Stránka 1 z 1

Napsal: pát 29.01.2016 22:23
od jawamaniak22
Je toto normální po 10tis. km a denně ujetých 12km do a 12km z práce?

před výměnou oleje byla GO hlavy načeš jim do motoru nateklo asi trochu chladící kapaliny a emulze v separátoru byla obdobná, vyměnil sem proto hned olej, separátor a celý vedení vyčistit a ted je to tu zase........PS: voda nemizí

Napsal: sob 30.01.2016 01:36
od starML
1. možnost =, že 12km je velmi krátká cesta, cca 12-15 minut a Haná je samá rovina, za kterou se sotva ohřeje chladící kapalina. Olej se ohřívá asi 2x déle, než voda, takže olej se vlastně nikdy pořádně neprohřeje a neodpaří se kondenzát.

2.možnost = je ucpaný odtok z odlučovače do vany a proudící vzduch to v tom odlučovači a hadicích jen "našlehá". Vymontovat odlučovač a vypláchnout všechny hadice. Určitě jsi tam nalil motorový olej z originálního balení? Takhle by mohl pěnit převodový olej, když se naleje do motoru!!

Jak vypadá nalévací víčko oleje?
http://img16.rajce.idnes.cz/d1602/5/579 ... 02_003.jpg

Napsal: sob 30.01.2016 08:57
od jawamaniak22
víčko oleje bylo od toho taky ale jen trošku, ne tak moc jak si poslal foto ty, řekl bych nejmín zasraný ze všech postižených dílů.... jinak odtok od odlučovače do vany byl ted uplně čistej, měl sem vytaženou i celou trubku s měrkou protože když jsem koupil auto tak to bylo total ucpaný ale ted kupodivu čistý...

v prostoru hlavy motoru tento kondenzát taky není, je jen na nafocených místech

jj olej věřím že sem lil správnej, kupuju velký balení total 5w40

Přiklaním se spíš k tvé teorii 1, protože teorie 2 by to podle mě nezpusobila protože i kdyby byl odtok odlučovače ucpanej tak jak to vyřeší problém s kondenzátem? odtok z něj jde přece do vany motoru takže koloběh s kondenzítem se opakuje

díky

Napsal: sob 30.01.2016 08:59
od Totic
Někdy tomu dej trasu aspoň 50km po dálnici a mělo by se zase ztrácet. Těch 12km v mrazech je možná na olej fakt málo. Co tam je přesně za náplň ?

Napsal: sob 30.01.2016 09:40
od jawamaniak22
Total Quartz 9000 5W-40

Napsal: sob 30.01.2016 11:55
od MattyX
12km v zimě je fakt málo, sotva ohřeješ olej tak na 50-60 a v tom separátoru ti zkondenzovala vlhkost(voda) s olejem prostě... to stejný by jsi viděl, kdyby jsi sundal ventidekl.
Dej tomu pořádně dlouhou trasu, několik desítek kilometrů nějakej výlet a částečně se toho zbavíš určitě ;)
Teď v zimě je emulze na víčku a jinde celkem častý jev :)

Napsal: sob 30.01.2016 13:51
od jawamaniak22
ok, děkuju za info, to že se na víčku tvoří u všech aut vím ale že by toho mohlo být v separátoru a v trubkách k němu tolik mě nenapadlo...

Napsal: sob 30.01.2016 23:48
od stenlie
Taky jezdím jen do práce a z práce 8 tam 8 zpátky víčko jsem si zvykl čistit pravidelně a srdíčko mě bolí z těch krátkých tras .. Dělá mi to samozřejmě taky emulzi . Hlavně se nelekat a jednou za čas je třeba si trochu výlet udělat .

Napsal: ned 31.01.2016 00:00
od jawamaniak22
a ve vedení k separátoru ti to taky dělá tolik?

Napsal: ned 31.01.2016 11:40
od Totic
No neznám přesně ten olej, každopádně je čas na výměnu po 10tis.km a samých krátkých trasách bude už kor pěkně zakyselenej.
Možná když zkusíš změnu jako Castrol, OMV Bixxol, Mobil apod. ten třeba tolik usazenin a par neudělá, ale Total taky nebude zlej..

No a hlavně pokud se nedělal separator tak vyměnit s hadicema, třeba má prasklou membránu. S novou náplňí a filtrem si vyjet občas hodinku jízdy někam výlet. :wink:

Napsal: ned 31.01.2016 14:24
od jawamaniak22
separátor je novej a membránu jak jsem psal jsem už párkrát čistil takže vím že je v pořádku a pěkně pružná... oleji věřím a měním ho po 10tis.

uvidíme, budu to kontrolovat