Stránka 1 z 2

Napsal: stř 24.02.2016 20:39
od kubicek106
Pěkný den,
je možné udělat nějakou upravu tak, aby bylo vidět, že se provadí regenerace? Nějaká kontrolka na panelu či na CIC panelu? Dále dát zobrazovat teplotu motoru, abych nemusel stále proklikávat do servis menu mezi budíky. Děkuji K.

Napsal: stř 24.02.2016 21:28
od Kortys
To bych také uvítal, ale asi to není možné.

Napsal: stř 24.02.2016 22:46
od Vlasta
Teplota se dá zobrazovat pomocí ACM retrofit kitu, ale mám obavy, že už bude dnes těžko k sehnání. Spuštění regenerace DPF nepozná akorát absolutní hluchoň, třeba můj kolega.

Napsal: pát 26.02.2016 09:26
od kubicek106
Vlasta píše:Teplota se dá zobrazovat pomocí ACM retrofit kitu, ale mám obavy, že už bude dnes těžko k sehnání. Spuštění regenerace DPF nepozná akorát absolutní hluchoň, třeba můj kolega.
Teplota je na servis menu mezi budíky položka 7.00, ale trošku mě překvapilo že by regenerování bylo nějak slyšet. Ty slyšíš když se sepne regenerace? Jako nějaké hučeni? Jak by si definoval zvuk, který má být rozpoznatelný od běžné jizdy? Díky za info K.

Napsal: pát 26.02.2016 09:32
od Kortys
Také jsem to nikdy nezaregistroval. Cca po kolika km by měla regenerace probíhat?

Napsal: pát 26.02.2016 13:57
od Corleone2309
Tak jsem asi totalni hluchon jelikoz pri nucene regeneraci s jaraxem nebylo slyset, videt ani citit absolutne nic. U 3.0 ted taky o nicem ani nevim tak spis jestli nebude neco spatne u tech co to slysi.

Napsal: pát 26.02.2016 14:14
od kubicek106
Corleone2309 píše:Tak jsem asi totalni hluchon jelikoz pri nucene regeneraci s jaraxem nebylo slyset, videt ani citit absolutne nic. U 3.0 ted taky o nicem ani nevim tak spis jestli nebude neco spatne u tech co to slysi.
Mám 3.0 180KW a taky právě nic neslyším 8)

Napsal: pát 26.02.2016 15:09
od Vlasta
Včera, když jsem jel domů, zjistil jsem, že se spouští regenerace, ale neměl jsem už čas ji dokončit, když jsem zajel do garáže, tak mě smrad ujistil, že regenerace probíhala. Smrdí to něco mezi spálenou gumou a pálící se spojkou. Dnes jsem jel regeneraci dokončit, ale zjistil jsem, že mám už zase asi v hajzlu termostat (tak po třech letech), když jsem jel po D8 A R63 do Teplic na manuální pětku, 120 km/h na tempomatu a 2000 otáček, měl jsem tam teplotu okolo 70 °C. Musel jsem přidat a teplota vylezla na 88 °C. Zpátky jsem to vzal ještě tunelama nahoru k německejm hranicím, ale po cestě zpátky z kopce teplota zase klesla.

Napsal: pát 26.02.2016 20:52
od Marek-WAR
Tak že pokud regenerace probíhá a když jsem vystoupil byla citit jak spalená guma myslel jsem si to asi se to tak nedokoncilo nekdy.

Napsal: pát 26.02.2016 21:06
od Joj
tak to se mi taky stava ze prijedu a smrdi auto spalenou gumou jsem si myslel ze nekde neco drhne a to je regeneraca super uz to vim

Napsal: ned 28.02.2016 11:37
od kubicek106
Tak mě přijde že spíš cítím občas jako kdyby smrad brzd, ale gumy to určitě ne :(

Napsal: pon 29.02.2016 11:30
od surfis
Je tam rozdíl ve zvuku motoru. Takový dunivý zvuk.

