Stránka 1 z 1

Napsal: ned 15.11.2015 21:16
od AlpinaB10
Dobrý den,
asi to není ve správné rubrice,ale snad bude někdo ochoten.
WBAWC31070PW89332

mockrát děkuji.

Napsal: ned 15.11.2015 21:37
od JaraX
a co chceš prověřit?

Napsal: ned 15.11.2015 21:42
od AlpinaB10
co je to za model a rok výroby to vím.
zajímá mě výbava auta.

Napsal: ned 15.11.2015 21:48
od JaraX
pokud nebydlíš na horách tak se na xdrive vykašli, ten to auto uplně zabíjí

Vehicle information

VIN long WBAWC31070PW89332

Type code WC31

Type 325XI OL (EUR)

Dev. series E92 ()

Line 3

Body type COUPE

Steering LL

Door count 2

Engine N52K

Cubical capacity 2.50

Power 160

Transmision ALLR

Gearbox MECH

Colour SPARKLING GRAPHITE METALLIC (A22)

Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

Prod. date 2007-05-05


Order options
No. Description
1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

2MF M L.-A. W. STAR SPOKE 193 M/MIX.T.

203 ALL-WHEEL-DRIVE SYSTEM

249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL

320 MODEL DESIGNATION, DELETION

337 M SPORT PACKAGE

4AD INTERIOR ALUM. LENGTHWISE FINE

4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE

403 GLAS ROOF, ELECTRIC

423 FLOOR MATS, VELOUR

428 WARNING TRIANGLE

431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D

459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY

464 SKIBAG

481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER

493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

507 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)

521 RAIN SENSOR

524 ADAPTIVE HEADLIGHTS

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION

563 LIGHTS PACKAGE

609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL

612 BMW ASSIST

616 BMW ONLINE

620 VOICE INPUT SYSTEM

633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF.

7RS COMFORT PACKAGE

710 M LEATHER STEERING WHEEL

715 M AERODYNAMICS PACKAGE

760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME

775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE

8SP COP CONTROL

863 EUROPE/DEALER DIRECTORY

879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION


Series options
No. Description
502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM

520 FOGLIGHTS

522 XENON LIGHT

548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING

851 LANGUAGE VERSION GERMAN

Napsal: ned 15.11.2015 21:49
od starML
Zadej si to sem http://bimmer.work/

Napsal: ned 15.11.2015 22:05
od AlpinaB10
díky za informace.
Mě nejvíc zajímalo jestli to je origo M-packet.
K tomu xdrive-je to opravdu tak na hovno proti klasický zadokolce?

Napsal: pon 16.11.2015 00:29
od mi00wa
lidi jsou snad nepoučitelný.
BMW je zadokolka vždycky a nemá problém se sněhem, podmínkou je mít kvalitní gumy, xDrive je maximálně pro ty co jezdí na hory nebo bydlí v Aljašce. Jak se dívám na výrobu tak furt chcou 4x4 jak Hyundai, Škoda atd..
Když chcete 4x4 proč se nedíváte Land rover, Audi, JEEP, další?

Napsal: pon 16.11.2015 07:54
od JaraX
4kolka je super, je to lepší než předokolka, ale není to lepší jak zadohrab, určitě bych radši 4x4 než předokolku, ale zadohrab je zadohrab,
- xdrive má horší jizdní vlastosti na suchu, prostě to není takový jak když tě tlačí ta zadokolka
- xdrive má horší podvozek, když najedeš na rozbitou cestu tak je takovej hrozně uskákanej
- xdrive pocitove vezme té 325i cca 1/4-1/3 výkonu, prostě když jedu autem 325i nebo 325xi tak rozdíl ve výkonu je hodně velkej.
- se spotřebou taky cca o 1,5 - 2 litry zacvičí.

prostě xdrive má smysl pro někoho kdo vyloženě bydlí na horách.

Napsal: pon 16.11.2015 17:34
od Paras_1
Mohl bych taky poprosit o výbavu jednoho vin:WBAVU91030KT18449. Na stránkách http://www.bimmer.work mi to nic nenašlo :?

Napsal: pon 16.11.2015 18:13
od JaraX
zítra se mrnku, dnes je nějaká odstávka systému v BMW

Napsal: pon 16.11.2015 18:23
od Paras_1
OK, díky.

Napsal: pon 16.11.2015 19:54
od pavproch
JaraX píše:4kolka je super, je to lepší než předokolka, ale není to lepší jak zadohrab, určitě bych radši 4x4 než předokolku, ale zadohrab je zadohrab,
- xdrive má horší jizdní vlastosti na suchu, prostě to není takový jak když tě tlačí ta zadokolka
- xdrive má horší podvozek, když najedeš na rozbitou cestu tak je takovej hrozně uskákanej
- xdrive pocitove vezme té 325i cca 1/4-1/3 výkonu, prostě když jedu autem 325i nebo 325xi tak rozdíl ve výkonu je hodně velkej.
- se spotřebou taky cca o 1,5 - 2 litry zacvičí.

prostě xdrive má smysl pro někoho kdo vyloženě bydlí na horách.
hmmm, tak bach to tak nějak asi okomentoval, že?!?
(mám jako daily 330i xD a jako fun 30i RWD, takže mám srovnání)
- tam kde mám v oblouku s RWD plné ruce a nohy práce, tam jede xD jak po kolejích (a rychleji) - myslím samozřejmě DSC off a redline
- OEM podvozek xdrive (alespoň u 3er) není VŮBEC uskákaný
- s xdrive je auto méně akční (čti méně vrtí prdelí), to jo, ale úbytek výkonu je v řádu % nikoli desítek %
(už sem to tu kdysi psal - při testování s -pj- jsme přesedali z jeho (stock) e90 330i RWD (N52, 190kW) do mé (tehdy ještě stock) e91 330ix (N53, 200kW) a ta auta jela +/- stejně, tož tak asi k tomu úbytku výkonu)
- spotřebu neřeším ani u jednoho ze svých aut, takže no comment

- ano, bydlím v horách, navíc sem zimní potfor, takže proto mám daily xD

Napsal: pon 16.11.2015 20:02
od JaraX
u tebe to je pochopitelný nebo aspon obhajitelný,
a s tím podvozkem nesouhlasím a nebo nemáte ani trochu cit, když tu mám dvě stejná BMW jakýkoliv xdrive tak na hodně rozbité cestě auto s xdrivem vždy skáče mnohem víc, ten podvozek je jinak naladěnej, navíc je to auto vždy vyšší, to taky s jízdníma vlastnostma zacvičí,
procenta vykonu to budou u 330i, desítky procent u 325i, tam prostě pozoruju velký rozdil jeslti to je nebo neni xdrive, to auto prostě nemá krouták na to aby tahalo ještě další dva diferáky a 2 poloosy, 330i zvládá xdrive mnohem lépe a rozdíl je menší.

jo a strašně mi u xdrive vadí že plyn "rovná" volant

Napsal: pon 16.11.2015 20:07
od pavproch
ref uskákanost: já myslím samozřemě non-RFT papuče :idea: