Stránka 1 z 1

Napsal: pát 19.02.2016 09:42
od marecakm
Zdravím uvažuji lehkém chipu 320d 135kw automat (pádla pod volantem má )
Bude s tím ta převodovka mít nějaký problém?
Ví někdo kolik ta převodovka snese výkonu a hlavně krouťáku?
Liší se nějak od převodovky ze silnějších modelů?
Díky moc :)

Napsal: pát 19.02.2016 09:56
od xyron
Lehký chip je co ? 15kw a 50nm krouták ?? :-)))) Jasně že snese....

Napsal: pát 19.02.2016 12:37
od ugurundu
Prevodovka ma dane max 500 nm

https://en.wikipedia.org/wiki/ZF_8HP_transmission

Takze lehky cip by mel byt v pohode. Nemyslim si ze by vetsi to hned znicil, ono je to i otom jak s tim pak budes jezdit.

Napsal: sob 20.02.2016 21:09
od ferkov
Převodovka to snese najel jsem na Passatu 96Kw přečipovaný na 125Kw a převodovka to snesla bez problému celých 200 000 km , ale ... ten automat neví moc o tom výkonu a neřadí pak úplně ideálně takže jsem musel občas řadit na vyšší stupeň raději sekvencí. Jinak převodovka proč ne, ale dráždit N47 motor je věc do loterie.

Napsal: úte 23.02.2016 22:18
od marecakm
ferkov píše:Převodovka to snese najel jsem na Passatu 96Kw přečipovaný na 125Kw a převodovka to snesla bez problému celých 200 000 km , ale ... ten automat neví moc o tom výkonu a neřadí pak úplně ideálně takže jsem musel občas řadit na vyšší stupeň raději sekvencí. Jinak převodovka proč ne, ale dráždit N47 motor je věc do loterie.
Proč loterie?
Problémové pokud vím byly ty motory v e90 kdy byly problémy s rozvody které se definitivně vyřešilyod 03/2011. Je tam něco jiného o čem nevím?
Představuji si něco kolem 160kw a 460nm
v testu naměřili v horku tomu motoru s orig software až 420nm - ale to bude kus od kusu.
Čísla nejsou důležitá.jde o pocit samozřejmě