Napsal: pon 29.02.2016 20:32
od kubicek106
Tak od dneska bude jezdit bez radia, ventilátor na minimu a jsem zvědavý zda něco zaznamenám? :evil:

Napsal: úte 01.03.2016 07:58
od Budash
Ahoj,
já používám na teplotu motoru tohle http://www.iobd2.org/iobd2-bmw/,
máš tam zobrazený i další zbytečnosti, a ukáže ti to i chyby kdyby si nějaký měl.
Je tam teplota, aktuální spotřeba, rychlost, otáčky, kontrola chyb, atd, atd...

Napsal: úte 01.03.2016 10:46
od kubicek106
Tak jsem po zahřátí jel liberec - mnichovo hradiště a zpět na turnov a když jsem byl v zatahu (do kopce), tak bylo slyšet spíše hučíčí zvuk od motoru při cca 2000-2200otáčkách za minutu. nechal jsem tempomat na 120 na pětku otáčky kolem 2300 a tak byla regenerace snad uspěšná. ještě pak jsem najel 60km , bez vypnutí motoru. Tak snad byla regenerace kompletně uspěšná. Už se nemohu dočkat až mi přijde kabel s softem a zkontroluji zda zvuk motoru je opravdu příčinnou regenerace.

Napsal: úte 01.03.2016 23:24
od JH76
Já upřímně řečeno taky nedokážu regeneraci DPF zaznamenat. Resp. jsem jí poznal jednou krátce po koupi auta cestou do Německa na D8 ve stoupání k tunelům, to se mi zvuk auta nezdál, tak to asi bylo ono. Od té doby nic, a to už s tím jezdím tři a půl roku. Podle diagnostiky přitom regenerace probíhají.

Ohledně teploty motoru mě taky nebaví pořád nastavovat skryté menu, tak jsem si objednal toto: http://www.sunnysoft.cz/zbozi/169PCI-06 ... 16595.html Zítra to jdu vyzvednout, do mobilu nainstaluju Torque nebo nějakou podobnou aplikaci a jsem zvědavý, jak to bude chodit.

Napsal: stř 02.03.2016 08:36
od lulu991
JH76 píše:Ohledně teploty motoru mě taky nebaví pořád nastavovat skryté menu, tak jsem si objednal toto: http://www.sunnysoft.cz/zbozi/169PCI-06 ... 16595.html Zítra to jdu vyzvednout, do mobilu nainstaluju Torque nebo nějakou podobnou aplikaci a jsem zvědavý, jak to bude chodit.
Kym to pripojis do auta, zapnes aplikaciu, pripojis sa cez bluetooth tak to uz rychlejsie a jednoduchsie sa dostanes aj do skryteho menu :) Navyse torque je fakt asi len na tu teplotu, ak chces nieco viac, pozri sa po aplikacii Carly for BMW (kedysi sa to volalo BMWhat), ta dokaze toho daleko daleko viac (napriklad zobrazit km od poslednej regeneracie, spatne tlaky, mnozstvo sadzi v DPF ale aj spustit vynutenu regeneraciu DPF, ked sme pri teme DPF). Ale ver mi ani jedno ani druhe sa ti nebude chciet pripajat stale :)

Napsal: stř 02.03.2016 13:59
od kubicek106
lulu991 píše:
JH76 píše:Ohledně teploty motoru mě taky nebaví pořád nastavovat skryté menu, tak jsem si objednal toto: http://www.sunnysoft.cz/zbozi/169PCI-06 ... 16595.html Zítra to jdu vyzvednout, do mobilu nainstaluju Torque nebo nějakou podobnou aplikaci a jsem zvědavý, jak to bude chodit.
Kym to pripojis do auta, zapnes aplikaciu, pripojis sa cez bluetooth tak to uz rychlejsie a jednoduchsie sa dostanes aj do skryteho menu :) Navyse torque je fakt asi len na tu teplotu, ak chces nieco viac, pozri sa po aplikacii Carly for BMW (kedysi sa to volalo BMWhat), ta dokaze toho daleko daleko viac (napriklad zobrazit km od poslednej regeneracie, spatne tlaky, mnozstvo sadzi v DPF ale aj spustit vynutenu regeneraciu DPF, ked sme pri teme DPF). Ale ver mi ani jedno ani druhe sa ti nebude chciet pripajat stale :)
Prosím, jaké máš zkušenosti s Carly for BMW? Co stojí soft, jejich propojka. Moc jsem toho na Carly tady na foru nenašel. Díky za info K.

