Stránka 1 z 1

Napsal: sob 26.12.2015 14:13
od maxmin
V e46 320i touring 2002 nejde napájení palivového čerpadla.
Ve zkratce:
Pojistka je OK.
Relátko u pojistek je funkční.
DME relátko taky funguje...
Pojistky v e-boxu jsou také v pořádku.

Když na relé palivového čerpadla propojím piny 30 a 87 (= sepnuté relátko), palivové čerpadlo JEDE! Samotné relé je v pořádku, ale vypadá to že nedostává spínací signál, který by měl jít přímo z DME relé.
DME relé ale podle mě taky funguje, protože cvaká a když ho zacvaknu, tak se slyšitelně rozjedou nějaké věci v motoru.

Je něco co bych ještě mohl doma proměřit, nebo diagnostikovat IPNOU? A nebo doporučení na nějakého bmw elektrikáře v moravskoslezském kraji (nebo v polsku)?

Napsal: ned 27.12.2015 11:43
od Fx
Zkus to pichnout inpou, treba je rozpadla synchronizace ews-dme.

Napsal: ned 27.12.2015 20:45
od maxmin
Konečně se mi podařilo rozjet INPU.

Píše mi to chybu
fuel pump relay - ground or open circuit
nebo viz. přílíha v němčině (mám dva notebooky a na druhém nevím proč inpu v němčině...)

Zkoušel jsem tam 4 relátka, chybu to háže se všemi, stejně tak úplně bez relé. Dokáže někdo v elektroschématech vyčíst který pin na řídící jednotce mám ještě proměřit, nebo co s tím?

Napsal: ned 27.12.2015 21:02
od Fx
Píše, že nemá kostru (nebo otevřený okruh). Zjednodušené schémátko je obvykle přímo na relátku, šel bych primárně po té kostře na ovládacím i ovládaném vodiči.

Napsal: ned 27.12.2015 22:44
od maxmin
Ty vole mě jebne!!!

Tak jsem vytáhnul celou skříňku s relátky, je tam vážně debilní přístup, ale povedlo se a za relátkem pro palivové čerpadlo jsem našel trošku podezřelou dvoulinku, která nevypadala jako originální kablík. Tahle dvoulinka mě dovedla až k tajnému vypínači!

Kdybyste věděli čím jsem si prošel abych auto vůbec dostal ze sídliště od tchánů domů... :-D

Napsal: pon 28.12.2015 09:07
od JaraX
jj tajné vypínače umí potrápit.