Stránka 1 z 1
Napsal: pon 30.11.2015 23:36
od dkoubic
MÁM dotaz na místní konstruktéry

, e36 325i m50 , jde tam dát lepší spojka ? nebo třeba aspon přitláčák z m3 , nebo z něčeho jinýho co bude pasovat ? nějakou lepší variantu ? dá se setrvák odlehčit , pomůže to něčemu ? dělal to už někdo ? mám auto na rally /drifty a ta spojka je momentálně jediný slab místo , po přeřazení neklouzne , ale když člověk potřebuje zabrat za dva , prokopnout to , tak trošku klouzne , siláče na nápravě nové , kardan je polyuretanu uloženej , vyztužená zadní náprava , takže nikde už vůle není
Napsal: úte 01.12.2015 00:21
od MattyX
No to je jednoduchý, pokud to máš na ostré ježdění, tak jednohmota m20/m50 - odlehčeno na 5-6kg, vyváženo, keramická lamela a přítlačák sachs performance (na m20 setrvák) a přežije to dooost

Napsal: úte 01.12.2015 01:15
od dkoubic
m50 by měla mít jednohmnotu ne ? stočit soustruh ? a vyvážit kde ? nebo jak to řešíte ?
Napsal: úte 01.12.2015 01:18
od dkoubic
nějaký další home úpravy ?

krom svodů a výfuku který je v plánu ? něco co by tomu zalevno pomohlo ? odtíněný pipercross filtr , svíčky mám , všechny hadice nový , motor má perfektní tlaky , PS: turbo nechci , diff bohužel zavařenej ( sere mě to rozhodně mu ubírá , ale svor je ve sháňce)
Napsal: úte 01.12.2015 09:02
od MattyX
dkoubic píše:m50 by měla mít jednohmnotu ne ? stočit soustruh ? a vyvážit kde ? nebo jak to řešíte ?
Ne, málokterá to měla, setkal jsem se s tím u některých dvoulitrů, z jistého roku, že to bylo, ale to byla asi sporadická náhoda, než pravidlo...
Upravit na soustruhu/CNC, vyvážit tam, kde dělají dynamické vyvažování...