Napsal: sob 06.02.2016 15:23
Mám stále nevyřešenou spotřebu cca 8l a na volnoběh 0,9-1l, takže se nebavme o stylu jízdy! Vstřikovače Ok, nakodované, filtry čisté, dle diag.bez vady. Ranní start pri teplotě pod +8 st cca 10 sec. nepravidelný, pak již OK. Žhavení komplet nove. DPF OK, regenerace probíhají. EGR a sání naprosto čisté. Čidla teploty motoru a teploty nafty Ok. Ještě mi volnoběh kolísál pri teplotě motoru nad cca 70 st a venkovní teplotě pod +8st, ale to mi přestalo po vyjmutí vírivych klapek. Asi mu to více vyhovuje i když závadu neřeší. Korekční dávky vstřikovačů Ok. Jediné co mě napadá je Lambda sonda, a jestli se také nějak nenastavuje synchronizace váčky a kliky, jako u VW? Řetěz už může byt trochu vytažen.