Stránka 1 z 1

Napsal: sob 07.11.2015 20:00
od maxmin
Ahojte,

ženě dnes z ničeho nic začalo auto takhle klepat:
https://goo.gl/photos/E8Aojh71QgH7YPVAA
Jedná se o e46 320i 2002 125kW M54B22

Včera si ho vyzvedla ze servisu, kde řešili nějaký únik oleje z motoru (ani nevím odkud to teklo, vedoucí servisu tam zrovna nebyl když jsme to přebírali) + vyměnili svíčky. Od převzetí auta ze servisu neujela ani 20km.
Žena něco říkala že se ji to zdálo línější, ale možná jen proto že teď jezdila s mou 545. Auto jsme odstavili, zítra nebo v pondělí ho nechám odtáhnout zpět do servisu. Mohli tam něco podělat, nebo je to spíše jen velká shoda náhod?

Napsal: pon 09.11.2015 11:37
od paca
odkud ten zvuk jde? zespodu? oleje je tam dost?

Napsal: pon 09.11.2015 11:54
od maxmin
Netuším, nechtěl jsem to dlouho nechávat nastartované, ale spíše je to někde zhora kolem sání. Dnes to nechám odtáhnout do servisu a tam už si s tím určitě poradí...

Napsal: pon 09.11.2015 11:55
od paca
jj, pak napiš co tomu bylo

Napsal: čtv 12.11.2015 16:48
od maxmin
Tak je to něco na 1. a částečně i na 2. válci + nějaká vůle na klice, servisákovi jsem přesně nerozuměl.

Každopádně je to buď na výměnu motoru, bloku, nebo převložkování válců, výměnu pístů a kliky. Nemáte někdo tenhle motor?
A jde to případně vyměnit za M54B25 nebo M54B30 "plug and play"?
Nechci to nějak bastlit, ale kdyby už byla možnost vyměnit to za silnější, tak proč ne?

Napsal: čtv 12.11.2015 17:19
od Totic
To si pif kámo.. měl bych ho i s garancí >> http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=147706
Domluvit můžu taky swap. Opravovat ten motor nemá cenu. S tím zvukem jsem se taky "bohužel osobně" setkal a jsou to K.O. chycený šály na klice.

Napsal: čtv 12.11.2015 22:55
od maxmin
To je ironie.
Za přetěsnění motoru a výměnu svíček jsem dal 10tis., po servise ujel necelých 20km.
Celý motor v polsku stojí 6-12tis :-D Není to cena jednoho vstřiku na diesel?
Když vidím ty ceny dílů na e46, tak to už snad nestojí ani za to měnit olej, svíčky, nebo nějaké blbé těsnění, ale když tak měnit rovnou celý motor :-D

Napsal: pát 13.11.2015 08:59
od Totic
Teď je z toho takovej diesel no. :) Zase když o tom přemýšlím, to hrkotání se nestává ze dne na den, ale přichází postupně. Dal bych tomu ještě šanci. Jestli je to po servisu tak bych pátral dál co tam zrobili. Taky to "neviditelný" LPG či co k tomu mohlo taky přispět. Co Vanos, vstřikovače ..diag ? Co se tam lije jak často za olej? Jaký dlouhé trasy denně auto jezdí?

Napsal: pát 13.11.2015 10:58
od maxmin
Do poslední chvíle se motor choval úplně normálně, předl krásně potichu bez jakýchkoli zvuků. Trochu tekl olej někde kolem olejového filtru. Žena jela do kopce, najdnou to začlo bouchat a přestalo jet...

Napsal: pát 13.11.2015 14:35
od paca
oleju tam bylo dost? svítí kontrolka mazání?

Napsal: pát 13.11.2015 22:36
od maxmin
Jo bylo tam dost oleje, kontrolka nikdy neproblikla.
Servisák říkal že první dva válce mají úplně jinou barvu než ostatní.