Stránka 1 z 1
Napsal: stř 30.12.2015 15:25
od Danys
Zdravim občas se mi stává u toura 320i že při rozjezdu se zachvěje auto když pouštím spojku a dřív to dělalo jen občas teď to dělá častěji může někdo poradit coby to mohlo být?
Napsal: stř 30.12.2015 16:10
od Foldas
Zkontroluj silentbloky motoru a převodovky
Napsal: stř 30.12.2015 18:18
od Danys
ty jsou v pořádku , to mě napadlo jako první měl jsem to na heveru a vše ok
Napsal: stř 30.12.2015 18:23
od Foldas
to se těžko takhle radí když to člověk necítí co přesně to děla může to klidně dělat setrvák
Napsal: stř 30.12.2015 18:37
od Danys
taky jsem si říkal auto jsem koupil od souseda je tam původní spojka měnil akorát svíčky olej a brzdy jinak nic , že by setrvák odešel po 141tis. ..

Hardyho spojka by to taky mohla být ne?
Napsal: stř 30.12.2015 18:59
od MattyX
nejspíš dvouhmota ... kilometry na to má, záleží podle provozu, jakej auto jezdilo a jak se kdo rozjížděl.
To vidím v práci, jsou auta co jsou mrtvý na spojce v 30tis km a auta co mají 200 a nic nepoznáš

Napsal: stř 30.12.2015 19:57
od Foldas
no moc se mi nezdá e36 která má minimálně 17 let, aby měla najeto 141 tisíc.
Napsal: stř 30.12.2015 20:42
od Danys
má 141tis soused v ulici ji měl koupenou tady u nás první majitel, na couračky po městě měl felicii. třeba PeterE36 má na 323i 125tis auto jsem viděl osobně když jsem od něj bral alu a stav tomu odpovídá naprosto má k tomu servisku do 107 když ji dovezl měla 108. Nebo kamarád DAcjuk má kábro 85tis. ale u kábra je to častější ten menší nájezd. Proč by to nemohlo tolik mít když je víc aut v rodině a dříve se nejezdilo tak jako dnes. Tak zkusím ještě teda zajet do servisu ať to projede mechanik a řekne mi co by to mohlo být. kolik cca vyjde ten setrvák ?
Napsal: sob 02.01.2016 01:24
od stenlie
Taky bych řekl dvouhmota Sachs je něco kolem 8 - 9 papírů

Luk bude taky na 8 a víc . Záleží jak máš šikovnýho člověka na díly pokud máš.
Ještě to může dělat ložisko kardanu .
Napsal: sob 02.01.2016 17:23
od Foldas
ložisko na kardanu by vytvářelo vibrace a kravál pořád
Napsal: úte 05.01.2016 01:38
od koki
já měl v háji dvouhmotu, při rozjezdu to klepalo celým autem, dvouhmota vyměněna a po problému. Dával se LUK. Ještě ti může klepat vzadu diferák uložení, nebo já mám ještě takové menší vibrace ale vím že je to něco uvnitř difu, není se ale co divit když mě v servise nenalili olej do špéry ikdyž jsem je nato upozornil že tam olej není a jeli svor vyzkoušet na sucho. další jejich třešnička byla výměna zadních ložisek, které namlátili kladivem, ty pěkně zpívaly. borec to chtěl mít evidentně rychle z krku, o matici, která chyběla na zadním horním ramení radši ani dál mluvit nebudu, co by se stalo, kdyby mi nato nepřišel klučina na geošce... takže taky bacha kam budeš dávat auto do servisu, někteří když vidí 20let staré auto, tak podle toho taky přistupují, což je sakra špatně!
Napsal: úte 10.05.2016 23:35
od Mesa
Abych nezakladal nove tema, vedeli jste o tomto?
-Some clutches shudder when 1st or 2nd gear is engaged while the car is hot, or has been driven in stop and go traffic for long periods. This is due to a non-asbestos lining on the clutch plate. BMW apparently has a new lining available; however some new owners continue to experience this shuddering.
source:
http://www.bimmerownersclub.com/forums/ ... -problems/
Mam uplne stejny problem: Vibrace pri rozjezdu pri zahratem motoru, treba kdyz popojizdim v kolone. Jinak to nedela. Muze to byt znama vada spojky? motor M52B28, nebo opravdu dvouhmota.?
Napsal: stř 11.05.2016 16:23
od paveld
Tohle se mi děje taky a jsem si skoro jistý, že to dělá spojkou... začalo to cca půl roku po výměně spojky. Předchozí spojka byla Sachs, ta nová je LUK...tak mám podezření, že ten LUK za moc nestojí. Občas i zasmrdí.
Jo a dvouhmotu nemám, mám tam setrvák z M20.