Napsal: stř 02.03.2016 14:22
od fandik
e91 320d 120 kw mám už 4 roky a je pravdou, že jsem si nikdy nevšiml, kdy dochází k regeneraci filtru DPF. Teprve po přečtení tady těchto článků jsem si toho asi všiml. Včera jsem jel po dálnici ze Zlína do Kroměříže a zpět, jen na otočku. Teploměr kolísal mezi 88-89 stupni. Jel jsem na tempomat 120(padal déšť se sněhem) a teprve při zpáteční cestě jsem si všiml, že motor (zvuk motoru)začal tak nějak divně dunět. Když jsem pak zastavil na parkovišti asi po 15 minutách, opravdu se linul od zadní části auta divný smrad. Jo a koncovka výfuku byla bílá, nebo lépe řečeno světle šedá, což před tím až tak nebylo.
Mám teď najeto 210 tis.km a poslední diagnostiku mi prováděl cca ve 190 tis.km Mentuli-Radek Jalový s tím, že vše bylo v pořádku.
RADKA je mi opravdu líto. Vzpomínat na něj budu jen v dobrém.

Napsal: stř 02.03.2016 15:05
od lulu991
kubicek106 píše: Prosím, jaké máš zkušenosti s Carly for BMW? Co stojí soft, jejich propojka. Moc jsem toho na Carly tady na foru nenašel. Díky za info K.
Carly pouzivam uz dlho, na pripojenie nepotrebujes ich adapter (aj ked ho odporucaju), ja pouzivam klasicky ELM327 adapter z ciny a vsetko funguje ako ma, nenarazil som na problem. Potrebujes len ich soft (aj na iOS aj na Android existuju), problem je vyssia cena (tusim okolo 40-50 EUR). Popravde odkedy to mam, nepouzil som diagnostiku v pc (ani nemotorny DIS ani INPU ani ISTU), v podstate tam mam vsetko v jednom. Podla rocniku a modelu su pristupne aj kodovania funkcii (cize netreba ani pocitac s NCS) a vsetko je user-friendly najviac ako ide. Kompatibilitu jednotlivych funkcii s tvojim autom si vies overit na ich stranke pripadne stiahnutim zadarmo lite verzie a napojenim. Ja osobne pouzivam carly na vycitanie/mazanie chyb, to funguje bezchybne, na sledovanie parametrov, ktore v torque nenajdes ako som spominal ohladom DPF (a kopec inych, aj podla motorizacie), vynutenie regeneracie DPF takisto. Kodovanie som neskusal pretoze vsetko co som chcel kodovat som mal uz nakodovane s pocitacom cez NCS :) Este perlicka na zaver, pocas dlhej cesty sa mi raz rozsvietila kontrolka DPF, hned som pripojil cez bluetooth carly, zistil som ze je plny DPF, ale regeneraciu nechce spustit, precital som chyby a zistil som ze je chyba na zhavici (znama vec ze vtedy regeneraciu nikdy nespusti, preto sa zaplnil az vyhodilo chybu), pred sebou som mal este 700km tak som skusil za jazdy vymazat chyby (zhavice kontroluje len pri starte), chyba so zhavicmi bola vymazana, auto hned zacalo regenerovat, takze som si usetril dost velky problem (za 700km by bolo DPF predpokladam uplne plne, pripadne by bolo kaputt, takisto turbo by mi nepodakovalo)...odvtedy na to nedam dopustit :)