou úpravu povrchu válců (kvůli vysokému obsahu S v US benzínech) a krapet nižší kompresní poměr.... takže imho přestavba jedině zgruntu vč. nového EU bloku, klikovky a ojnic... ale můžu sa mýliť, nemám patent na rozum...

Napsal: ned 20.03.2016 22:12
od BudVlad
Úprava povrchu válců (Nikasil) se nepoužívá od roku 1996. N51, N52 a N53 mají blok válcú z magnezia a válce z hliníkové slitiny. N51 je SULEV pro Kalifornii a má nižší kompresi. 328i jsou pro US, Kanadu a Austrálii a kromě motoru jsou téměř identická s EU 325i.